Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 313633 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #80 Gepost op: 4-01-2016, 21:34:30 »
Haha geweldig  ::ok:: ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #81 Gepost op: 5-01-2016, 11:25:39 »

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #82 Gepost op: 5-01-2016, 12:42:47 »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #83 Gepost op: 5-01-2016, 15:39:27 »
Leuk ............... Extra beelden :D

http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/exclusieve-beelden-aflevering-1-vriendschap-en-verbond/
:D

Dat Rop zo duidelijk meldt dat hij als acteur het vertrouwen kan winnen (net als in de voorstelfilmpjes) doet me vermoeden dat hij het niet is. Precies zo'n quote als deze zouden ze normaal gesproken in aflevering 10 gebruiken. Of WIDM slaat een hele andere richting in door zomaar een Molbiecht er tussendoor te gooien... ???
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #84 Gepost op: 5-01-2016, 15:52:06 »
:D

Dat Rop zo duidelijk meldt dat hij als acteur het vertrouwen kan winnen (net als in de voorstelfilmpjes) doet me vermoeden dat hij het niet is. Precies zo'n quote als deze zouden ze normaal gesproken in aflevering 10 gebruiken. Of WIDM slaat een hele andere richting in door zomaar een Molbiecht er tussendoor te gooien... ???

Ja, dat was ook meteen mijn gedachte. Het sterkt me wel in de gedachte dat Rop een goede mol zou kunnen zijn (ik heb hem nog steeds als mol in mijn pool staan), maar ik kan bijna niet geloven dat ze de kijkers zo duidelijk op een spoor zouden zetten.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #85 Gepost op: 5-01-2016, 16:19:43 »
:D

Dat Rop zo duidelijk meldt dat hij als acteur het vertrouwen kan winnen (net als in de voorstelfilmpjes) doet me vermoeden dat hij het niet is. Precies zo'n quote als deze zouden ze normaal gesproken in aflevering 10 gebruiken. Of WIDM slaat een hele andere richting in door zomaar een Molbiecht er tussendoor te gooien... ???

Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Maar wat mij opvalt is dat hij in beide filmpjes (voorstel, en deze) niet het woord mol gebruikt (in het voorstelfilmpje zelfs als enige!). Net als Margriet vorig jaar bij die speech in dat dorpje.

Ik vind dit niet echt een molbiecht, hij heeft het niet over een bepaalde tactiek, of hóe hij zich dan voor zou doen, nee hij zegt alleen dát hij dat zou kunnen. Het blijft allemaal erg vaag. Dus ik heb het idee dat de echte molbiecht daar nog wel eens achter zou kunnen komen.

Bedenk ook: dit is nog maar aflevering 1. Verdenkingen verschuiven nu nog vrij makkelijk, dus als ze vanaf nu Rop niet meer verdacht maken, vergeet je dit moment makkelijk. Mensen schrijven hier bijv. Klaas al massaal af als mol, enkel door 1 opdracht. Zul je zien dat dat volgende week, als Klaas verdacht doet, het weer helemaal omgedraaid wordt. Dan wordt opdracht 1 weer met hetzelfde gemak goedgepraat ;).
« Laatst bewerkt op: 5-01-2016, 16:22:24 door Mollenmania »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #86 Gepost op: 5-01-2016, 16:29:30 »
Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Maar wat mij opvalt is dat hij in beide filmpjes (voorstel, en deze) niet het woord mol gebruikt (in het voorstelfilmpje zelfs als enige!). Net als Margriet vorig jaar bij die speech in dat dorpje.

Ik vind dit niet echt een molbiecht, hij heeft het niet over een bepaalde tactiek, of hóe hij zich dan voor zou doen, nee hij zegt alleen dát hij dat zou kunnen. Het blijft allemaal erg vaag. Dus ik heb het idee dat de echte molbiecht daar nog wel eens achter zou kunnen komen.
't Is ook meer dat ik me niet kan voorstellen dat Rop naast deze quote nog een bijna precies hetzelfde quote zegt maar dan als Mol. Wat is voor hem het voordeel om zo'n mollige biecht als kandidaat op te nemen? Tegenover de kandidaten zie ik het nog wel voor me, maar in de biechtstoel is hij nergens toe verplicht. Maar inderdaad, alles kan (nog).
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #87 Gepost op: 5-01-2016, 17:09:31 »
Zul je zien dat dat volgende week, als Klaas verdacht doet, het weer helemaal omgedraaid wordt. Dan wordt opdracht 1 weer met hetzelfde gemak goedgepraat ;).
En dat is precies de fout die veel mensen maken. Zoals Jan-Willem ooit zei in Moltalk: je moet terugkijken. Als je in aflevering 6 zit en die test maakt, moet je niet kijken wie er in aflevering 6 het verdachtst doet, maar wie er in afleveringen 1 tot en met 6 over het geheel het verdachtst doet.

