Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 135933 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #80 Gepost op: 16-01-2017, 11:01:29 »
Ik heb tot nu een paar opvallende dingen gezien die betrekking hebben op Jeroen.
1) In de opname met de Drone over de papierfabriek zie je een regenboog, net als seizoen 15 was dit een aanwijzing richting de homobeweging. Jeroen is homoseksueel.


lol hoe kom je hier bij?

Lees dit topic even.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2017, 11:56:34 »
Iemands geaardheid of zijn aanwezigheid bij een moord als hint gebruiken zou op mij wel smakeloos overkomen  :-X

Mee eens, kan er dan ook niet in meegaan.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2017, 13:49:46 »
Jullie beseffen je dat als Jeroen de Mol is hij in twee afleveringen op geen enkele manier geld uit de pot heeft gehaald, he?

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #83 Gepost op: 16-01-2017, 15:28:43 »
Jij beseft je dat (oud-mol) Susan in een aantal afleveringen in haar seizoen geen geld uit de pot had gehaald hé? >:D Even los van de kwestie of Jeroen de mol is of niet, maar iets te zeggen hoeft het niet per definitie. Er kunnen nog genoeg afleveringen aankomen waar dat eventueel bij zou kunnen gaan gebeuren. Ik bedenk me ineens dat Art, onder andere, zei "Dat de mol dit jaar kandidaten gedrag vertoont"  (of iets dergelijks was het) maar ik denk niet dat daarmee bedoeld word dat de mol niet molt dit jaar, dat zou kant noch wal raken.

Niet twee afleveringen achter elkaar.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #84 Gepost op: 16-01-2017, 15:40:38 »
Jullie beseffen je dat als Jeroen de Mol is hij in twee afleveringen op geen enkele manier geld uit de pot heeft gehaald, he?
Hij was in de rechtbank duidelijk gespannen. Bijna zo gespannen zelfs dat het gespeeld is. Als hij het gespeeld heeft als mol (zeg niet dat het zo is, maar stel), dan heeft hij geprobeerd om de verdenkingen op zich te laten vallen in plaats van op de echte leugenaar. Zo zou geld uit de pot zijn gespeeld. Niet dat deze tactiek gelukt is...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #85 Gepost op: 16-01-2017, 18:14:45 »
Jij beseft je dat (oud-mol) Susan in een aantal afleveringen in haar seizoen geen geld uit de pot had gehaald hé? >:D Even los van de kwestie of Jeroen de mol is of niet, maar iets te zeggen hoeft het niet per definitie. Er kunnen nog genoeg afleveringen aankomen waar dat eventueel bij zou kunnen gaan gebeuren. Ik bedenk me ineens dat Art, onder andere, zei "Dat de mol dit jaar kandidaten gedrag vertoont"  (of iets dergelijks was het) maar ik denk niet dat daarmee bedoeld word dat de mol niet molt dit jaar, dat zou kant noch wal raken.

Als Jeroen of Roos de mol is zijn er nu 2 afleveringen geweest waarin de mol niet of nauwelijks invloed heeft gehad op het al dan niet verdienen van geld. De mol zou simpelweg na 2 afleveringen en 5 opdrachten nog niet in actie zijn gekomen. Dat lijkt me toch echt te veel voor een mol en al helemaal in de eerste 2 afl. Hoe zouden Vincent en Yvonne het dan ooit goed kunnen hebben gehad? Op basis van gevoel misschien...
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 18:21:10 door Mollenmania »

Offline chagnee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #86 Gepost op: 16-01-2017, 19:14:50 »
In de eerste aflevering, net voor de test, worden alle kandidaten getoond met hun molboekje. Behalve Jeroen.

In de tweede aflevering zien we dat zowel Roos als Diederik ingelicht (zullen) worden over de gebeurtenissen tijdens hun afwezigheid. Over Jeroen wordt niets gezegd. Toch slaagt hij voor de test.

Het lijkt dus alsof de makers willen duidelijk maken dat Jeroen telkens aan de test begint zonder enige voorbereiding. Akkoord, voor de eerste had hij een vrijstelling, maar ik vind het toch opvallend...

