Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Haha precies, denk ook dat ze op zichzelf heeft gestemd Ik zie alleen Klaas brood eten, maar zie het niet op zijn bord liggen. Wat een mysterie...
Ik let nooit meer op wie mensen stemmen tijdens de test, omdat je nooit zeker weet of het die persoon wel is die het antwoord aanklikt. Lijkt me ook dat de montage hier regelmatig mee speelt.
De schermen die wij ook te zien krijgen op beeld zijn andere schermen als hoe de test eruit ziet voor de kandidaten. Deze aflevering (2) kon je duidelijk bepaalde testschermen zien op de laptop en die zien er heel anders uit.
Hoe zo? Ik heb al die schermen gecontroleerd en ze leken me niet bepaald anders.
Op deze foto zie je duidelijk dat er in plaats van een muis een groot wit vlak om de antwoorden komen. bij de test animaties die wij zien (fullscreen) zie je juist een muis bewegen. dat is het verschil wat ik bedoelde.
BlendTV is er wat vroeger bij deze week:
Een minuut uit aflevering 3http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/widm-seizoen-16-1-minuut-aflevering-3/2 keer zegt Art 'de Mol' en 2 keer is Klaas in beeld. Je zou zo stilaan beginnen denken dat ze het er om doen.
Nou, inderdaad! En ik vind dat gedoe met die test nu al stom.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
466 gasten en 0 vaste bezoekers