Auteur Topic: Aflevering 1 - wijsmaken  (gelezen 130400 keer)

Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #200 Gepost op: 5-01-2016, 19:22:17 »
Ik vond dit persoonlijk echt een van de leukste openingen in jaren.

Ik vond die van 2014 ook echt masterlijk, met die executie meteen. en die van 2011 ook.
Maar dit was nou chaos op een leuke manier. Thanks voor het luisteren, crew haha ::tandpastasmiley::

Ik vind het echt een hele leuke groep.
Cecile is echt mega grappig. So is Tim, Klaas en Rop.
Ik vind Marjolein nog een beetje terughoudend. Zeker iemand die je in de gaten moet gaan houden. Haar ogen vertellen nogal veel, en voor mij gevoel als je naar haar ogen bij de 2e opdracht uitleg kijkt lijkt ze gewoon al te genieten van dat het begonnen is, haar molrol.
Ik vind Annemieke denk ik tot nu toe wel een van de leukste kandidaten so far. Pas 1 aflevering gehad dus kan nog veranderen maar ze is heerlijk fanatiek.
Land en beelden zijn weer top!!! ::bravo:: Mijn gedachte dat ze hierna evt nog Cuba aandoen zijn wel versterkt omdat ze vrij snel van locatie naar locatie reizen volgens mij. Maar kan ook dat ze gewoon in de DR blijven. In het intro stukje zagen we erg mooie locaties die voorbij gaan komen.
Ik vond het intro stukje zelf wel anders, wel leuk. Maar misschien had het iets sneller gekund.
Een eerste aflevering met geen afvaller vind ik persoonlijk heel fijn, zodat je iedereen net ff wat langer kunt observeren. Dit heeft me in 2011 niet persee geholpen bij het spoor naar de Mol maar het was qua kijkplezier gewoon fijner ofzo.

En ik zag ergens een comment dat de mysterieuze muziek terugmoet. Waar doel je dan op want ik vond echt dat er weer gewoonlijk lekkere mysterieuze muziek en deuntjes onderzaten hoor..?

Morgen even terugkijken, ik duik nog geen tunnel in. Maar ben onder de indruk van de eerste aflevering en waar ik HEEL HEEL HEEL blij mee ben is dat Art zei: Er gaan meer dan 25 opdrachten plaatsvinden, dus genoeg tijd. Tegen de mol. Afgelopen seizoen was mijn grootste klacht eigenlijk dat we maar liefst 4 afleveringen hadden met maar 2 opdrachten. Fijn dat er eindelijk weer wat meer opdrachten worden gespeeld. Die beelden bij het avondeten zijn grappig en leuk maar ik heb liever gewoon 3 opdrachten zoals in seizoen 2011 bijv.  ::jaja::
Art zei genoeg TIJD en kansen. Let op de tijd

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #201 Gepost op: 5-01-2016, 19:24:27 »
Zei ik iets anders? of bedoel je het als hint? dat we op TIJD moeten letten... ;D

Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #202 Gepost op: 5-01-2016, 19:43:59 »
Zei ik iets anders? of bedoel je het als hint? dat we op TIJD moeten letten... ;D
Denk het zo

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #203 Gepost op: 5-01-2016, 19:56:51 »
Het viel me namelijk op dat er in de voorstelronde die Art maakt bij (bijna) iedere kandidaat de kleur rood terugkomt, behalve bij Rop, maar Marjolein valt ook over te twisten.

Goed gevonden!

