Shalom Waldorf...
...and shalom rest of the world!
Hartelijk dank voor de organisatie van dit prachtige festival. Ook bedankt aan alle kijkers thuis die op onze beeldschone Tal gestemd hebben!
En dan vooral de kijkers in Noorwegen (2) en Australië, die ons maar liefst 10 punten hebben gegeven!
En dan zijn hier de punten uit het altijd vreedzame Israël:
1 punt:
Verenigd Koninkrijk!
Best mooi, maar ook wat slaapverwekkend.
2 punten:
Australië
Heel bijzonder, maar niet echt heel mooi.
3 punten:
Verenigde Staten
Pakkende melodie, maar zijn stem wordt gaandeweg vervelend en doordringend.
4 punten:
Noorwegen 1
Aangename muziek, maar niet heel spannend.
5 punten:
Duitsland
Prima nummer, maar waarom dan weer zo'n hese rotstem? Was dan gewoon songwriter gebleven en zoek een betere 'singer' voor je lied.
6 punten:
Frankrijk
Niet echt goed, vooral door de soms irritant verdraaide stemmen. Maar op een vreemde manier toch wel weer aanstekelijk.
7 punten:
Zweden
Niet verkeerd, kabbelt wat voort, mist een echt pakkende melodie.
8 punten:
10 punten:
En tot slot 12 punten voor....
En dus geen punten voor:
Cambodja: waarom klinkt het alsof het hele orkest uit een keyboard komt? Goede stem wel, maar zeldzaam saai en nietszeggend
Japan: ik wilde hier graag sympathie-punten voor geven, maar ik krijg er ook gewoon hoofdpijn van. Dus, ook namens mijn buren, een lage beoordeling helaas.
Tsjechië: inderdaad wel gemakkelijk in het gehoor, maar helaas een vervelende stem
IJsland: nee, ze mogen dan kunnen voetballen tegenwoordig, muziek maken blijft een vak apart.
Canada: eentonig geblèr, heel vervelend
Peru: wel aardig, maar minpunten vanwege het volledig ontbreken van verhaal, clip, etc.
Nederland: leuke poging, maar nee. Een klein beetje grappig, maar vooral gewoon te saai.