Auteur Topic: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)  (gelezen 37218 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #40 Gepost op: 28-01-2016, 14:22:24 »
En toch zou het leuk zijn als Art hier zelf antwoord op geeft.  :D

Desnoods nogmaals
Je ziet inderdaad dat we het niet zeker weten ;) Maar misschien bieden onze antwoorden een springplank voor een kritische vervolgvraag? :D
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #41 Gepost op: 28-01-2016, 14:32:29 »
Je ziet inderdaad dat we het niet zeker weten ;) Maar misschien bieden onze antwoorden een springplank voor een kritische vervolgvraag? :D

Ja we moeten de vraag zo stellen dat hij niet zo vaag kan antwoorden als vorige keer. Dus als de mol écht te ziek is om door te gaan. Noem misschien het voorbeeld van Janine in 2013, wat als zij de mol was?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #42 Gepost op: 28-01-2016, 14:35:18 »
Ja we moeten de vraag zo stellen dat hij niet zo vaag kan antwoorden als vorige keer. Dus als de mol écht te ziek is om door te gaan. Noem misschien het voorbeeld van Janine in 2013, wat als zij de mol was?
Nu was Janine natuurlijk weer een extreem geval, waarbij het sowieso niet duidelijk was of ze wel door zouden gaan. Dus welke ziekte zullen we eens voor de Mol bedenken? ::)
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #43 Gepost op: 28-01-2016, 14:50:43 »
Nu was Janine natuurlijk weer een extreem geval, waarbij het sowieso niet duidelijk was of ze wel door zouden gaan. Dus welke ziekte zullen we eens voor de Mol bedenken? ::)

Haha, eeh... een verzwikte enkel? :P Roeland Fernhout was toen ook te ziek om door te gaan, maar wat had hij ook alweer?

Offline gamehelp16

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #44 Gepost op: 28-01-2016, 15:00:24 »
As far as I know, in the case of a sick Mole, they have no plan B. Which doesn't necessarily mean that they will stop the show - if it happens, they will discuss at that moment if they choose a new mole or stop the show. I can for example imagine that if there are only 4 contestants left, they say: the last test will determine which one is the winner and we just make 9 episodes this year instead of 10.

It would suck if a season is cancelled because the mole is sick :/
Ik spreek (almost) geen Nederlands!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #45 Gepost op: 28-01-2016, 16:56:55 »
Als hij het maar duidelijk antwoord. Het lijkt me namelijk financieel not done om gewoon te stoppen. Ze zullen er heus wel wat op vinden, maar of ze gaan mededelen wat plan B is, is ten tweede. Denkt dat ze dit niet gaan beantwoorden.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #46 Gepost op: 31-01-2016, 13:38:45 »
Na de vorige aflevering heb ik ook een vraag voor Art:

Waarom zijn de opdrachten in de montage zo door elkaar gehusseld? (Dat lijkt veel meer gebeurd te zijn dan voorgaande seizoenen.) In aflevering 5 is de bootopdracht eerder opgenomen dan de fietsopdracht. In aflevering 3 is eerst de laseropdracht opgenomen en later pas de stadsopdracht etc.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2016, 13:40:43 door jolmolletje »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #47 Gepost op: 3-02-2016, 23:24:24 »
nog een week en dan kunnen we chatten met Art!!


Denk deze komende week nog even goed na over die ene vraag waar jij al heel lang het antwoord op zou willen weten!!
er was eens......

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #48 Gepost op: 3-02-2016, 23:26:25 »
Waarom is de bagageopdracht eigenlijk afgeschaft?

Dit was altijd één van mijn lievelingsopdrachten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #49 Gepost op: 4-02-2016, 19:32:06 »
As far as I know, in the case of a sick Mole, they have no plan B. Which doesn't necessarily mean that they will stop the show - if it happens, they will discuss at that moment if they choose a new mole or stop the show. I can for example imagine that if there are only 4 contestants left, they say: the last test will determine which one is the winner and we just make 9 episodes this year instead of 10.
So a quiz when everybody already knows who the mole is? That'd remove a bit of the tension I'd say.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #50 Gepost op: 5-02-2016, 18:13:15 »
Worden reeds gemonteerde afleveringen wel eens gewijzigd door bijvoorbeeld reacties/meningen op fora/social media?
« Laatst bewerkt op: 7-02-2016, 11:01:35 door peterterh »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2016, 20:12:56 »
Ik ben waarschijnlijk te laat thuis om (vanaf het begin) bij de chat aanwezig te kunnen zijn.  :(
Dus hier in ieder geval alvast mijn vraag (of mijn meerdere vragen in 1  ::hypocriet::):