De muziekhint ook. Ik zag bij oa de test kruizen (van touw), dat zijn muzikaal gezien ook mollen. Maar ze waren niet specifiek bij 1 kandidaat in beeld.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #204 Gepost op: 5-01-2016, 23:47:33 »
Mijn gedachten na aflevering 1:

Airen - Heb naar geen verdachte dingen zien doen. Echter, waar ik ook altijd op let zijn de biechten en specifiek de argumentatie tijdens de testbiecht. En of deze echt of gemaakt klinken. En Airen is degene die er voor mij uitspringt als 'gemaakt'. Haar argumentatie voor Klaas als verdachte vind ik ook vaag, en nog vreemder aangezien Klaas in deze aflevering juist een anti-Molactie had. Ook haar opmerking op het einde, iets in de trant van 'Ze weten het nog niet' vind ik bjzonder. Ik hou haar zeker in de gaten, al moeten er dan wel snel mollige dingen met haar gaan gebeuren.

Annemieke - Voert haar relatief eenvoudige opdracht in de metro niet goed uit. Dit heeft echter geen gevolgen voor de pot. Ik zie dit als een kandidaat die probeert verdacht over te komen.

Cécile - Is me eigenlijk weinig opgevallen deze aflevering. Dat ze zich voorstelt als 'vrouw met rode nagels' voor Rop kan een tikkeltje vreemd zijn, maar ik zoek er niet echt iets achter.

Ellie - Als Art haar voorstelt in de (erg lange) intro zegt hij 'Dat lijkt me duidelijk', alsof hij het op dat moment tegen haar heeft. Ze krijgt een relatief moeilijke opdracht in de metro, althans ze moet veel mensen vinden, maar er zijn er genoeg voorhanden die aan het criterium voldoen. Haar opdracht slaagt niet, maar het zegt vrij weinig, vooral omdat achteraf blijkt dat dat alleen maar gunstig is voor de pot. Of het een bewuste actie van zichzelf verdacht maken is betwijfel ik. Ik denk dat Ellie een beetje last heeft van hetzelfde als Margriet bij de verkiezingsopdracht :-) Ellie zit vervolgens zeer fanatiek achter de pot aan, wat m.i. onmols is, al moet gezegd worden dat aangezien het gezicht van de Mol op het geld staat, dit ook wel weer voor haar als Mol kan spreken. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Ellie gewoon een bloedfanatieke kandidaat is.

Klaas - Art zou de Mol pas in de finale weer spreken, en vervolgens spreekt Art Klaas direct in de eerste opdracht weer. Deze opdracht lukt ook nog eens dankzij Klaas. Dus Klaas is niet de Mol? Of probeerde Art ons maar iets te 'wijsmaken' en probeert de Mol hier meteen alle verdenking van zich af te schudden voor slechts wat 'boodschappengeld'? Het levert hem wel, hoewel niet gepland, de pot op, maar vooral het vertrouwen van iedereen (nou ja, behalve Airen). Ik denk dat het het eerste is (geen Mol), maar helemaal afstrepen wil ik hem zeker nog niet doen.


Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #205 Gepost op: 5-01-2016, 23:48:59 »
vervolg post hierboven

Marjolein - Is dit de nieuwe Nadja Hüpscher? Ik zou het niet erg vinden, velen hier vonden haar irritant, ik helemaal niet :-) Deed natuurlijk niets bij dat topitotrekken, behalve mogelijk verwarring zaaien. Zij staat bij mij in de middenmoot van Molverdachten, nog niet superverdacht, maar wel iemand om in de gaten te houden.

Remy - Er zijn al een paar mooie aanwijzingen naar Remy gevonden. Klaas die op zoek moet naar een muzikant en toch niet, en door Art wijs gemaakt wordt? Remy die we zijn enveloppe in de metro niet zien openmaken, omdat de best voorbereide Mol ooit natuurlijk zijn opdracht allang wist? In de metro doet hij goed zijn best maar hij haalt de opdracht niet, wat dus niet erg Mols lijkt. Bij de trekopdracht sterke man Taeke achter het geld plaatsen zou dan wel weer een slimme actie zijn geweest, maar anderzijds lijkt hij niet veel invloed te hebben op wie hij kan plaatsen omdat hij pas als vierde aan de beurt komt. Ik vind de hint echt heel sterk, eigenlijk bijna te sterk, omdat in het verleden al eens gebleken is dat zulke vrij duidelijke hints vaak toch wat betekenden. Maar kwa Molgedrag ben ik na aflevering 1 nog niet overtuigd. Remy staat dus hoog op mijn lijstje, maar nog niet bovenaan.

