Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 104608 keer)

Offline tumtum

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #140 Gepost op: 11-02-2015, 22:45:33 »
valt me net trouwens op dat tumtum een plaatje heeft van een pterodactylus.

niet om tumtum naar beneden te praten hoor ;) overigens hoort dit in een ander topic

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=55095.20

Haha, dat was naar aanleiding van jouw opmerking .. zocht al een tijdje naar een nieuwe avatar ... thanks :-)

maar ik ben het niet helemaal eens dat dit in dat topic hoort. De meest vreemde en ingewikkelde cijfertheorieën worden hier bloedserieus genomen ... terwijl dit imho toch echt best een hint zou kunnen zijn. Ik zie écht een gezicht. Alleen is het niet overduidelijk van wie het is. Wat ook vreemd zou zijn voor iets dat toch bijna een seconde in beeld is. Spoilertopic is dus misschien wat overdreven, maar goed, als het wat is, is het waarschijnlijk ook écht een aanwijzing.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 22:49:59 door tumtum »

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 16-02-2015, 21:57:28 »
Ik zie helemaal niets...

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #142 Gepost op: 16-02-2015, 22:01:17 »
@tumtum, dan hoort ie ook niet in het spoilertopic ;).

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 24-02-2015, 19:54:14 »
Aangezien de buurvrouw in Amsterdam aan het werk is haal ik haar brievenbus leeg en kwam zodoende ook de Veronica gids voor de week van 5 maart.

Daar staat een interview in met Rik met een aantal kinder / baby foto's erbij.

Daarbij zou er in de Veronicagids van deze week blijkbaar iets moeten staan over wie de finale gaan spelen.

Nu ben ik totaal niet nieuwsgierig ......................... maar iemand toevallig de gids van deze week :D

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #144 Gepost op: 24-02-2015, 20:03:01 »
Daarbij zou er in de Veronicagids van deze week blijkbaar iets moeten staan over wie de finale gaan spelen.

Nu ben ik totaal niet nieuwsgierig ......................... maar iemand toevallig de gids van deze week :D

Er staat:
Chris die een paar minuten spoorloos was in de trein, Martine die koketteerde met een niet bestaande Zwarte Vrijstelling en Rik die zich elke aflevering verdachter en verdachter maakte. Of is er weer zo slim gemonteerd dat wij kijkers met onze verdenkingen van links naar rechts worden geslingerd? Vanavond eindelijk de ontknoping, dit jaar voor het eerst live vanuit Vondel CS.

Dus, Martine gaat nog terugkomen en Marlijn en Margriet vallen nog af. Interessante wending. ::rofl::

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 24-02-2015, 20:05:03 »
Dat wordt een hele interessante aflevering dan inderdaad :O

Plot wat we zelf nooit hadden kunnen bedenken  ::rofl::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 24-02-2015, 20:18:09 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: hilarisch.

Wat een poepie, kleine Rik!

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #147 Gepost op: 24-02-2015, 20:28:01 »
ik denk niet dat de medewerkers/redacteuren van veronica voorkennis hebben en de ontknoping al hebben gezien. wellicht is het stukje geschreven voor dat martine afviel, en is dat niet meer veranderd voor dat deze gids het land in gestuurd werd ;)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 25-02-2015, 11:31:21 »
Zojuist op het avrotros forum stukjes van de verliezer, winnaar en mol gelezen en ik denk naar aanleiding daarvan Marlijn verliezer, Margriet winnaar en Chris mol ;D

Voor de geinteresseerden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #149 Gepost op: 25-02-2015, 11:56:57 »
Puur op basis van de teksten, mijn eerste associaties hierbij: Margriet (of Rik) verliezer, Marlijn winnaar en Chris de mol.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 12:03:19 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 25-02-2015, 12:13:37 »
Puur op basis van de teksten, mijn eerste associaties hierbij: Margriet (of Rik) verliezer, Marlijn winnaar en Chris de mol.

Ik was het eerder eens met je post voor je edit:

Chris verliezer, Marlijn winnaar en Rik de Mol.

Niet dat het geloofwaardig is (Margriet zet namelijk meer in op Rik momenteel dan Chris denk ik), maar zo komen de teksten op mij over. ;D

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 25-02-2015, 12:16:23 »
Zojuist op het avrotros forum stukjes van de verliezer, winnaar en mol gelezen en ik denk naar aanleiding daarvan Marlijn verliezer, Margriet winnaar en Chris mol ;D

Voor de geinteresseerden:

Op basis van deze teksten denk ik echt dat
de winnaar is. Het vertoont enige overeenkomsten met het interview in de Avrobode vooraf aan de serie. (intervieuwtjes met elke kandidaat)

edit : zie nu pas dat dit het spoilertopic is, dan hoeven we eigenlijk geen spoilertags te gebruiken he

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 25-02-2015, 12:23:31 »
Ik was het eerder eens met je post voor je edit:

Chris verliezer, Marlijn winnaar en Rik de Mol.

Niet dat het geloofwaardig is (Margriet zet namelijk meer in op Rik momenteel dan Chris denk ik), maar zo komen de teksten op mij over. ;D

Ik moet denken aan Marlijn verliezer (heeft echt bij de nabespreking bij de notaris op de stoep die houding ik ga winnen), Chris als winnaar (is nu eenmaal heel sociaal) en Rik die als mol heel naturel overkomt
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 25-02-2015, 12:23:44 »
Haha oke iedereen associeert het met iemand anders ::rofl::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 25-02-2015, 12:31:03 »
Ik moet denken aan Marlijn verliezer (heeft echt bij de nabespreking bij de notaris op de stoep die houding ik ga winnen), Chris als winnaar (is nu eenmaal heel sociaal) en Rik die als mol heel naturel overkomt

Over de Mol zijn we het dus eens. En toen ik de verliezer eerst las, twijfelde ik daar tussen Chris en Marlijn.

Dus is Marlijn volgens mij de winnaar en moet Chris dus de verliezer zijn. Al kan ik fout zitten met mijn inschatting over de winnaar.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 25-02-2015, 12:59:05 »
Ik kan me echt niet indenken met deze tekstjes dat Rik de mol is. Rik komt juist heel gespeeld en niet-naturel over. Het ligt er te dik bovenop om naturel te zijn, zeg maar.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 25-02-2015, 13:04:57 »
Ik zie een verliezer Marlijn, een winnaar Rik/Chris en mol Margriet er in.

Niet omdat ik toch al in de Margriet tunnel zit, maar ik hoor het haar ook echt zeggen.

Wat er bij winnaar staat over de mol zie ik zowel Margriet als Rik als CHris wel in. 

En Marlijn hoor ik dat ook al zeggen in me hoofd.

Misschien de psychiater toch eens bellen  ::rofl::

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 25-02-2015, 13:07:49 »
Na het lezen van de stukjes tekst zijn mijn vermoedens nog sterker geworden: Margriet verliezer, Marlijn winnares en Rik de Mol.

Offline Mickvanh

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 25-02-2015, 13:14:04 »
Aan de hand van de interviews in het Molboekje, heb ik de volgende conclusies getrokken:

Marlijn verliest,
Chris wint,
Margriet is de Mol.

We zullen het gauw genoeg weten  8)
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #159 Gepost op: 25-02-2015, 13:53:11 »
In eerste instantie leidde ik er verliezer Ajouad, winnaar Rik en Mol Margriet uit af, maar sinds Ajouad weg is heb ik hem (in de pool) vervangen door Marlijn.