Milouska en Dennis als zelfde type zien?! Milouska speelde gewoon ontiechelijk dom. Dat was haar strategie. Dennis was daarentegen de joviale man die juist de gezelligheid op zocht, maar ondertussen wel meesterlijk molde. Milouska was een van de slechtste mollen, Dennis juist een van de beste. Ik ben toch benieuwd hoe je daar één type van kan maken... Het zijn in mijn ogen juist twee uiterste... 'Het gooit een krijtje weg' is van het niveau Milouska mollenstreken...
Milouska en Dennis waren inderdaad absoluut niet hetzelfde type. Dennis was inderdaad de joviale allemansvriend, terwijl Milouska zich dermate (gespeeld) dom en naïef voordeed dat ze irritatie opwekte bij haar medekandidaten en daardoor een soort van buiten de groep viel.
En dat Margriet het 'type-Anne-Marie' is ben ik het ook niet mee eens. Het enige vergelijk dat ik zie is dat beide dames al vroeg in het spel 'en masse' verdacht werden, maar daar houdt het ook wel mee op. Vind Margriet geen Dennis-, Milouska-, George-niveau, maar ze ontstijgt mijns inziens ZEKER wel het niveau-Kim of -Anne-Marie.