Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 104602 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Spoilertopic
« Reactie #160 Gepost op: 25-02-2015, 14:00:45 »
Heel grappig. Naar aanleiding van de teksten in het molboekje denk ik juist:
Chris -> verliezer
Marlijn -> winnaar
Margriet -> mol
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 25-02-2015, 14:02:13 »
Qua pool zou het dan moeten zijn voor mij
Verliezer Chris
Winnaar Marlijn
Mol Margriet.

Die heb ik al vanaf dag 1 zo staan :D

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #162 Gepost op: 25-02-2015, 14:12:09 »
Ik lees Marlijn in het stukje van de winnaar. Ik vind Rik namelijk niet iemand die 'sans rancunce' terugslaat.
Rik vind ik de hele serie al erg overtuigd van zijn mol overkomen (strooit zelfs met jokers), en zal daarom extra verbaasd zijn om te verliezen (denk ik).
En dat stukje van de mol vind ik te algemeen om echt aan een persoon te linken, kan door iedereen geschreven zijn.

Qua pool zou het dan moeten zijn voor mij
Verliezer Chris
Winnaar Marlijn
Mol Margriet.

Die heb ik al vanaf dag 1 zo staan :D

Wow echt knap! Alleen ben ik bang dat Chris nu af gaat vallen.
Zelf ga ik sowieso nog duikelen in de pool, ik had Marlijn de eerste paar keer als mol en nu al een tijdje Margriet...
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 14:17:00 door Mollenmania »

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 25-02-2015, 14:23:18 »
Citaat
Wow echt knap! Alleen ben ik bang dat Chris nu af gaat vallen.
Zelf ga ik sowieso nog duikelen in de pool, ik had Marlijn de eerste paar keer als mol en nu al een tijdje Margriet...
Zou een stunt zijn om ze nu alle drie op de verkeerde plek te hebben staan  ::rofl::

En heb heel lang zitten twijfelen tussen Chris en Rik maar heb Rik als afvaller gezet op basis van de muziekhint. Dus dat wordt morgen spannend :D

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #164 Gepost op: 25-02-2015, 14:31:56 »
Ik was het eerder eens met je post voor je edit:
Maar ik denk dat Marlijn dan de enige is die van zichzelf zou zeggen dat ze vriendelijk en sociaal is.
Ik kan me echt niet indenken met deze tekstjes dat Rik de mol is. Rik komt juist heel gespeeld en niet-naturel over. Het ligt er te dik bovenop om naturel te zijn, zeg maar.
De tekst van de mol an sich vind ik redelijk zakelijk overkomen en daarom associeerde ik het in eerste instantie met Rik of Margriet, maar ik vind de beschrijving die de vriendelijk en sociale winnaar in schaapskleren Marlijn (volgens mij) van de mol geeft veel meer van toepassing op Chris. Aan de andere kant lees ik in de eerste tekst (de verliezer) ook wel weer de niet aan zichzelf twijfelende Chris terug, maar die zou volgens mij ook weer op Margriet kunnen slaan.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #165 Gepost op: 25-02-2015, 14:50:20 »
Voor de geinteresseerden:
spoiler

Dan denk ik (gecombineerd met mijn andere vermoedens):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Mik1986

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 25-02-2015, 16:23:06 »
Vanuit mijn tunnel zeg ik:
Verliezer: Chris met een Freek complex
Winnaar: Marlijn
Mol: Rik

Chris als mol heb ik niet direct op het oog, maar als ik het hele interview lees zou dit ook zomaar kunnen:

Verliezer: Marlijn
Winnaar: Rik
Mol: Chris

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 26-02-2015, 15:52:39 »
Niet echt een spoiler, maar ik plaats het toch maar hier: de timer in de WIDM-app is aangepast naar 20.47 uur. Dat was vanochtend nog niet zo. Toen stond ie op iets na negenen. Er is dus vermoedelijk een vroege executie, net als vorig jaar.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 26-02-2015, 16:05:16 »
Niet echt een spoiler, maar ik plaats het toch maar hier: de timer in de WIDM-app is aangepast naar 20.47 uur. Dat was vanochtend nog niet zo. Toen stond ie op iets na negenen. Er is dus vermoedelijk een vroege executie, net als vorig jaar.

Ah, toch wel.
Dan gaat Chris eruit. Helaas...