Offline Malou

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #87 Gepost op: 16-01-2017, 19:26:55 »
Jullie beseffen je dat als Jeroen de Mol is hij in twee afleveringen op geen enkele manier geld uit de pot heeft gehaald, he?

Als Jeroen als schutter op de kermis was, heeft hij wel degelijk geld uit de pot kunnen houden. (Dit geldt natuurlijk ook voor Roos en Diederik)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #88 Gepost op: 16-01-2017, 19:38:02 »
Als 1 van de 3 op de kermis is geweest als scherpschutter ga ik twijfelen aan de geloofwaardigheid van dit programma. Dit kunnen wij als kijker nooit achterhalen en zou dus ook een non-molactie zijn. Gaat ver buiten het boekje.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #89 Gepost op: 16-01-2017, 19:52:24 »
http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/jeroen-als-elvis-presley/

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hilarisch, onze Jeroen als Elvis. Hij zong suspicious minds o.a. Een van zijn lievelingsnummers.
Waarom zou hij echt zoveel moeite, en zijn best, doen? Er zit toch echt nog iets aan vast, dat kan niet anders. Hij moet echt voorbereiden en teksten leren etc. Dit blijft grappig en apart tegelijk....
Meer L

Offline MaliceB

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #90 Gepost op: 16-01-2017, 20:03:21 »
Hmmm suspecious minds  ;)

Offline Malou

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #91 Gepost op: 16-01-2017, 20:43:41 »
Als 1 van de 3 op de kermis is geweest als scherpschutter ga ik twijfelen aan de geloofwaardigheid van dit programma. Dit kunnen wij als kijker nooit achterhalen en zou dus ook een non-molactie zijn. Gaat ver buiten het boekje.

Dat iemand naar Las Vegas wordt gevlogen om een avondje te mogen gokken is wel geloofwaardig en binnen het boekje?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #92 Gepost op: 16-01-2017, 20:46:32 »
Dat iemand naar Las Vegas wordt gevlogen om een avondje te mogen gokken is wel geloofwaardig en binnen het boekje?

Ja. Waarom niet?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #93 Gepost op: 16-01-2017, 21:15:31 »
Mischien is het niks maar het viel me wederom op dat er hint word gegeven tijdens de test.

In de eerste aflevering word iedereen zijn molboekje behalve Jeroen in beeld gebracht.
En tijdens de tweede aflevering rijd een auto met 'radio cab' in beeld (verwijzing naar mol Jeroen als radio-dj?)


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2017, 23:19:36 »
Zou jeroen de King Elvis na hebben gedaan omdat hij eerder ook de stem heeft gedaan van koning Willem Alexander? 2 keer koning? Tweeling?

Wikipedia:

In de periode 1998-2000 maakte Kijk in de Vegte voor de radioprogramma's Jensen in de Ochtend en De Ochtendkroeg een hoorspelserie over de Koninklijke familie. In deze serie vertolkte hij zelf alle stemmen, te weten: Prins Willem-Alexander, Koningin Beatrix, Emily Bremers, Prinses Juliana, Prins Bernhard en de fictieve Baronesse van Vollenhoven tot Sloppenstein.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #96 Gepost op: 17-01-2017, 02:49:52 »
lol hoe kom je hier bij?

Lees dit topic even.


Bedankt voor de link!
 Vind het zelf ook wel een beetje ver gezocht, toch werd de regenboog hint echt gebruikt bij Margriet.
 De umbrellaman is misschien wel een te ver gezochte aanwijzing....sorry.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #97 Gepost op: 17-01-2017, 14:55:34 »
Thomas is ook homoseksueel dus dat wordt wel lastig dan.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #98 Gepost op: 17-01-2017, 20:44:21 »
Vind het zelf ook wel een beetje ver gezocht, toch werd de regenboog hint echt gebruikt bij Margriet.

Dan moet je dat melden aan Heinz, want bij de officiële hints die hij overnam van de officiële site staat niets over regenbogen of Margriet's geaardheid. Zie hier.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #99 Gepost op: 17-01-2017, 23:11:14 »
Dan moet je dat melden aan Heinz, want bij de officiële hints die hij overnam van de officiële site staat niets over regenbogen of Margriet's geaardheid. Zie hier.


Het kwam voorbij in Moltalk.