Ik vond dit persoonlijk echt een van de leukste openingen in jaren.
Ik vond die van 2014 ook echt masterlijk, met die executie meteen. en die van 2011 ook.
Maar dit was nou chaos op een leuke manier. Thanks voor het luisteren, crew haha
Ik vind het echt een hele leuke groep.
Cecile is echt mega grappig. So is Tim, Klaas en Rop.
Ik vind Marjolein nog een beetje terughoudend. Zeker iemand die je in de gaten moet gaan houden. Haar ogen vertellen nogal veel, en voor mij gevoel als je naar haar ogen bij de 2e opdracht uitleg kijkt lijkt ze gewoon al te genieten van dat het begonnen is, haar molrol.
Ik vind Annemieke denk ik tot nu toe wel een van de leukste kandidaten so far. Pas 1 aflevering gehad dus kan nog veranderen maar ze is heerlijk fanatiek.
Land en beelden zijn weer top!!!
Mijn gedachte dat ze hierna evt nog Cuba aandoen zijn wel versterkt omdat ze vrij snel van locatie naar locatie reizen volgens mij. Maar kan ook dat ze gewoon in de DR blijven. In het intro stukje zagen we erg mooie locaties die voorbij gaan komen.
Ik vond het intro stukje zelf wel anders, wel leuk. Maar misschien had het iets sneller gekund.
Een eerste aflevering met geen afvaller vind ik persoonlijk heel fijn, zodat je iedereen net ff wat langer kunt observeren. Dit heeft me in 2011 niet persee geholpen bij het spoor naar de Mol maar het was qua kijkplezier gewoon fijner ofzo.
En ik zag ergens een comment dat de mysterieuze muziek terugmoet. Waar doel je dan op want ik vond echt dat er weer gewoonlijk lekkere mysterieuze muziek en deuntjes onderzaten hoor..?
Morgen even terugkijken, ik duik nog geen tunnel in. Maar ben onder de indruk van de eerste aflevering en waar ik HEEL HEEL HEEL blij mee ben is dat Art zei: Er gaan meer dan 25 opdrachten plaatsvinden, dus genoeg tijd. Tegen de mol. Afgelopen seizoen was mijn grootste klacht eigenlijk dat we maar liefst 4 afleveringen hadden met maar 2 opdrachten. Fijn dat er eindelijk weer wat meer opdrachten worden gespeeld. Die beelden bij het avondeten zijn grappig en leuk maar ik heb liever gewoon 3 opdrachten zoals in seizoen 2011 bijv.