En tsja ... ik vermoed dat ik maar ernstig moet gaan heroverwegen wat de volgende keer in te sturen , want ik heb echt geen idee waar ik de plank heb misgeslagen, ik vond t gewoon een steengoed nummer.
Ik vond het ook een goed nummer, alleen het heeft van mij maar 4 punten gekregen omdat ik het niet heel bijzonder vond, een dertien in een dozijn nummer. En het niveau lag sowieso best hoog vond ik, dus alles lag dicht bij elkaar en ik vond het nog best lastig om te bepalen hoeveel punten ik aan elk nummer dat ik goed vond zou geven.
En sowieso vind ik dat er wel echt geen peil op de trekken is wat veel punten scoort... ik had bijvoorbeeld verwacht dat veel mensen Indianapolis saai zouden vinden, normaalgesproken scoren dat soort liedjes niet zo goed. Daarom had ik het vorige keer ook als 3e keuze, omdat ik als 3e keuze meestal iets doe wat iets risicovoller is. En dan staat het nu dus ineens 2e...
Of bijvoorbeeld dat Indila dat ene songfestival won, en dan nu Darwin zo laag scoort. Ik vind dat echt een vergelijkbaar zeurderig irritant liedje, maar goed, dat zal wel aan mij liggen dan
Zucht, heb je haar weer.
Ja, jij bent er ooit mee begonnen hoor, met Duckhunt