Molbelg wordt gered en Bjiek is geboren:
Wat gebeurt er toch weer veel.
Allereerst Molbelg is getarget
Even met D*N gepraat, volgens mij gaan ze op MiekeG
Daarnaast zijn D*N en luus een leuk toneelstukje aan het doen, D*N appt me allemaal wel leuk dat hij echt van luus af wil etc. Maar ik geloof er nog niet zoveel van en wil mijn eigen plan trekken.
Maar wat is mijn eigen plan ?
Nou, het liefst zou ik nu Max of Wesolini wegstemmen. Inactief, marionetten van D*N. Dat moeten we later in het spel niet hebben, daar wordt niemand vrolijk van. \
Echter ga ik over 2 weken naar Polen, en moet ik van te voren mijn zaakjes regelen.
Het plan is om dan met het hele Lucy, Robbie, D*N, Aapje mensjes bij dezelfde opdracht te zitten en ik er zo doorheen kan komen. Maarja, dan moet ik niet nu D*N boos maken door op Max of Wesley te gaan stemmen. Dus ik denk dat ik braaf mee ga op nys-fan
Wel vreemd overigens. D*N zegt dat ik Max getarget heb. Maar volgens mij heb ik dit nog niet echt gedaan, ook al wilde ik het wel. Wat blijkt: Bjorrn en Miek zijn dikke mik. Vanaf nu noem ik ze Bjiek.
-RoyL- wint de opdracht en komt in het geheim voor een dilemma te staan:
Beste -RoyL-,
Gefeliciteerd met het winnen van de opdracht! Je krijgt nu van mij de keuze tussen weinig informatie die je met andere mensen mag delen om meer informatie die je voor jezelf moet houden. Als je kiest voor de tweede optie en je deelt de informatie toch, dan volgen er strenge maatregelen.
Succes met je keuze!
Komen de anderen te weten dat ik deze keuze moest maken?
Ja maar pas na het spel.
Oké, doe dan maar de tweede optie
Ja en dat vindt Niek dan weer niet leuk:
Of Royl liegt, of dit was de laatste keer dat ik een briljant idee biechtte
Ik ga denk ik even om een screenshotje vragen
En daar hebben we nooit meer iets over gehoord.