Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
De aflevering heette Het einde in zicht H E IN Z Onze oppermolloot Heinz is de mol?
Aan het begin van het seizoen werd gezegd dat deze keer winnaar en verliezer al bekend waren in een land zelf en dat ze dit deze keer niet live doen in het VondelCS zoals vorig jaar. Volgens mij weten we al waarom. Er zit er maar één goed
Voor degenen die de officiële dvd's van WIDM nog zoeken: ze zijn nog te koop bij winkel met het rode logo... Deel 1 zag ik gisteren in Rotterdam voor 5,99 en deel 2 stond gewoon in de zoeklijst van de winkel. Mijn zus heeft ook dat deel in een aantal andere winkels gezien...
Met de enveloppen bedoel ik die van NL serie 16 en 17. Geen echte enveloppen, maar papier geplooid in twee en onderaan geplakt, zodat als die opengemaakt is, kan niet meet dicht gaan. Voorbeeld hier: http://i.fokzine.net/upload/16/01/160106_89411_widm_2016_e01_13_37_800_452.pngWaar kan ik zo iets krijgen? Of weten jullie hoe kan ik dat thuis maken? Is dat klei? Plakband? Of iets anders dat het papier dicht blijft?
Heb ik gisteren per ongeluk gevonden! Hier. Misschien zal dat voor iemand nuttig zijn. Die enveloppen maakte een bedrijf uit Londen. Voor die sluiting denk ik dat zij gebruiken glue dots double sided, moet ik ergens gaan kopen en zelf uitproberen.
Gisteren is de 15de editie begonnen van Wie Is De Mol? Zoals zovele keek ook ik uit naar deze nieuwe serie. Dit jaar niet alleen vanwege de serie, maar ook voor de opdrachtkaarten en enveloppen.
Ik heb wat literairsels losgelaten over mijn liefde voor (Wie is) de Mol en daaruit ontstane liefde voor Vlaanderen 'k Heb 'm als 'lezerscolumn' ingestuurd bij de Metro. Eigenlijk had nog ik een verbeterde versie in willen sturen maar daar was ik te laat voor. Vind je hem toch nog goed, dan kun je er op stemmen door in te loggen en te duimen - wie weet verschijnt hij dan wel in de krant (kan gek genoeg niet mobiel schijnt )
Wat grappig, dankzij De Mol is in 2003 ook mijn "liefde" voor België ontstaan. En sindsdien kijk ik ook veel Vlaamse tv en heb ik ontdekt dat daar een hoop moois tussenzit. Leuk stukje! (Kan je die spelfout "vindt" nog laten verbeteren? Want dat is wel storend meteen in de derde zin.)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
638 gasten en 12 vaste bezoekers