Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 313692 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #200 Gepost op: 15-01-2016, 16:13:22 »
Zoals ergens anders vermeld: 2x Klaas in beeld bij het woord Mol. Too obvious? Of terug naar seizoen 1 niveau.]

Wat mij wel opviel is dat ik de gezichtsuitdrukking van Taeke hier wel beetje gek vind....Zo van oh ja, nu even anders kijken, gezicht opzetten....
(wishful thinking  ::)
Meer L

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #201 Gepost op: 15-01-2016, 16:26:18 »
Is er al een promo voor aflevering 3.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #202 Gepost op: 15-01-2016, 16:28:29 »
Meer L

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #203 Gepost op: 15-01-2016, 16:38:34 »


Dankjewel
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #204 Gepost op: 15-01-2016, 18:36:48 »
Waarom een kandidaat hier baat bij zou kunnen hebben, is omdat alle kandidaten spreiden. De kandidaat met de macht kan nu plannen om z'n vragen 5/5/5 te verdelen, terwijl andere kandidaten heel raar tactisch moeten gaan worden om er voor te zorgen dat ze op al hun mollen genoeg spreiden. (Dat is wel een beetje oneerlijk, ja.)

Precies. Dus wil iedere kandidaat de macht over de test en gaat de pot zo goed als zeker leeg. Ik zou hier in ieder geval maximaal bieden. ::jaja::

Maar misschien hebben de kandidaten er wat minder lang en goed over na kunnen denken.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #205 Gepost op: 15-01-2016, 18:41:37 »
Ik vind een zo'n opdracht in een seizoen eigenlijk wel leuk.
Ik absoluut niet.

Het probleem met opdrachten die de pot leeg kunnen trekken is dat de mol in de opdrachten daarvoor niet zijn best hoeft te doen. Hoe kunnen wij dan molspeuren.

Daarnaast vind ik dit het ideale soort opdrachten om bij kandidaten een totale desinteresse voor geld te kweken. Ik zou als er zo'n opdracht was, als kandidaat ook denken, ja waarom zou ik nog iets doen voor dat domme geld. Dat zei ik bij de veiling, dat zei ik bij het Hofdihuis en dat zeg ik nu weer. Zoiets moeten ze gewoon niet doen.

Er zit al elk jaar minder in de pot. Er wordt de laatste paar jaar me al te vaak gesproken over de laagste pot ooit, net alsof de mol daar iets mee te maken heeft.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #206 Gepost op: 15-01-2016, 18:49:40 »
Ik absoluut niet.

Het probleem met opdrachten die de pot leeg kunnen trekken is dat de mol in de opdrachten daarvoor niet zijn best hoeft te doen. Hoe kunnen wij dan molspeuren.

Daarnaast vind ik dit het ideale soort opdrachten om bij kandidaten een totale desinteresse voor geld te kweken. Ik zou als er zo'n opdracht was, als kandidaat ook denken, ja waarom zou ik nog iets doen voor dat domme geld. Dat zei ik bij de veiling, dat zei ik bij het Hofdihuis en dat zeg ik nu weer. Zoiets moeten ze gewoon niet doen.

Er zit al elk jaar minder in de pot. Er wordt de laatste paar jaar me al te vaak gesproken over de laagste pot ooit, net alsof de mol daar iets mee te maken heeft.

+1

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #207 Gepost op: 15-01-2016, 18:54:18 »
Ik zie het overigens ook wel gebeuren dat de Mol hier gewoon edn vrij hoog bedrag biedt, 2000 euro bijvoorbeeld als er 2700 in zit. En dat hij er dan van uit gaat dat iemand anders wel de volle pot biedt. Zo kan hij zeggen dat hij voor minimaal 2000 euro uit de pot heeft gezorgd en ondertussen buiten schot blijven. Art zal wel weer niet vertellen wie hoeveel heeft geboden.

Overigens, in de promo voor aflevering 3 zie je iemand al een 2 invullen. Er gaat dus sowieso 2000 euro geboden worden. Meer dan er nu in de pot zit :-\\
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #208 Gepost op: 15-01-2016, 19:02:00 »
Ik zie het overigens ook wel gebeuren dat de Mol hier gewoon edn vrij hoog bedrag biedt, 2000 euro bijvoorbeeld als er 2700 in zit. En dat hij er dan van uit gaat dat iemand anders wel de volle pot biedt. Zo kan hij zeggen dat hij voor minimaal 2000 euro uit de pot heeft gezorgd en ondertussen buiten schot blijven. Art zal wel weer niet vertellen wie hoeveel heeft geboden.

Overigens, in de promo voor aflevering 3 zie je iemand al een 2 invullen. Er gaat dus sowieso 2000 euro geboden worden. Meer dan er nu in de pot zit :-\\

Of die persoon biedt 20 euro. Dan komen die Klaas-biljetten van pas. ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #209 Gepost op: 15-01-2016, 19:07:08 »
Ik zie het overigens ook wel gebeuren dat de Mol hier gewoon edn vrij hoog bedrag biedt, 2000 euro bijvoorbeeld als er 2700 in zit. En dat hij er dan van uit gaat dat iemand anders wel de volle pot biedt. Zo kan hij zeggen dat hij voor minimaal 2000 euro uit de pot heeft gezorgd en ondertussen buiten schot blijven. Art zal wel weer niet vertellen wie hoeveel heeft geboden.