Rop - Doet mij om onverklaarbare (?) redenen erg denken aan Mol Jon. Het lijkt mij dat zijn natuurlijk gedrag voor veel mensen al verdacht is. Hij is fanatiek bezig in de metro en haalt de opdracht, wat mols kan zijn. Ook in de topitotrekopdracht lijkt hij - volgens Ellie - niet bijzonder zijn best te doen. Net als Marjolein is hij voor mij iemand die nog wel  op het lijstje staat, maar niet bovenaan

Taeke - Wie kent niet de 'Mol is held'-theorie? Taeke, die we ook zijn enveloppe niet zien voorlezen heeft een vrij vage opdracht in de Metro (of iemand een 'mooie meisje' is, is in tegenstelling tot wat de anderen moeten vinden niet objectief vast te stellen). Op deze manier is het vrij makkelijk de opdracht als dit nodig zou zijn wel danwel niet te laten slagen. Of het trouwens echt op zijn briefje staat krijgen we volgens mij nergens te zien? Zou hij, als Klaas had gezegd dat het zou lukken, misschien ineens een andere opdracht hebben gehad? Hoe dan ook, Taeke doet fanatiek zijn best, wint vertrouwen, en helpt hiermee mede eraan mee dat de opdracht niets oplevert. Vervolgens wil hij zijn geld niet afgeven, evenmin als Tim, echter bij Tim wordt er veel meer nadruk op gelegd. De Mol kan er (zie Ellie) belang bij hebben dat niet al het geld bij één persoon terecht komt. Bij het trekken is sterke Taeke opnieuw de held, maar ook duidelijk één van de mensen die er verantwoordelijk voor is dat de topito uit het geldvak wordt getrokken. Ook meldt hij dat geld niet gelukkig maakt en maakt daar wellicht ons en de kandidaten 'wijs' over dat hij de Mol kan zijn? Tenslotte las ik in het topic over 'achter je rug' nog een interessante theorie die op Taeke kan slaan. Ik zit alvast voorzichtig in een tunneltje (maar nog wel met zicht op buiten).

Tim - Haalt zijn metro-opdracht vrij gemakkelijk (enigszins begrijpelijk: ik denk dat minstens één op de vijf à zes vrouwen in de Dominicaanse Republiek Maria heet) en helpt ook anderen mee, wat gezien de afloop van de opdracht een beetje verdacht is. Maar het kan even goed als fanatiek worden uigelegd, en ik denk eerder dat dat het is. Vind hem tot nog toe er niet uitspringen als mogelijke Mol.


Mol top 10 na aflevering 1:

1. Taeke
2. Remy
3. Airen
4. Marjolein
5. Rop
6. Cécile
7. Klaas
8. Ellie
9. Tim
10. Annemieke


NB - sorry moderators dat ik dit in twee berichten achter elkaar doe, maar het bericht aan één stuk werd niet geaccepteerd. Ik hoop dat ik toch mijn wekelijkse betoog mag posten , al dan niet in twee delen.

(Edits voor typo's)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2016, 00:14:56 door tumtum »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #206 Gepost op: 5-01-2016, 23:58:53 »
Was fijn om te lezen Tumtum. Ik zie al uit naar de volgende week. Zelfs als je het in drieën moet splitsen.
Een goede samenvatting waar ik grotendeels wel mee eens kan zijn.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #207 Gepost op: 6-01-2016, 00:10:57 »
Dankjewel.

Wat ik nog wil toevoegen bij Remy en opdracht één in het algemeen is dat ik echt verwacht dat de Mol zich hier heeft lopen uitsloven / goed zijn best gedaan heeft. Dat omdat de Mol en de fanatieke kandidaat hier (door de voorspelling van Klaas) hetzelfde doel hebben, nl. opdracht doen slagen. En dan kun je om vertrouwen te winnen dus maar het best heel fanatiek hier doen. Remy en sommige anderen vind ik eerder een beetje treuzelig hier. (Maar goed: de Mol kan even goed hebben gedacht: de opdracht lukt toch niet, en als ik nu heel fanatiek ga doen, gaan mensen denken dat ik dat doe om vertrouwen te winnen, terwijl als ik treuzel dat kan overkomen als een naieve kandidaat die zich verdacht probeert te maken .... zie heer het heerlijke mindf*ck-aspect van dit spel!)

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #208 Gepost op: 6-01-2016, 03:11:43 »
Taeke - Vervolgens wil hij zijn geld niet afgeven, evenmin als Tim, echter bij Tim wordt er veel meer nadruk op gelegd. De Mol kan er (zie Ellie) belang bij hebben dat niet al het geld bij één persoon terecht komt.

Toch lijkt het me niet slim om als mol het geld te willen houden. Ten eerste wil de mol, met name aan het begin van het spel, zo goed mogelijk in de groep liggen. Dit doet hij/zij door zich sociaal op te stellen en solidair te zijn tegenover de rest van de groep. Doet de mol dit niet en zet hij/zij zich daarentegen juist af van de groep (zoals Tim en Taeke die hun geldbriefje onder geen enkele voorwaarde wilden afgeven), dan wekt dat argwaan op bij de kandidaten. Je geeft ze namelijk meteen een reden om in je in de gaten te houden, en dat maakt je automatisch verdachter dan anderen.

Ten tweede is dat ene stukje mozaïek maar een heel klein onderdeel van het gehele molportret. De mol gaat zich daarvoor echt niet onnodig in de schijnwerpers zetten. Bovendien is het nog maar de vraag of de penningmeester, mocht hij/zij überhaupt alle puzzelstukken hebben, op het geniale idee komt dat de mozaïekpatronen het gezicht van de mol moeten vormen.

Kortom: ik zie er het nut niet van in om als mol zo'n enkel geldbriefje te bemachtigen. Het enige wat het teweeg brengt is dat de groep waarschijnlijk extra alert op je wordt en/of je verdachter vindt. Tim en Taeke zijn naar mijn mening daardoor eerder onmols dan mols door deze actie.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #209 Gepost op: 6-01-2016, 11:38:19 »

Kortom: ik zie er het nut niet van in om als mol zo'n enkel geldbriefje te bemachtigen. Het enige wat het teweeg brengt is dat de groep waarschijnlijk extra alert op je wordt en/of je verdachter vindt. Tim en Taeke zijn naar mijn mening daardoor eerder onmols dan mols door deze actie.


Het gaat natuurlijk niet om dat ene briefje, die pot zal snel meer briefjes bevatten (tenzij de Mol heel goed is!). Maar verder ben ik het wel met je eens dat het inderdaad minder slim is om je zo snel al in de kijker te spelen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #210 Gepost op: 6-01-2016, 12:32:32 »
Annemieke - Voert haar relatief eenvoudige opdracht in de metro niet goed uit. Dit heeft echter geen gevolgen voor de pot. Ik zie dit als een kandidaat die probeert verdacht over te komen.
Dit was zeker niet de makkelijkste opdracht... Zeker niet indien het om een normale trein met toevallige reizigers. Dan is het gewoon toeval als er net 2 anderen even oud zijn als jijzelf...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #211 Gepost op: 6-01-2016, 13:27:07 »
Ik kan even niet citeren maar even inhakend op het bericht van zuurkool, want het kan ook zijn dat indien de mol Taeke of Tim zou zijn dat ze juist denken dat wanneer je zoiets 'opzichtigs' doet met het geld niet af willen staan de andere kandidaten dan juist denken dat het er te dicht bovenop ligt om een authentieke mollen actie te zijn waarmee je jezelf dus juist minder verdacht maakt. Of zeg ik nu iets geks?  ::tandpastasmiley::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #212 Gepost op: 6-01-2016, 13:35:50 »
Ik kan even niet citeren maar even inhakend op het bericht van zuurkool, want het kan ook zijn dat indien de mol Taeke of Tim zou zijn dat ze juist denken dat wanneer je zoiets 'opzichtigs' doet met het geld niet af willen staan de andere kandidaten dan juist denken dat het er te dicht bovenop ligt om een authentieke mollen actie te zijn waarmee je jezelf dus juist minder verdacht maakt. Of zeg ik nu iets geks?  ::tandpastasmiley::

Nee, da's precies wat ik bedoelde met dat je alles om kunt draaien. Heel verdachte dingen doen kan, zeker in dit stadium, ook juist heel kandidaats overkomen. Alleen de laatste keer dat dat als Moltactiek gebruikt werd (door Kim) werkte het vrij averechts :-)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #213 Gepost op: 6-01-2016, 15:21:14 »
Wat kunnen we nog met de combinatie van bekendmaking op de Dam (11 kandidaten) en de uitgebreide intro van Art. Beiden wijken af van eerdere seizoenen, zit hier een rode draad?
Meer L

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #214 Gepost op: 6-01-2016, 18:20:56 »
Nee, da's precies wat ik bedoelde met dat je alles om kunt draaien. Heel verdachte dingen doen kan, zeker in dit stadium, ook juist heel kandidaats overkomen. Alleen de laatste keer dat dat als Moltactiek gebruikt werd (door Kim) werkte het vrij averechts :-)

Ik zou dan ook eerder vermoeden dat degene die als tweede zei zijn geld niet af te willen staan dat die dan de mol is. Weet iemand nog of wie eerder was?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #215 Gepost op: 6-01-2016, 19:32:30 »
Als je deze theorie volgt komen alle ohhhs en ahhhhs

in metro gaat het niet om de objecten die kandidaten maar om de aantallen! Kijk reversed en Ellie moet 10 items hebben (is de laatste is de mol)

Geinstein, net jouw tweets zitten lezen, wow, wat een speurwerk.
Misschien toch even in spoiler topic plaatsen alles Geinstein.

Leuk dat er nu misschien een link is met de aankondiging op de Dam.
Sommige dingen die je hebt gevonden, zoals de 11e kandidaat, klinken goed. De rest snap ik niet helemaal....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2016, 19:43:50 door Juuls247 »
Meer L

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #216 Gepost op: 6-01-2016, 20:01:02 »
Marjolein - Is dit de nieuwe Nadja Hüpscher? Ik zou het niet erg vinden, velen hier vonden haar irritant, ik helemaal niet :-) Deed natuurlijk niets bij dat topitotrekken, behalve mogelijk verwarring zaaien. Zij staat bij mij in de middenmoot van Molverdachten, nog niet superverdacht, maar wel iemand om in de gaten te houden.

Remy - Er zijn al een paar mooie aanwijzingen naar Remy gevonden. Klaas die op zoek moet naar een muzikant en toch niet, en door Art wijs gemaakt wordt? Remy die we zijn enveloppe in de metro niet zien openmaken, omdat de best voorbereide Mol ooit natuurlijk zijn opdracht allang wist? In de metro doet hij goed zijn best maar hij haalt de opdracht niet, wat dus niet erg Mols lijkt. Bij de trekopdracht sterke man Taeke achter het geld plaatsen zou dan wel weer een slimme actie zijn geweest, maar anderzijds lijkt hij niet veel invloed te hebben op wie hij kan plaatsen omdat hij pas als vierde aan de beurt komt. Ik vind de hint echt heel sterk, eigenlijk bijna te sterk, omdat in het verleden al eens gebleken is dat zulke vrij duidelijke hints vaak toch wat betekenden. Maar kwa Molgedrag ben ik na aflevering 1 nog niet overtuigd. Remy staat dus hoog op mijn lijstje, maar nog niet bovenaan.