Hoi Art! Weet jij voor de executie al wie er afvalt? En is het dan moeilijker om bij die ene persoon je gezicht in de plooi te houden? Ik heb ergens gehoord/gelezen dat de Mol van tevoren weet of hij een scherm te zien krijgt. En weet de Mol van tevoren ook wie er afvalt?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2016, 22:01:47 »
Ik ben waarschijnlijk te laat thuis om (vanaf het begin) bij de chat aanwezig te kunnen zijn.  :(
Dus hier in ieder geval alvast mijn vraag (of mijn meerdere vragen in 1  ::hypocriet::):

Hoi Art! Weet jij voor de executie al wie er afvalt? En is het dan moeilijker om bij die ene persoon je gezicht in de plooi te houden? Ik heb ergens gehoord/gelezen dat de Mol van tevoren weet of hij een scherm te zien krijgt. En weet de Mol van tevoren ook wie er afvalt?

Oeh goeie vraag ::ok::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #53 Gepost op: 6-02-2016, 15:27:39 »
Hoi Art: Vraagje , weet dat jij er verder weinig aan kan doen maar wil graag weten hoe het komt dat de Avro van tevoren foto's upload van de afvaller. Waarom niet na de afl?

( en voor de mensen die het niet willen weten.. open niet het spoiler topic)

Offline SjorsM

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #54 Gepost op: 6-02-2016, 22:00:34 »
Zou jij het ook niet eens leuk vinden,  om als presentator niet weten wie de mol is? Zo ja, waarom en zo nee, waarom niet ?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #55 Gepost op: 7-02-2016, 10:22:20 »
Een korte: Art, waar is je ::art:: gebaar gebleven bij het halen van 0 euro?

Vraag 2: Op Facebook kreeg ik een reclame van TUI voor de Dominicaanse Republiek (waarschijnlijk door widm), krijgt de productie na of tijdens een serie wel eens berichten van reisorganisaties dat het aantal boekingen naar het land waar jullie zijn geweest is toegenomen?

(misschien kan ik er gewoon bij zijn woensdag maar zet 2 van mijn vragen die ik voor de sessie van dit jaar heb ook hier neer).

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #56 Gepost op: 8-02-2016, 18:42:43 »
Worden alle opdrachten nog steeds van tevoren uitgetest door de crew met de materialen die de deelnemers ook gebruiken? (Waarom ik dit vraag: bij de laatste aflevering moesten de deelnemers woorden opzoeken in een woordenboek. Helaas is nu met grote zekerheid te zeggen dat in ieder geval het woord badulaque er niet in staat, geen wonder dat Tim, Annemieke en Cécile dit woord dan niet kunnen vinden!)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #57 Gepost op: 8-02-2016, 18:51:21 »
Worden alle opdrachten nog steeds van tevoren uitgetest door de crew met de materialen die de deelnemers ook gebruiken? (Waarom ik dit vraag: bij de laatste aflevering moesten de deelnemers woorden opzoeken in een woordenboek. Helaas is nu met grote zekerheid te zeggen dat in ieder geval het woord badulaque er niet in staat, geen wonder dat Tim, Annemieke en Cécile dit woord dan niet kunnen vinden!)

Top, je stelt de vraag (hoewel iets anders dan ik gedacht zou hebben  ::rofl:: ) inderdaad!  ::bravo::  ::ok::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #58 Gepost op: 8-02-2016, 20:00:39 »
Waarom is de bagageopdracht eigenlijk afgeschaft?

Dit was altijd één van mijn lievelingsopdrachten.
Goeie vraag om te stellen! In het laaste seizoen (of seizoenen) dat ze het wel deden was het volgens mij overigens een farce en zag je de kandidaten later lopen met kleding die ze niet hoorde te hebben.

Aansluitend op die vraag: Waarom zitten de kandidaten tegenwoordig, op een enkele uitzondering na, alleen nog in luxe hotels en appartementen? (Een uitzondering was de luxe tenten in ZA.) Opdrachten waarbij geld uit de pot uitgegeven moet worden voor een tentje, toiletpapier en een fles drank is een van de weinige opdrachten waar geld uit de pot gaat waar ik weinig kritiek over gehoord heb.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #59 Gepost op: 8-02-2016, 23:04:12 »
Opdrachten waarbij geld uit de pot uitgegeven moet worden voor een tentje, toiletpapier en een fles drank is een van de weinige opdrachten waar geld uit de pot gaat waar ik weinig kritiek over gehoord heb.

Jaaa, dat waren de leuke opdrachten... Toen zat er overigens ook wat meer geld in de pot zodat ze tonnen enzo konden kopen..

Het wordt nu een beetje karig slapen met deze pot als je nog wat wil overhouden..