Auteur Topic: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)  (gelezen 37190 keer)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #100 Gepost op: 10-02-2016, 22:43:10 »
Super leuk om de chatlog te lezen 😃want ik kon er niet bij zijn 🙁
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #101 Gepost op: 10-02-2016, 22:54:11 »
Is het een idee om Art te vragen of hij ná de ontknoping wil komen chatten? Zo kunnen er vragen gesteld worden over dat seizoen,  die dan ook beantwoord kunnen worden. Met name had je dan kunnen vragen waarom gekozen was voor een bepaalde hint, of ze voorzien hadden dat dit forum ene Rat heeft die de foto zo inelkaar zou kunnen shoppen, een leukste gebeurtenis over alle afleveringen, etc.
Natuurlijk kun je na afloop ook kritscher vragen stellen, nu weten we nog niet hoe het afloopt..
« Laatst bewerkt op: 10-02-2016, 23:06:51 door Shiba »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #102 Gepost op: 10-02-2016, 22:58:29 »
Had Art vanavond ook bij het Correspondents' Dinner aan kunnen schuiven? Ik las zoiets in de chat. Zou wel klasse zijn als hij dat heeft laten lopen voor de chat.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #103 Gepost op: 10-02-2016, 23:00:43 »
Inderdaad. Zei ik in een ander draadje ook al, het zou niet raar zijn als ze er iemand van de redactie op gezet hebben.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #104 Gepost op: 10-02-2016, 23:16:43 »
HIER staat de chatlog :)


hoop foutloos.. anders even een pmmetje naar mij :)
Ik kon het vandaag ook niet live volgen, dus bedankt!

Citaat
(BlijBlijBlij) De vraag is alleen niet zo blij helaas haha
(BlijBlijBlij) Wat is nou de heftigste executie die je hebt meegemaakt?
(BlijBlijBlij) of moet die nog komen dit seizoen?
(ART)  Ik denk die van Chris (vorig jaar) of die van Maurice in HongKong.
(ART)  Of bedoel je alleen dit seizoen?
(BlijBlijBlij) nou, dit seizoen ook
(BlijBlijBlij) misschien komt er nog een heftige aan
(BlijBlijBlij) eentje waar je zelf misschien ook wel helemaal naar van werd...
(ART)  Want er komt nog wel een heftige aan (waarbij sommigen van de crew een traantje moesten wegpinken...)
(Molcrazy) geen spoilers aub!
::oink:: Tim en Taeke komen dus niet samen in de finale! Hun bromance komt ten einde. Hard en meedogenloos!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #105 Gepost op: 10-02-2016, 23:24:23 »
Ik kon het vandaag ook niet live volgen, dus bedankt!
::oink:: Tim en Taeke komen dus niet samen in de finale! Hun bromance komt ten einde. Hard en meedogenloos!

Ja die conclusie trok ik er ook uit. De anderen hebben niet zo'n hechte band dat zelfs de crew een traantje weg moet pinken volgens mij.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #106 Gepost op: 10-02-2016, 23:39:37 »
Ow ik dacht eerder aan een vertrek van emotionele Rop  ::rofl:: Die ligt goed in de hele groep volgens mij

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #107 Gepost op: 10-02-2016, 23:50:24 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: BlijBlijBlij lekker bezig man! Gewoon doorpraten met Art  :P ::ok::


Ow ik dacht eerder aan een vertrek van emotionele Rop  ::rofl:: Die ligt goed in de hele groep volgens mij

Ja ik ook...


Offline gamehelp16

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #108 Gepost op: 11-02-2016, 07:45:56 »
Well, it's pretty unfortunate that the chat happened while I was sleeping (thank you, timezones!). But thank you FS for asking the question in the chat!
Ik spreek (almost) geen Nederlands!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #109 Gepost op: 11-02-2016, 10:14:05 »
Ik had eigenlijk wel een kritische vraag over de Kloosterhint verwacht. Mocht dat niet?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #110 Gepost op: 11-02-2016, 10:39:44 »
Ik had eigenlijk wel een kritische vraag over de Kloosterhint verwacht. Mocht dat niet?

Ik weet niet of die vraag voorgesteld is maar ik weet wel dat Art er niks over had kunnen zeggen. Hij had de hint niet kunnen ontkennen en ook niet kunnen bevestigen. Het zou erg ingewikkeld worden om dan een antwoord op een kritische vraag te geven.

Maar als de kloosterhint inderdaad is wat wij denken dan zullen we er achteraf op de MFD vast meer over kunnen horen.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #111 Gepost op: 11-02-2016, 10:44:00 »
"Ja, we hebben jullie enorm onderschat, zo'n overduidelijke hint naar de mol doen we niet meer."  ::tandpastasmiley::
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #112 Gepost op: 11-02-2016, 10:53:19 »
Ik diende wel een vraag in ij de trant van " Zou er na de 'Case is the Mole'-hint, die al vrij snel werd ontdekt, nog eens zo'n grote hint in een vroege aflevering komen?"

Had in princiepe niks met de Kloosterhint te maken  ::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #113 Gepost op: 11-02-2016, 10:59:24 »
Ik diende wel een vraag in ij de trant van " Zou er na de 'Case is the Mole'-hint, die al vrij snel werd ontdekt, nog eens zo'n grote hint in een vroege aflevering komen?"