Rop - Doet mij om onverklaarbare (?) redenen erg denken aan Mol Jon. Het lijkt mij dat zijn natuurlijk gedrag voor veel mensen al verdacht is. Hij is fanatiek bezig in de metro en haalt de opdracht, wat mols kan zijn. Ook in de topitotrekopdracht lijkt hij - volgens Ellie - niet bijzonder zijn best te doen. Net als Marjolein is hij voor mij iemand die nog wel  op het lijstje staat, maar niet bovenaan

Marjolein is voor mij ook de nieuwe Nadja  ::love:: Waar anderen zich er groen en geel aan ergerden en haar 'ik ben op schoolreis' houding irritant vonden vond ik juist Inge haar laconieke molhouding irritant. Wees dan meer een Margriet, die liet zich echt geen kaas van haar molbrood eten door de kandidaten. Hopelijk blijft Marjolein er nog lang in, maar of ze echt de mol zal zijn? Ik twijfel, juist met het oog op Remy en Rop.

Rop doet mij ook aan een Jon junior met het kapsel van Margriet :P denken. Dus een perfecte molblend. Ik weet alleen niet wat handiger is in de metro: luidkeels op zoek naar rode nagels of stilletjes op zoek naar de Juans. Rop heeft wel al meer verdachte molmomenten in aflevering 1 (zich door Cecile overhalen samen te scholen, net doen alsof je supergoed bezig bent dus credits opbouwen. Maar ondertussen allang weten dat het tegen de regels is? En natuurlijk ala Kees achteraan het touw staan sjorren, Klaas bijna aan gort trekken  :-X) dan Remy (op het laatst tijd rekken door je veters te strikken in de laatste dertig seconden?) Maar qua hints zie ik er meer richting Remy en zijn muzikale achtergrond. Met natuurlijk de mooiste: Klaas hoeft geen muzikant te zoeken, die moet de mol vinden. Remy kan het allebei zo maar zijn. En een mol voelt zich uitstekend thuis in de muziek (als soort noot welteverstaan)

Heb het zo: 1. Remy, 2. Rop, 3. Marjolein
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #217 Gepost op: 6-01-2016, 20:09:19 »
@ Geinstein

Heel knap gevonden! Ik zou het erg leuk vinden als dit blijkt te kloppen en snel gevonden dan ook :)!

Ik begrijp niet alles wat je hebt gepost. Dit is mij bv niet helemaal duidelijk:

"Echter zegt Art... DEZE MOl is wel heel goed voorbereid... tenzij je ALLES reversed moet doen en dan blijft alleen nummer 1 of 3  over... Klaas (effent nr 11) REMY of Annemiek!!!!"

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #218 Gepost op: 6-01-2016, 20:20:17 »
@geinstein

Wat goed!! Ik snap alleen niet wat er mis is met de rechterarm van Marjolein op de foto, zie er niets geks aan eigenlijk. (Ja de arm van Klaas zit er precies naast waardoor de foto een ietwat gek effect krijgt)

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - wijsmaken
« Reactie #219 Gepost op: 6-01-2016, 20:30:28 »
@Lolohavana

Ik bedoel de foto (kan hier niet plaatsen (krijg steeds foutmelding) met die hekken op de achtergrond (nog klein detail, ellie heeft net 2 spijltjes boven haar hoofd, 'duiveltje') zie ik net pas hahaha

Ja ik weet welke je bedoeld, heb je twitter account even gelezen ;-)
Maar ik zie niks geks aan die arm bedoel ik, wat zie jij dan?