Wat Klaas doet in aflevering 1 opdracht 1, is onverdacht. Wil niet zeggen dat hij pertinent de mol niet is, maar hij heeft wel een minnetje achter zijn naam bij veel mensen. En dat minnetje moet je dus niet uitgummen als er later een plusje bij komt - een goede mol is ook in aflevering 1 actief en dat zie ik persoonlijk bij Klaas niet. Dus vooralsnog is hij niet de mol. [En tuurlijk: als later blijkt dat hij vertrouwen dat hij hier mee heeft gewonnen, misbruikt, dan kun je de actie in aflevering 1 in een nieuw licht zien. Maar dat moet je pas doen als daar een aanleiding voor is, en niet nu al. Dat is hetzelfde verhaal als dat van Kees die in aflevering 2 roept dat Ewout Daniël verdacht, en het bleek pas in aflevering 6 dat dat leugentje een functie had.]
« Laatst bewerkt op: 5-01-2016, 17:11:33 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #88 Gepost op: 5-01-2016, 19:03:07 »
Ook in Engeland wordt WIDM besproken: een blog, een miniforumpje en misschien zelfs een podcast binnenkort :D
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #89 Gepost op: 5-01-2016, 19:17:09 »
't Is ook meer dat ik me niet kan voorstellen dat Rop naast deze quote nog een bijna precies hetzelfde quote zegt maar dan als Mol. Wat is voor hem het voordeel om zo'n mollige biecht als kandidaat op te nemen? Tegenover de kandidaten zie ik het nog wel voor me, maar in de biechtstoel is hij nergens toe verplicht. Maar inderdaad, alles kan (nog).

Je hebt ook zeker een punt. Dit brengt mij weer wat verder van Rop af.

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #90 Gepost op: 6-01-2016, 15:54:06 »
Promo aflevering 2 bij BVN al beschikbaar
http://www.bvn.tv/programma/Wie_is_de_Mol%3F
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #91 Gepost op: 6-01-2016, 16:03:37 »
Lijkt me een hele leuke aflevering! Nu al zin in :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #92 Gepost op: 6-01-2016, 17:00:00 »
Oeh leuke promo. Mag van mij snel zaterdag zijn

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #93 Gepost op: 6-01-2016, 18:12:10 »
Super! Ik ben liefhebber van de "gesprekken" van deze 2 heren  ::joehoe:: ::bravo::

Haha, dank je! Maar insinueer je nu dat Peter en ik niet echt praten? Of bedoel je meer dat het online gebeurt, en niet in het echt? ;)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #94 Gepost op: 6-01-2016, 18:20:43 »
Haha, dank je! Maar insinueer je nu dat Peter en ik niet echt praten? Of bedoel je meer dat het online gebeurt, en niet in het echt? ;)

Jullie praten gezellig digitaal met elkaar. Ik ga er tenminste niet vanuit dat er iemand naast jullie zit met een dictaatschriftje op schoot ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #95 Gepost op: 6-01-2016, 18:59:54 »
Jullie praten gezellig digitaal met elkaar. Ik ga er tenminste niet vanuit dat er iemand naast jullie zit met een dictaatschriftje op schoot ;)

Haha, dan snap ik het. En nee, good ol' Google Hangouts.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #96 Gepost op: 6-01-2016, 22:40:37 »
Promo aflevering 2 bij BVN al beschikbaar
http://www.bvn.tv/programma/Wie_is_de_Mol%3F
"Vorm een duo met iemand die je in de gaten wil houden, of iemand die je bl"... en dan stopt ie.

Hoe dan ook, een meet the mole in aflevering 2? Dat zou wel heel vroeg zijn. Maar lijkt me een erg toffe aflevering met leuke afwisseling in opdrachten. Kom maar op :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #97 Gepost op: 7-01-2016, 09:05:04 »
Bl ind vertrouwt gok ik

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #98 Gepost op: 7-01-2016, 09:45:21 »
Bij mij gaat ie wel volledig door ???
Hij zegt idd iemand die je blind vertrouwt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw