Ik moet zeggen dat ik iedereen die op Taeke stemt, omdat ze niet willen dat Klaas de Mol is, behoorlijk hypocriet vindt:
- Taeke heeft deze aflevering 1000 euro + 500 euro binnengebracht. Dat is ab-surd. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan de situatie met Klaas in de metro. Klaas in de metro zou je nog kunnen uitleggen als: Klaas vermoedde oprecht dat ze het wel zouden halen, omdat hij wist dat er immers geen Mol in hun midden zat. Voor Taeke die 1000 euro binnenhaalt is gewoon geen excuus. Dan kun je beter stoppen met kijken.
- Ik snap dat iedereen verdrietig is over de kloosteropdracht, maar... als Taeke de Mol is, dan betekent dat zijn pet 'Doe Maar Lekker' daadwerkelijk een hint is. Dat vind ik een vele malen sneuere hint.
Ik snap dat iedereen teleurgesteld is als Klaas de Mol blijkt te zijn, maar het Taeke-alternatief is alleen maar triester.
Laten we dan hopen dat Tim, Rop of Ellie de Mol is, die mollen tenminste af en toe.
(Mocht Taeke de Mol zijn... dan vrees ik oprecht dat dit mijn laatste seizoen Mol kijken was)