Hier zijn in ieder geval de punten vanuit Concord
1 punt:
Mission. Niet zo'n originele keuze want Carly is natuurlijk best wel bekend. Dit nummer kende ik ook al en heb ik ondertussen ook meerdere keren op de radio gehoord. Maar ik vind het wel een leuk nummer, dus daarom toch 1 punt.
2 punten:
Lima. Wel aardig, maar niet bijzonder. Wel origineel dat het niet Engels is, dus krijgt het 2 punten.
3 punten:
Winnipeg. Ik kan er inderdaad wel inkomen, de themesong van een duister sprookje. Niet meteen mijn smaak, maar het heeft toch wel iets.
4 punten:
Auckland. Wel een fijn rocknummer, maar niet heel bijzonder.
5 punten:
Austin. Klinkt leuk, heb ik zelf een paar jaar geleden ook op m'n lijstje gehad voor het songfestival maar vond het zelf toen niet leuk genoeg. Het is toch wel een beetje een dertien in een dozijn nummer.
6 punten:
Indianapolis. Zij waren vorig jaar mijn 3e keuze, maar dan met het liedje Come To Me, en ook dit songfestival heb ik weer in overweging genomen dat nummer in te sturen. Hoewel ik vind dat ze een aantal betere nummers hebben, klinken hun stemmen sowieso wel prachtig samen!
7 punten:
Sackville. Klinkt goed! Hier zou ik wel vaker naar luisteren.
8 punten:
Washington D.C. Mooie stem! En het nummer klinkt ook goed. Dit is ook wel iets wat ik vaker zou luisteren.
10 punten:
Johannesburg. Ook dit liedje heeft eerder op mijn lijst gestaan voor het songfestival. Het heeft iets melancholisch maar ook iets vrolijks, en je krijgt het niet meer je hoofd uit.
12 punten:
Newport Beach. Ik kende deze band wel van naam, maar had de muziek eigenlijk nog nooit gehoord. Maar dat klinkt dus heel erg goed! Ik heb er meteen meer van opgezocht, en denk dat ik hier nog wel vaker naar ga luisteren.
En 0 punten voor:
New York. Niet mijn smaak. Is dat nou een zeemeeuw op de achtergrond?
San Juan. Wel mooi, maar op de een of andere manier doet het me gewoon niet veel. Daarom valt het net niet in de punten.
Iowa City. Niet persé slecht, maar het doet me ook niet zoveel.
Minneapolis. Absoluut niet origineel en absoluut niet mijn smaak.
Darwin. Meh, niet echt mijn smaak.
Boston. Het refrein klinkt wel lekker vrolijk, maar de rest kan me niet zo boeien.
Manila. Voor een musicalsongfestival was dit vast een goede inzending geweest, maar had de inzender soms niet helemaal door dat dat musicalsongfestival alleen geopperd was, en niet echt doorging?
Phoenix. Wel aardig, maar niet heel bijzonder.
Waldorf. Goede boodschap hoor, maar het liedje doet me niet zoveel. Dat ene deuntje wordt na een tijdje irritant.
Dan ga ik nu even de tussenstand berekenen