Poll

wie denk jij dat de mol is!

Jochem van Gelder
15 (10.4%)
Sanne Wallis de Vries
7 (4.9%)
Thomas Cammaert
122 (84.7%)

Totaal aantal stemmen: 144

Auteur Topic: Wie is de Mol ? - poll  (gelezen 149874 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #480 Gepost op: 19-02-2017, 12:24:05 »
Jochem, al sinds de 1 minuut vooraf aan aflevering 1! Hoewel deze aflevering Thomas nu het Jochem-dingetje doet met de eenogige verrekijker.

Jochem doet ook weer rare dingen in de eerste opdracht. In de cabrio leek mollen haast onmogelijk (met Sanne in de buurt kan Jochem moeilijk mollen, want die verdenkt hem, en zij is vaak zeer alert). En de laatste opdracht verspeelt Jochem tijd; hij had nog wel een extra ballon kunnen schieten.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #481 Gepost op: 19-02-2017, 12:51:06 »
91%, case closed!  ::vergroot::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #482 Gepost op: 19-02-2017, 13:27:41 »
91%, case closed!

Niets is wat het lijkt!

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #483 Gepost op: 19-02-2017, 14:07:29 »
Dat was ook het eerste wat ik dacht: "Als ik nu zeg dat ik voor Thomas ga, switchen ze massaal naar iemand anders."  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik zie dat ik de grap al niet meer hoef te maken :) Voorlopig toch welkom in de Thomas tunnel!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #484 Gepost op: 19-02-2017, 16:32:01 »
91%, case closed!  ::vergroot::
Alweer gezakt naar minder dan 86%. Vreemd dat het na gisteren niet tegen de 100% aanzit..  :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #485 Gepost op: 19-02-2017, 17:08:22 »
Alweer gezakt naar minder dan 86%. Vreemd dat het na gisteren niet tegen de 100% aanzit..  :P

Niet echt. In deze fase is iedereen vrij zeker van zijn Mol om de één of andere reden. Dus vooral de groep van Ima-verdenkers gaat zich nu verspreiden over andere Mollen. De andere aantallen zullen wel min of meer stabiel blijven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #486 Gepost op: 19-02-2017, 18:29:09 »
Alweer gezakt naar minder dan 86%. Vreemd dat het na gisteren niet tegen de 100% aanzit..  :P
Mij heeft Thomas gewoon nog niet kunnen overtuigen. Goed, hij kwam net te laat binnen bij de paardenrace, maar verder? Nee... Ook in de rest van de afleveringen is er voor de andere kandidaten ook gewoonweg genoeg te vinden waarom zij de mol kunnen zijn...

Dus is zeg... Jochem? Of toch Sanne?
Ich bin ein Bärliner!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #487 Gepost op: 19-02-2017, 18:55:37 »
Momenteel staat Thomas ook (voor het eerst volgens mij) bovenaan in de landelijke verdenkingen. 30% zit daar nu op hem, Diederik is naar plek twee gezakt met 28%, 25% denkt dat Jochem de Mol is en 17% zit op Sanne.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #488 Gepost op: 19-02-2017, 19:03:36 »
Momenteel staat Thomas ook (voor het eerst volgens mij) bovenaan in de landelijke verdenkingen. 30% zit daar nu op hem, Diederik is naar plek twee gezakt met 28%, 25% denkt dat Jochem de Mol is en 17% zit op Sanne.
Klopt, sinds gisteravond. Sindsdien is hij nog een procentpunt uitgelopen op Diederik.

Hier is dezelfde steiging (op een ander niveau weliswaar) op dit moment niet waarneembaar. Dat vond ik er dus vreemd aan.

edit: Thomas staat hier nu zelfs iets lager dan in de laatst gesloten poll in dit topic. Terwijl Ima er dus uit is.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2017, 19:06:27 door Amethyst »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #489 Gepost op: 19-02-2017, 22:21:53 »
Ik ga nog steeds voor Jochem. Ik wil nog niet in de thomas tunnel ;D

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #490 Gepost op: 20-02-2017, 05:57:11 »
Nou ben ik geswitcht naar Thomas, lees ik pardoes allemaal dingetjes die me vandaag een klein beetje aan het twijfelen brengen. Zelfs over Jochem die ik nog geheel niet heb verdacht dit seizoen.

