Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 27
Oh ik had die spoiler helemaal niet aangeklikt. Nou dan sla ik een keertje over en bewaar 'm maar voor de volgende keer.
Oooh inderdaad, nee dan doe ik ook niet mee denk ik
whaaaaaaaaat d*n die een songfestival overslaat
Zo moeilijk is het toch niet om een liedje buiten Europa te vinden? En om te lezen... Ik heb al een liedje in gedachten maar ik ga ook nog wel even verder zoeken
Mmmm... lezen kan ik wel hoor, maar misschien was ik iets te enthousiast over die 10 jaars regel en daarom meteen gereageerd dat ik mee wilde doen. Vandaag heb ik de regels zelfs drie keer gelezen (na de opmerking van Duncton) om te zien waar die regel over Europa stond, maar die spoiler was me gewoon niet opgevallen. Ik had iets in gedachten waar ik enthousiast over ben, maar dat gaat dus niet door. Misschien schiet me nog iets anders te binnen, maar ik heb geen zin om ernaar te zoeken.
Oh ja, halve finales ga ik dit keer niet doen.
*gaat liedje zoeken*
Ik heb in ieder geval een eerste artiest gevonden die volgens mij aan de eisen voldoet. Nu alleen even de precieze geboorteplek vinden. Die staat er niet eens bij op wikipedia, en op de site van deze artiest kan ik het ook zo gauw niet vinden...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
905 gasten en 7 vaste bezoekers