Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 313559 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #580 Gepost op: 23-02-2016, 16:03:50 »
Het is echt wel een houten Klaas he. ;D

Badum tssjj  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #581 Gepost op: 23-02-2016, 16:31:23 »
Op 00:54 zie je Klaas denken: wat moet ik hier nou mee? De oplossing die hij kiest is charmant.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #582 Gepost op: 23-02-2016, 20:21:49 »
Ik lig echt dubbel om die Houten Klaas  ::rofl::
Hij had beter de 'onhandige' mol kunnen spelen...Weet zich geen raad werkelijk, hilarisch.
Meer L

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #583 Gepost op: 23-02-2016, 20:43:05 »
N.a.v. de extra beelden van Heinz:
De Dominicanen (had bijna Argentijnen getypt..  ::hypocriet::) die hiernaar hebben gekeken, zullen zich ook wel goed hebben geamuseerd. Maar als het klopt wat ik denk (niet eens regionale, maar lokale tv), zijn dat er niet zo heel veel geweest.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 20:46:18 door Marisa »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #584 Gepost op: 23-02-2016, 22:33:16 »
Nou wéét ik dat ik een beroerd slecht mollenjager ben, maar zonder de overduidelijke hints had ik niet heel snel op Klaas gezeten. Dus wat mij betreft op zich een prima mol. DE makers hebben mijns inziens het seizoen "verpest" en niet Klaas. Zo'n overduidelijke mol is/was het mijns inziens niet zonder de dikke hints. En toch gaat hij beoordeeld worden met inachtneming van die hints (waar hij niks aan kan doen). En mensen gaan hem een slechte mmol vinden zonder dat het geheel en al zijn schuld is. Vind ik oprecht sneu voor Klaas.

Dat "gemekker" over Klaas vind ik dus niet geheel en al terecht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #585 Gepost op: 23-02-2016, 22:47:32 »
Weer een leuke van Blend TV:


Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #586 Gepost op: 23-02-2016, 23:02:06 »
Nou wéét ik dat ik een beroerd slecht mollenjager ben, maar zonder de overduidelijke hints had ik niet heel snel op Klaas gezeten. Dus wat mij betreft op zich een prima mol. DE makers hebben mijns inziens het seizoen "verpest" en niet Klaas. Zo'n overduidelijke mol is/was het mijns inziens niet zonder de dikke hints. En toch gaat hij beoordeeld worden met inachtneming van die hints (waar hij niks aan kan doen). En mensen gaan hem een slechte mmol vinden zonder dat het geheel en al zijn schuld is. Vind ik oprecht sneu voor Klaas.

Dat "gemekker" over Klaas vind ik dus niet geheel en al terecht.

Mee eens  ::ok:: ::ok::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #587 Gepost op: 24-02-2016, 09:57:31 »
Nou wéét ik dat ik een beroerd slecht mollenjager ben, maar zonder de overduidelijke hints had ik niet heel snel op Klaas gezeten. Dus wat mij betreft op zich een prima mol. DE makers hebben mijns inziens het seizoen "verpest" en niet Klaas. Zo'n overduidelijke mol is/was het mijns inziens niet zonder de dikke hints. En toch gaat hij beoordeeld worden met inachtneming van die hints (waar hij niks aan kan doen). En mensen gaan hem een slechte mmol vinden zonder dat het geheel en al zijn schuld is. Vind ik oprecht sneu voor Klaas.

Dat "gemekker" over Klaas vind ik dus niet geheel en al terecht.
Helemaal eens en dat vind ik dus ook zo jammer. Het was al zo'n top seizoen qua beelden, groep en opdrachten. En ik denk dat veel mensen juist nu met deze 3 op AS of TH hadden gezeten als mol, en er heel veel twijfel was. Zo zonde vanuit de makers. Ook de eerste opdracht in de metro vind ik onvergefelijk. Ze hadden de mol nooit in deze positie moeten zetten: a) het is manipulatie/ rookgordijn door te doen lijken of Klaas hier verantwoordelijk is voor geld verdienen b) als hij wel het foute antwoord had gegeven waren meteen alle ogen op hem gericht. Als dit nu was gebeurd door stemming ofzo, maar het lijkt erop dat de productie degene heeft aangewezen die als eerste gaat. Niet chic, en die hints, tja daar hebben we het al lang niet meer over. Waar was de tijd dat je hints had die naar 3/4 kandidaten leiden, of die je pas aan het einde zeker kon weten. Jammer, ik vind (en ja eigen mening), dat ze hierin echt gefaald hebben. Maken ze zo'n mooi seizoen, gaan ze het op deze manier om zeep helpen.
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #588 Gepost op: 24-02-2016, 13:52:08 »
Enkele prachtige sfeerbeelden van de Dominicaanse Republiek:


Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #589 Gepost op: 24-02-2016, 14:04:38 »
Dank je! Je zult toch maar zo gelukkig zijn om daar te mogen verblijven.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #590 Gepost op: 24-02-2016, 16:06:41 »
Wat een geweldige beelden en prachtig gemonteerd weer. Complimenten, the WIDM filmcrew zou zo een prachtige natuurfilm kunnen maken

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #591 Gepost op: 24-02-2016, 16:47:46 »
Vandaag stond er in het Eindhovens Dagblad (en alle andere regionale kranten en het AD) een interview met Art Rooijakkers. Het hier hier te lezen. Over de 'best voorbereide mol ooit' vertelt hij: "De mol van dit jaar heeft volgens Rooijakkers goed werk gedaan. ,,We hebben de best voorbereide mol ooit aan het werk gezien. Dat was ook nodig, want ook de deelnemers gaan tegenwoordig veel grondiger te werk voordat ze aan het programma beginnen. Nagenoeg iedereen spreekt tactieken door met oud-deelnemers. Daar moest de mol op inspelen. Het viel ons op hoeveel de mol van tevoren wist van alle deelnemers. En ja, die voorbereiding heeft zich uitbetaald. Dat wil zeggen: er is veel geld geweest dat de pot niet heeft bereikt." Tja, we hoeven er dus niet veel meer achter te zoeken, denk ik.
Als je bij dit artikel (onder hier) naar beneden scrolled zie je een artikel van ED.nl "Zoals het klokje van de MOL tikt, kun je ganzenborden."
20-21 februari
Hier staat dat Klaas opbiecht op dat de MOL het in deze fase van het spel ook erg moeilijk heeft.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #592 Gepost op: 24-02-2016, 17:54:26 »
Als je bij dit artikel (onder hier) naar beneden scrolled zie je een artikel van ED.nl "Zoals het klokje van de MOL tikt, kun je ganzenborden."
20-21 februari
Hier staat dat Klaas opbiecht op dat de MOL het in deze fase van het spel ook erg moeilijk heeft.


Ja, die uitspraak is gewoon in de aflevering geweest. Waar je naar verwijst is overigens een nabespreking van AD-journaliste Floor Reijngoudt.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #593 Gepost op: 25-02-2016, 00:28:12 »
Enkele prachtige sfeerbeelden van de Dominicaanse Republiek:



Ik zal vast de zuurpruim van dit jaar zijn (hoewel ik ook blij ben met bepaalde dingen dit seizoen),
maar als ik HEEL HEEL eerlijk ben..
Waarom zijn deze locaties niet voorbij gekomen?
We hebben zo weinig natuur gezien. Terwijl landen in Midden Amerika Pracht natuur hebben. Jungle, bossen, watervallen, prachtige vulkanen.

Dit filmpje is zo ontzettend prachtig.
Prachtlocaties voor.......opdrachten.
Er zaten echt toffe locaties bij dit jaar maar wat betreft Natuur.. van dat Los Haitis hebben we ook amper iets gezien.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #594 Gepost op: 25-02-2016, 09:08:01 »
Wat een prachtig filmpje, door deze beelden zet ik een drone heel hoog op mijn verlanglijstje haha  ::love::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #595 Gepost op: 25-02-2016, 09:49:39 »
Hele mooi beelden :D
Kreeg meteen zo'n kalm gevoel over me heen :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #596 Gepost op: 25-02-2016, 10:21:23 »
https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1045003632209742/

Lijkt me weer een hele leuke opdracht te worden  ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #597 Gepost op: 25-02-2016, 20:05:00 »
 ::rofl::

En mooi te lezen dat de meesten op Klaas zitten (reacties), en het voor velen voelt als kijken naar een wedstrijd waar je de uitslag al weet en ook de acties...Je ziet het weer aankomen haha...
Meer L

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #598 Gepost op: 25-02-2016, 21:25:42 »
 ::rofl:: die gezichtsuitdrukkingen van klaas ook weer  ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #599 Gepost op: 26-02-2016, 07:38:05 »
Klaas heeft van tevoren de wikipedia's van alle kandidaten bekeken en zelf interviews teruggekeken ::vergroot:: Gevalletje superfanatieke kandidaat dus. Wat ook weer een moltactiek kan zijn, overigens.
Kwam net toevallig op de eerste pagina van dit topic terecht en zag deze quote van Pac-Mol over Klaas. Inderdaad een goed voorbereide mol dus! ::jaja::
Tell me what your telescope says