Blijf het vooral moeilijk vinden de invloed van het forum er voor mezelf uit te filteren. Kan niet met zekerheid zeggen dat ik deze aflevering ook overgestapt was naar Thomas als ik niets van internet mee had gekregen. En het is wel een rare overgang van vrijwel onzichtbaar naar lekker mollen in beeld  8)


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #491 Gepost op: 20-02-2017, 17:29:49 »
Momenteel staat Thomas ook (voor het eerst volgens mij) bovenaan in de landelijke verdenkingen
Dat werd dan wel hoog tijd! Ik zat al als schotvoordeboeg op hem ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #492 Gepost op: 20-02-2017, 17:40:59 »
Momenteel staat Thomas ook (voor het eerst volgens mij) bovenaan in de landelijke verdenkingen. 30% zit daar nu op hem, Diederik is naar plek twee gezakt met 28%, 25% denkt dat Jochem de Mol is en 17% zit op Sanne.

Nu zelfs 31% Thomas, Diederik 28%, 24% Jochem en 17% Sanne.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #493 Gepost op: 20-02-2017, 19:33:38 »
Daar zal wel niets van kloppen. Daar wordt keihard gemanipuleerd door de makers zoals vaker is aangegeven.  (Mijn excuses ik kon het niet laten  ;D)
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #494 Gepost op: 20-02-2017, 20:10:50 »
Die landelijke app klopt sowieso niet, ik zet ook altijd in op mensen die ver komen en niet zo zeer op wie ik denk dat de mol is. Diederik is bijvoorbeeld erg slim, ik denk dat veel mensen hem als winnaar zien en daarom punten op hem inzetten.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #495 Gepost op: 21-02-2017, 07:02:16 »
Kan ik beamen. De eerste afleveringen probeer ik voor de app vooral te kijken wie ik verwacht als eersten af zullen vallen en wie er mogelijk ver kunnen komen, dan spreidt iedereen bovendien ook nog. Than again, heb ik tot aflevering 7 Diederik het meest verdacht en de laatste keer als enige op hem in gezet  ::) Nu overgestapt naar Thomas in de app.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #496 Gepost op: 22-02-2017, 08:59:30 »
En zoals jij bent geswitcht, Cinner, zo denk ik dat veel meer mensen zijn geswitcht in de app. Vandaar dat Thomas nu als nummer 1 uit de app rolt.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #497 Gepost op: 23-02-2017, 05:54:29 »
En zoals jij bent geswitcht, Cinner, zo denk ik dat veel meer mensen zijn geswitcht in de app. Vandaar dat Thomas nu als nummer 1 uit de app rolt.

Daarom plaatste ik het, denk dat het bij heel veel mensen zo is gegaan  ;)

Overigens heb ik de neiging weer terug mijn Diederik tunnel in te gaan maar dat zal nergens invloed hebben  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2017, 18:22:58 door cinner »

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #498 Gepost op: 23-02-2017, 20:33:30 »
Daarom plaatste ik het, denk dat het bij heel veel mensen zo is gegaan  ;)

Overigens heb ik de neiging weer terug mijn Diederik tunnel in te gaan maar dat zal nergens invloed hebben  ::rofl::

Dus de kans dat Diederik zaterdag afvalt is aanwezig? ;)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #499 Gepost op: 25-02-2017, 10:00:45 »
In de app zit nu zelfs 32% op Thomas. En 28% op Diederik, 24% op Jochem en 17% op Sanne.

Dat is wel opvallend, dat een ruime meerderheid op dezelfde mol zit als wij hier.