Overigens, in de promo voor aflevering 3 zie je iemand al een 2 invullen. Er gaat dus sowieso 2000 euro geboden worden. Meer dan er nu in de pot zit :-\\

Dat is Cécile, ik zou niet denken dat zij zo hoog biedt, misschien 200 euro?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #210 Gepost op: 15-01-2016, 19:09:33 »
Dat is Cécile, ik zou niet denken dat zij zo hoog biedt, misschien 200 euro?
Kan inderdaad ook. Maar ik zet graag hoog in :P

Wat trouwens een leuke twist zou zijn: als niemand biedt, gaat krijgt niemand de macht en verdienen jullie zelfs 1000 euro. Dat zou de meesten er van weerhouden om niet te bieden of in ieder geval heel laag in te zetten (1 euro kan je de macht geven als niemand anders biedt). Zo zit er ten minste een verdienmodel aan deze opdracht.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2016, 19:17:33 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #211 Gepost op: 15-01-2016, 19:18:57 »
Ik absoluut niet.

Het probleem met opdrachten die de pot leeg kunnen trekken is dat de mol in de opdrachten daarvoor niet zijn best hoeft te doen. Hoe kunnen wij dan molspeuren.

Daarnaast vind ik dit het ideale soort opdrachten om bij kandidaten een totale desinteresse voor geld te kweken. Ik zou als er zo'n opdracht was, als kandidaat ook denken, ja waarom zou ik nog iets doen voor dat domme geld. Dat zei ik bij de veiling, dat zei ik bij het Hofdihuis en dat zeg ik nu weer. Zoiets moeten ze gewoon niet doen.

Er zit al elk jaar minder in de pot. Er wordt de laatste paar jaar me al te vaak gesproken over de laagste pot ooit, net alsof de mol daar iets mee te maken heeft.

+1

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #212 Gepost op: 15-01-2016, 20:02:27 »
Klaas heeft morgen Toprak op bezoek in Zapplive  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #213 Gepost op: 15-01-2016, 20:03:53 »
Klaas heeft morgen Toprak op bezoek in Zapplive  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Goed voor Geinstein's theorie. ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #214 Gepost op: 15-01-2016, 20:08:19 »
Overigens, in de promo voor aflevering 3 zie je iemand al een 2 invullen.

He? Waar zie je dat? In zowel de 1 minuut aflevering als de promo voor afl. 3 kan ik dit niet vinden
In de promo zie je wel een briefje met Taeke erop in het kistje

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #215 Gepost op: 15-01-2016, 20:21:59 »
He? Waar zie je dat? In zowel de 1 minuut aflevering als de promo voor afl. 3 kan ik dit niet vinden
In de promo zie je wel een briefje met Taeke erop in het kistje

Ja, dat komt van Taeke zelf (aangezien ze achteraf nog moeten weten wie welk bod deed).

Dan zie je Cécile een bedrag noteren en het volgende shot zie je iemand een 2 schrijven. De illusie wordt gewekt dat het Cécile is, maar die draagt iets zwart terwijl de schrijver van het bedrag iets donkerblauw met witte stipjes draagt. Bovendien zijn het toch meer mannenhanden en dus moet Rop diegene zijn die die 2 schrijft.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #216 Gepost op: 15-01-2016, 20:28:02 »
Ja, dat komt van Taeke zelf (aangezien ze achteraf nog moeten weten wie welk bod deed).

Dan zie je Cécile een bedrag noteren en het volgende shot zie je iemand een 2 schrijven. De illusie wordt gewekt dat het Cécile is, maar die draagt iets zwart terwijl de schrijver van het bedrag iets donkerblauw met witte stipjes draagt. Bovendien zijn het toch meer mannenhanden en dus moet Rop diegene zijn die die 2 schrijft.

Aaaah, ik zat de promo van bvn.tv te kijken - die is net iets anders.

Inderdaad Rop die met de 2 begint

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #217 Gepost op: 16-01-2016, 03:01:22 »
Dit vind ik dus gewoon echt geen leuke opdracht. Nog meer geld uit de pot (alsof er al zoveel in zat) en er gaat dan misschien ook nog iemand naar huis die de test niet eens het slechtst had gemaakt.
Sinds vorig seizoen heb ik het 'molgevoel' niet meer bij het programma. T/m seizoen 14 kon ik niet wachten op de nieuwste aflevering en wilde ik elke aflevering minstens 2x kijken. Dat is er nu niet meer. Heel jammer.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #218 Gepost op: 16-01-2016, 10:13:42 »
Toprak vertelde zojuist bij Zapplive (gepresenteerd door Klaas) dat ze graag in Penoza of Wie is de Mol? zou willen zitten. Zou ze toch geen uitnodiging voor het nieuwe seizoen hebben gehad?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #219 Gepost op: 16-01-2016, 10:26:53 »
Denk het wel eigenlijk. Maar dat zou ze nu natuurlijk nog niet vertellen