Ik vind dat keesisdemol eigenlijk de spijker op zijn kop slaat, ongewild.
Hij zegt dat de Regie van widm wel Dom zal zijn om t success om te gooien naar een serie als de mol 4 en meet daarbij success in kijkcijfers. Vanuit de Regie een prima ijkpunt.
Ik denk ook dat juist daar een groot probleem zit van vele molloten: wij willen spanning, speurwerk, theorien.. De Keuze van avro tros om naar de zaterdag te gaan, is - mijns inziens- niet los te zien van de kijkcijfers
Waar ligt de nieuw te winnen kijker? Bij een jonger publiek, bij een zaterdag kijker. Dus t mag wat eenvoudiger van psycholgie geschoond en daardoor wat spectaculairder.
Weg zijn de overzicht kaarten voor de uitleg van de opdracht, we laten al gaande de opdracht de kandidaten t wel uitleggen, dmv de Biecht.
En wat is t resultaat? Ontevreden molfans, Maar wel prima kijkcijfers.
Tevreden kandidaten, ondanks een lage prijzenpot.
Ik vond t te knullig voor woorden dat in zeker 3 opdrachten t de kandidaten meer ging om verder te komen in Hun rit naar de finale, Dan om geld binnen te halen. Gaat gewoon aan de kern van t spel voorbij.
Dus widm 16 geslaagd ja in kijkcijfers, nee qua spel vreugde als molloot
En de chaos crew die na 15 seizoenen widm 1 man geld uit een kist laat halen, zonder te checken, is er zelf schuldig aan dat de pot zo laag bleef. O ja de hoogte van de pot deed er toch al niet zo meer toe.
Iets waar voor widm 17 zeker een oplossing voor moet worden gevonden, anders wint widm kijkers, Maar verliest molloten.
In zake spelvreugde, list en bedrog tussen deelnemers eens een kijkje Nemen bij een Mol in? Ipv ze -terecht- te wijzen op t gebruik van naam en logo....
Just my 2 cents voor een hopelijk beter seizoen 2017.