Als je Diederik zo bekijkt en beluistert lijkt het een behoorlijk fanatieke kandidaat die alles goed bekijkt en veel zijn zegje mag doen in de biechts. Nerveus bij de test waar je heen duidelijk zijn handen (droog?) ziet wrijven over zijn broek.Toch durf ik hem niet nu al af te schrijven als mol. Juist door zijn hele sterke analyserende blik kan hij ook heel goed een kandidaat spelen ook als is ie geen acteur.Op grond van zijn IQ zeg maar.Ik zou het wel leuk vinden als hij het is.
-Aanwijzingen die naar hem zouden kunnen leiden zijn het feit dat hij bij het enveloppen zoeken zich vnl op de grond richt(als mol), het lijkt me logischer als je net als de anderen ook in de bomen kijkt. Hieraan gekoppeld zou dan het idee kunnen zijn dat hij juist geen envelop wil vinden om bij de loosergroep te komen aan de andere kant lagen er ook enveloppen op de grond meen ik en weet de mol van tevoren toch wel waar de enveloppen hangen/liggen (denk ik).
- hij zit in het groepje met Sanne en Imanuelle die alledrie in eerste instantie de envelop missen bij de ingang. Het is Imanuelle die de envelop wel ziet als ze er voor de tweede keer langslopen. Een mol zou de envelop helemaal willen missen en misschien was dat de bedoeling van Diederik (of Sanne wel).
- Imanuelle wil absoluut naar rechts waar ze de THAI ziet staan maar Diederik stelt voor de andere kant op te lopen en Sanne gaat hierin mee. Beetje gek dat ze niet meteen op Imanuelles enthousiasme ingingen en best wel lauw op haar reageerden.
Ik heb Jeroen als schot voor de boegmol ingevuld maar weet na afl.1 nog niet of ik daar bij blijf. Er zijn nog teveel potiëntele mollen in het spel
.