Ik zag dat Lukie het had over Domien Verschuren. Domien vlogt elke week en gaf in zijn vlog van gisteren aan dat hij de komende weken waarschijnlijk niet gaat vloggen. Hij beweert dat hij druk is mijn zijn huis, maar dat hij waarschijnlijk nog ergens naar toe gaar, maar nog niet weet waar naar toe. Maar dat hij misschien gaat vloggen als hij weer tijd heeft. Potentiële molkandidaat
Ik heb zo het idee dat Domien overal zand in de ogen strooit
Ook al lijkt het dat hij nergens aan mee doet omdat hij bv. "live" te horen is in het programma van Roosmarijn Reijmer... toch blijf ik hem verdacht vinden (DJ-duel misschien vooraf opgenomen?).
Zijn laatste tweet vind ik nogal vreemd ("Ben toe aan vakantie... O wacht.") maar ook de foto van hem met het bonnetje van een sleutelboer op zijn hoofd geplakt. Dat bonnetje lijkt echt, de foto van Domien ook... Het geheel echter klopt niet naar mijn gevoel. Net alsof iemand heeft gefotoshopt?
Een aantal nieuwe namen die ik nogal stil vind voor hun doen nu zijn Carlo Boszhard, Barry Atsma en Dennis van Leeuwen(KANE-gitarist).
En tot slot: heeft iemand een SBS-6-coryfee op de radar die niks van zich laat horen op dit moment? De afgelopen twee jaar zaten namelijk Victor Brand en Airen Mylene in WIDM...