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #169 Gepost op: 26-02-2015, 16:38:26 »
Ik zou het vreemd vinden als ze dit op deze manier weggeven en feitelijk dus al suggereren in de vooruitblik van vorige week.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 26-02-2015, 16:40:02 »
Ja ik ook, maar toch lijkt me dat de kans klein is dat het anders verloopt

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 26-02-2015, 17:24:29 »
Best wel jammer als het zo zou zijn.

Ook al is hij mijn Mol niet, leukste kandidaat van dit seizoen en ik had hem daarom alleen al de pot gegund.

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #172 Gepost op: 26-02-2015, 17:47:48 »
Zou inderdaad heel jammer zijn als Chris er vanavond uitgaat. Doet me wel een beetje denken aan Tygo vorig jaar. Ook mijn favoriet dat seizoen en ook halverwege aflevering 9 uit het spel...  :)

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 26-02-2015, 18:58:28 »
Zou inderdaad heel jammer zijn als Chris er vanavond uitgaat. Doet me wel een beetje denken aan Tygo vorig jaar. Ook mijn favoriet dat seizoen en ook halverwege aflevering 9 uit het spel...  :)

In mijn ogen sneuvelt mijn/de seizoensfavoriet (of in ieder geval 1 van de favorieten) vaak als laatste.
S8: Patrick
S9: Dennis
S11: Karin (weet niet waarom, maar was dat seizoen 1 van mijn favorieten, met acht andere trouwens :))
S12: Tim
S14: Tygo
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline DylanS

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 26-02-2015, 19:43:07 »
In mijn ogen sneuvelt mijn/de seizoensfavoriet (of in ieder geval 1 van de favorieten) vaak als laatste.
S8: Patrick
S9: Dennis
S11: Karin (weet niet waarom, maar was dat seizoen 1 van mijn favorieten, met acht andere trouwens :))
S12: Tim
S14: Tygo

Vaak vliegen er inderdaad wel leuke kandidaten voor de finale uit! Ook al ben ik het niet geheel met je lijstje eens. Vond bijvoorbeeld vorig seizoen Daphne en Jennifer erg leuk, jammer dat die er zo vroeg uitgingen.

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 26-02-2015, 19:51:07 »
Vaak vliegen er inderdaad wel leuke kandidaten voor de finale uit! Ook al ben ik het niet geheel met je lijstje eens. Vond bijvoorbeeld vorig seizoen Daphne en Jennifer erg leuk, jammer dat die er zo vroeg uitgingen.

Het is natuurlijk ieder zijn mening. Jennifer was ook heel leuk.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 26-02-2015, 22:09:54 »
De tekst luidt: “Ik wist het, haha”. Ik schuif het briefje onder het kussen van zijn stoel; lachen man, bewijs voor vanavond, kan ik laten zien dat ik er niet in ben getrapt…

Stukje van zijn laatste woorden. Ik plaats het expres hier

Want dit zegt nogal wat.... ;)

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #177 Gepost op: 26-02-2015, 22:14:00 »
Want dit zegt nogal wat.... ;)
Dacht ik ook toen ik het las, maar het is - gezien de rest van zijn fantasie - volgens mij een briefje voor Art om te zeggen dat hij wist dat hij er niet echt uitlag.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 26-02-2015, 22:15:23 »
gezien de rest van zijn fantasie - volgens mij een briefje voor Art om te zeggen dat hij wist dat hij er niet echt uitlag.

??? hoe bedoel je?

Ik denk:
Hij wist het (eerste zin) zijn jokers waren gejat en hij wist dat zijn medekandidaten ook op Margriet zaten. Dus hij wist dat hij zou vertrekken.

Tuurlijk wist hij dat.

Waarom zou je anders zo'n briefje onder een stoel schuiven. Dat doe je niet als je niet zeker van je zaak bent. Toch? of niet?

En hij zegt eigenlijk ook hiermee. Dat hij er niet naast zat maar eruit is gegaan door andere omstandigheden. Laten we het een 'Tygootje' noemen
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 22:19:25 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #179 Gepost op: 26-02-2015, 22:19:57 »
??? hoe bedoel je?
In zijn dagboek van de afvaller beschrijft Chris hoe hij niet wil geloven dat hij eruit ligt en hoe hij denkt dat hij alsnog in de finale mag meedoen, zelfs tot hij in het vliegtuig zit. Volgens mij wil hij middels het (fictieve) briefje Art (of iemand van de productie) laten weten dat hij wel door had dat hij er niet echt uit lag (nogmaals... in zijn fantasie).