Auteur Topic: Wie verdenkt wie  (gelezen 70813 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #200 Gepost op: 21-02-2015, 18:40:27 »
Het is echt een buigen of breken-scenario, het gaat een waar slachtveld worden donderdag: Margriet of Chris eruit  ::spook:: ::zweet::

Dan begrijpen we elkaar. Leuk dat we het zo eens en oneens tegelijk zijn. Ik bibber met je mee donderdag. (Hoe zeker ik nu ook ben dat de Mol is.)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 26-02-2015, 21:33:07 »
Carolina is van Rik afgestapt en is eruit gevlogen. Martine en Chris zijn er uitgegaan, vol op Margriet.

Rik MOET de mol wel zijn. Kan niet anders.

Offline Tomahawk9

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 26-02-2015, 21:36:17 »
Carolina is van Rik afgestapt en is eruit gevlogen. Martine en Chris zijn er uitgegaan, vol op Margriet.

Martine en Chris gingen vol op Margriet toen iedereen al op Margriet zat (en Chris omdat hij als enige geen joker had). En van rik afstappen betekent niet dat je gelijk op margriet zit? En zelfs dan zat volgens mij iedereen al wel deels op margriet

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 26-02-2015, 21:42:28 »
Nee maar als je de rest erbij kijkt, kan Margriet echt de mol niet zijn (maar dit heeft Lo al veel beter uitgelegd)

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #204 Gepost op: 26-02-2015, 22:54:33 »
3 hoeks verhouding, Rik en Marlijn verdenken Margriet, Margriet verdenkt Rik. 2 op Margriet. Haal ik mijn schema er bij, en hopelijk heb ik die een beetje kloppend ingevoerd,

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 23:18:09 door SomeOne_01 »

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 26-02-2015, 22:57:50 »
Wat betekent dat SomeOne_01? Dat Rik de meest mogelijke mol is?

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #206 Gepost op: 26-02-2015, 22:58:30 »

Yep , Vol op Margriet eruit gegaan. Waarom? De rest zat ook op Margriet  ;)
En deze keer hadden ze nog jokers erbij ook..Arme Chris... Daar was niet tegenop te boksen  ::ohno::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 26-02-2015, 23:00:06 »
Het grappige is dat bij deze theorie de ENIGE mogelijke mol nog Marlijn is.

Rik kon allang niet meer - Viktor had hem als nr. 1 verdachte en er waren er zat die Rik helemaal niet eens meenamen in de test toen.

Chris en Margriet konden in feite ook al niet. De enige die nooit gestreept is kunnen worden is Marlijn. Helaas is dat nu net de grote geldverdiener ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #208 Gepost op: 26-02-2015, 23:19:09 »
Wat betekent dat SomeOne_01? Dat Rik de meest mogelijke mol is?
nouja, ik wou het je laten zien, de upload functie is hier *** maar de maximale grootte van plaatjes EIGENLIJK ook...dus rechtermuisknop en dan openen in nieuwe tabblad, als je geen leesbril bij de hand hebt...

In ieder geval zou het moeten corresponderen met mijn afvallerstheorie die, met in achtneming van "kantelen" gewoon nog werkt. Streep je dan margriet weg, dan tsja...

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 26-02-2015, 23:22:23 »
Toch liggen Rik en Margriet niet ver van elkaar af

Thanks voor de afbeelding! Rik of Margriet... het is mij om het even :P

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #210 Gepost op: 26-02-2015, 23:23:54 »
Allicht dat het gebrek aan jokers Chris de das om heeft gedaan. Quatsch natuurlijk in dat licht bezien 'dat Margriet de Mol niet meer kan zijn'.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Tomahawk9

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 26-02-2015, 23:58:20 »
Iedereen behalve Pieter heeft Margriet verdacht?  ::oink::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 27-02-2015, 00:07:58 »

Jep.

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #213 Gepost op: 27-02-2015, 00:08:13 »
bizar he?

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 27-02-2015, 00:18:50 »
Werd er niet gezegd door iemand van de productie dat er ook dit jaar er weer een aantal waren die de mol vroegtijdig door hadden? Zo'n opmerking is gemaakt. Die opmerking past precies bij Margriet als mol. Minder bij Rik als mol en helemaal niet bij Marlijn...

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 27-02-2015, 00:35:35 »

Dat maakt Margriet indien zij werkelijk de mol is een Anne-Marie moltype. Ieder zijn ding, maar ik heb liever Rik als Milouska/Dennis moltype  :-X Rik is alleen door Margriet consequent verdacht. Je faalt als mol behoorlijk als 9 v/d 10 kandidaten je feilloos door hebben. Iig op het punt onverdacht blijven. Qua mollenstreken is het nog een weekje wachten. Maar dan hoop ik wel dat ze niet het 'gooit krijtje weg' gaat evenaren van  Anne-Marie  ::nieuwsgierig::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 27-02-2015, 00:40:09 »
Milouska en Dennis als zelfde type zien?! Milouska speelde gewoon ontiechelijk dom. Dat was haar strategie. Dennis was daarentegen de joviale man die juist de gezelligheid op zocht, maar ondertussen wel meesterlijk molde.  Milouska was een van de slechtste mollen, Dennis juist een van de beste. Ik ben toch benieuwd hoe je daar één type van kan maken... Het zijn in mijn ogen juist twee uiterste... 'Het gooit een krijtje weg' is van het niveau Milouska mollenstreken...

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #217 Gepost op: 27-02-2015, 00:59:07 »
Milouska en Dennis als zelfde type zien?! Milouska speelde gewoon ontiechelijk dom. Dat was haar strategie. Dennis was daarentegen de joviale man die juist de gezelligheid op zocht, maar ondertussen wel meesterlijk molde.  Milouska was een van de slechtste mollen, Dennis juist een van de beste. Ik ben toch benieuwd hoe je daar één type van kan maken... Het zijn in mijn ogen juist twee uiterste... 'Het gooit een krijtje weg' is van het niveau Milouska mollenstreken...

Milouska en Dennis waren inderdaad absoluut niet hetzelfde type. Dennis was inderdaad de joviale allemansvriend, terwijl Milouska zich dermate (gespeeld) dom en naïef voordeed dat ze irritatie opwekte bij haar medekandidaten en daardoor een soort van buiten de groep viel.

En dat Margriet het 'type-Anne-Marie' is ben ik het ook niet mee eens. Het enige vergelijk dat ik zie is dat beide dames al vroeg in het spel 'en masse' verdacht werden, maar daar houdt het ook wel mee op. Vind Margriet geen Dennis-, Milouska-, George-niveau, maar ze ontstijgt mijns inziens ZEKER wel het niveau-Kim of -Anne-Marie.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 27-02-2015, 09:40:54 »
Ff Ontopic maar ::rofl::
Als Margriet inderdaad de mol is, dan sowieso ja. Jammer wel.
Nee mijn methode en dan bedoel ik deze regel theorie daaruit, kan ook de prullenmand in als Rik het is. Alleen Marlijn kan de mol nog zijn wil ik eraan vast kunnen houden ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #219 Gepost op: 27-02-2015, 13:38:31 »
Werd er niet gezegd door iemand van de productie dat er ook dit jaar er weer een aantal waren die de mol vroegtijdig door hadden? Zo'n opmerking is gemaakt. Die opmerking past precies bij Margriet als mol. Minder bij Rik als mol en helemaal niet bij Marlijn...
eigenlijk moet je zo'n aanname kunnen staven..dus tot dat ik een bron heb gezien ben ik sceptisch.