Maar wie zegt dat niet iedereen op Margriet zit?
Chris:
Zegt dat het voor hem alleen nog maar Marlijn of Margriet kunnen zijn. Margriet verdenkt hij al langer. De €500 die Margriet pakte bij de fotoflits-opdracht ziet hij als afleidingsmanoeuvre. Ook de testvraag beantwoordt hij op Margriet. Hij lijkt dus vol op Margriet te gaan.
Wanneer ging de mol de theefabriek binnen om enveloppen te verzamelen? Chris antwoordt: 'als tweede' -> Margriet
Marlijn:
Zegt dat het niet slim is om te spreiden. Ook zegt ze volledig op één persoon te gaan stemmen, omdat ze bijna zeker weet dat diegene het is. Vult vervolgens haar testvraag in op Margriet (volgensmij begon Margriet als 4e met het tellen van het geld, zie het desbetreffende topic van die opdracht).
Wanneer kwam de mol bij de rekentafel om geld te tellen tijdens de Geld plukken-opdracht? Marlijn antwoordt: 'als vierde' -> Margriet
Rik:
Dacht dat hij Margriet als hoofdverdachte zou meenemen, met Chris als nummer twee. Hij weet het even niet meer omdat ze allebei geld hebben binnengebracht. Twijfelt, ik herhaal twijfelt over Marlijn, omdat zij geen geld heeft binnengebracht. Vult testvraag in op Marlijn en Margriet.
Was de stift zoek in het team van de mol tijdens de Straattaal-opdracht? Rik antwoordt: 'nee' -> Margriet en Marlijn
Margriet
Heeft Rik als hoofdverdachte, door zijn rariteiten bij de fotoflits-opdracht. Vult testvraag in op Rik.
Hoeveel enveloppen heeft de mol gepakt in de Theefabriek Margriet antwoordt: '1' -> Rik
Martine
Hoopt, ik herhaal hoopt, dat Margriet de mol is. Margriet is, volgens Martine, de boel op een sluwe wijzen aan het verzieken. Ook beweert ze dat Margriet heel fanatiek op verkeerde manier bezig is. Vult testvraag in op Margriet of Marlijn.
De mol is een: Martine antwoordt: 'een vrouw' -> Margriet of Marlijn
Conclusie: Iedereen zit op Margriet, Martine is er of op Margriet uitgegaan, of hoopte enkel dat Margriet de mol zou zijn en is er op iemand anders uitgegaan (de HEM waar ze het duidelijk over heeft als ze met Art praat). Ik denk dat de productie ons wil laten geloven dat het 'wie verdenkt wie' schema er als het onderstaande uitziet, terwijl dit eigenlijk niet zo is. Margriet is de mol, not falling for your jokes!
Wat de productie ons wil laten geloven:
Chris: Marlijn of Margriet
Marlijn: Rik
Rik: Marlijn
Margriet: Rik
Martine: Margriet