Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
- Margriet zegt in de bootopdracht iets over topografie- Het laatste pakket dat Margriet en Rik moeten bezorgen is van Topweer naar Poolland. Misschien een imitatie van seizoen 2012 met Patrick als mol? (Topo = mol)
Vorig seizoen was er ook al iets met lotus.. Ik zal even de tweets opzoeken van vorig jaar.
Zo uit mijn hoofd is dat nog nooit voorgekomen. Zou ik wel heel gek zijn dat je in 8 a 9 afleveringen nooit je scherm te zien zou krijgen. Maar als je zeker wil weten moet je alles even terugkijken
Als je alles bij elkaar neemt als 1 rode draad, lijkt het thema wel een (3 op) reis door de historie van WIDM.
Ik lees elders over twee scheppen met een andersgekleurd handvat. Ook dat kan naar een oud seizoen verwijzen.
Vraagje: Is er ooit een seizoen geweest waarin de mol zijn scherm nooit gezien heeft?
Nog opdrachten herkend?
De stemopdracht leek een beetje op de opdracht met Karel en Angela in seizoen 10, toen ook het aanwijzen van de juiste mol geld uit de pot betekende en het aanwijzen van een verkeerde mol geld in de pot zou brengen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
778 gasten en 5 vaste bezoekers