Had in princiepe niks met de Kloosterhint te maken  ::)

Maar ik denk dat Art wel zou voelen welke kant je op wilde met die vraag. ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #114 Gepost op: 11-02-2016, 12:11:13 »
Ik had eigenlijk wel een kritische vraag over de Kloosterhint verwacht. Mocht dat niet?

Ik weet niet of die vraag voorgesteld is maar ik weet wel dat Art er niks over had kunnen zeggen. Hij had de hint niet kunnen ontkennen en ook niet kunnen bevestigen. Het zou erg ingewikkeld worden om dan een antwoord op een kritische vraag te geven.

Maar als de kloosterhint inderdaad is wat wij denken dan zullen we er achteraf op de MFD vast meer over kunnen horen.

De vraag kwam inderdaad meermaals langs, maar was om deze reden niet te stellen.
Hoogstwaarschijnlijk ontwijkt hij de vraag; en als hij per ongeluk iets los zou laten is er een mogelijkheid dat het gevolgen zou hebben.
Feitelijk dus een verlies/verlies-scenario ;)


Daarentegen is het een heel logische vraag om te stellen ná het seizoen, bijvoorbeeld bij de MFD/Experience. ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #115 Gepost op: 11-02-2016, 12:27:30 »
Well, it's pretty unfortunate that the chat happened while I was sleeping (thank you, timezones!). But thank you FS for asking the question in the chat!

You're very welcome  ::ok::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #116 Gepost op: 11-02-2016, 12:39:27 »
Ik weet niet of die vraag voorgesteld is maar ik weet wel dat Art er niks over had kunnen zeggen. Hij had de hint niet kunnen ontkennen en ook niet kunnen bevestigen. Het zou erg ingewikkeld worden om dan een antwoord op een kritische vraag te geven.

Maar als de kloosterhint inderdaad is wat wij denken dan zullen we er achteraf op de MFD vast meer over kunnen horen.

Dat is waar, maar het was toch wel leuk geweest om te zien hoe hij zou reageren. Bovendien zou daarmee op indirecte wijze ook duidelijk zijn gemaakt dat molloten echt niet alleen maar halleluja-roepers zijn, maar ook kritisch als het nodig is. Ik heb nu het idee dat Art (en de crew) een beetje worden ontzien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #117 Gepost op: 11-02-2016, 12:55:56 »
Dat is waar, maar het was toch wel leuk geweest om te zien hoe hij zou reageren. Bovendien zou daarmee op indirecte wijze ook duidelijk zijn gemaakt dat molloten echt niet alleen maar halleluja-roepers zijn, maar ook kritisch als het nodig is. Ik heb nu het idee dat Art (en de crew) een beetje worden ontzien.

Art gaf aan dat hij en de productie op het forum meelezen, dus ik neem aan dat ze de kritische opmerkingen in de diverse topics ook lezen en waar mogelijk ter harte nemen.


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #118 Gepost op: 11-02-2016, 13:32:03 »
Dat is waar, maar het was toch wel leuk geweest om te zien hoe hij zou reageren. Bovendien zou daarmee op indirecte wijze ook duidelijk zijn gemaakt dat molloten echt niet alleen maar halleluja-roepers zijn, maar ook kritisch als het nodig is. Ik heb nu het idee dat Art (en de crew) een beetje worden ontzien.

Ik vind het heel terecht dat er geen vraag over de kloosterhint wordt gesteld gedurende het seizoen. Het enige wat je doet is Art in een lastig parket brengen, en dat willen we niet, het is veel te leuk dat hij geheel vrijwillig op een avond tijd maakt om met ons te chatten. Wat Moni zegt, de crew leest mee en is echt wel op de hoogte van alle kritiek die hier gepost wordt.
Voor vragen over de kloosterhint en andere hints zul je echt moeten wachten tot de Experience Day.
We willen het programma toch leuk houden voor iedereen? Er zijn al genoeg mensen die balen dat deze kloosterhint zo sterk is dat het eigenlijk niet meer te ontkennen valt, je hoeft het helemaal niet nog sterker te bewijzen, daar wordt het echt alleen maar minder leuk van.

Om heel eerlijk te zijn vind ik het programma nog steeds leuk, maar het forum niet meer, juist omdat er zoveel dingen ontdekt worden. Zoals de afvaller afgelopen zaterdag. Ik zie er de lol niet van om te testen of de crew zo stom is om herkenbare links te gebruiken voor zaken die nog op verborgen staan. Ik wil in het programma zien wie afvalt, en ook aan de hand van molacties zien wie de mol is. Ik wil niet zeker weten wie de mol is omdat we Art op slinkse wijze tijdens een gezellige chat iets hebben ontfutseld.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #119 Gepost op: 11-02-2016, 13:41:39 »
Om heel eerlijk te zijn vind ik het programma nog steeds leuk, maar het forum niet meer, juist omdat er zoveel dingen ontdekt worden. Zoals de afvaller afgelopen zaterdag. Ik zie er de lol niet van om te testen of de crew zo stom is om herkenbare links te gebruiken voor zaken die nog op verborgen staan. Ik wil in het programma zien wie afvalt, en ook aan de hand van molacties zien wie de mol is. Ik wil niet zeker weten wie de mol is omdat we Art op slinkse wijze tijdens een gezellige chat iets hebben ontfutseld.

Ik vind het forum nog steeds leuk, maar ben het verder helemaal met je eens, mooi verwoord!

Ook al kon ik zelf niet online zijn tijdens de chat vond ik het erg leuk om hem terug te lezen. Ook leuk om te horen dat Art De Mol 4 volgt en het forum bijhoudt!