Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder  (gelezen 172290 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #160 Gepost op: 30-01-2017, 05:52:08 »
Eerlijk gezegd denk ik dat hij ten onder gaat aan zijn fanatisme. Hij speelt het spel heel goed, stookt en manipuleert maar lijkt inmiddels zichzelf in de war te hebben gebracht. Had ook de indruk dat hij een andere afvaller had verwacht en toen ineens bang werd dat Sigrid de klos zou zijn. Hij lijkt daar echt even van slag te raken als zij een rood scherm krijgt.

Doet me denken aan Art maar dan beter uitgevoerd. Het zou wel wat zijn als hij wel de Mol blijkt, veel brutaler krijg je ze niet.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #161 Gepost op: 30-01-2017, 06:30:09 »
Ik denk dat Sanne ondertussen meer weet dan Jochem. Sanne heeft namelijk bij Thomas in de auto gezeten. Je zou vanaf het begin moeten kijken om te ontdekken of Sanne of Jochem eerder Thomas op de hielen zat/de meeste tijd met hem heeft doorgebracht.

Geen van beiden bracht van de overgebleven kandidaten de meeste tijd door met Thomas. Dat is namelijk Diederik. Diederik tip ik als winnaar en Sanne als verliezend finalist. Ik denk inderdaad dat Jochem zichzelf gek maakt. Al die bondjes / dat genepmol gaat hem de kop kosten. Al zou ik het heel leuk vinden mocht Jochem toch de mol zijn.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #162 Gepost op: 30-01-2017, 16:48:46 »
Evil Art.  >:D
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #163 Gepost op: 31-01-2017, 09:04:51 »
ZAK D'R MAAR IN - JOCHEM VAN GELDER ft. ART ROOIJAKKERS
[youtube]gUcq9DqWtbQ[/youtube]
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #164 Gepost op: 2-02-2017, 22:01:11 »
In een extra video zie je dat Sanne het molboekje aan Jochem terug geeft. Ze zegt dat ze er niet zoveel aan heeft gehad, omdat Jochem willekeurige namen heeft gebruikt. (Carla, Twan) Hoe mooi zou het zijn om als Mol je hele boekje vol te schrijven met zulke onzin en hem daarna ergens laten slingeren.  ::bravo::

Zou hij 2 molboekjes hebben?
Ik zie hier toch echt de gewone namen.



Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #165 Gepost op: 2-02-2017, 22:09:48 »
Zou hij 2 molboekjes hebben?
Ik zie hier toch echt de gewone namen.
Misschien doet hij bij feitjes wel de gewone namen? Anders kun je de groepsfoto's naast elkaar leggen en weet je gelijk wie Clara is.
...óf niet!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #166 Gepost op: 2-02-2017, 22:14:16 »
Zou kunnen Pac.
Ik moest denken aan Chris, die schreef ook andere namen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #167 Gepost op: 3-02-2017, 16:16:07 »
Zou hij 2 molboekjes hebben?

Ja, die met toekans op de kaft en die van Diederik!

Offline abeldr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Abel is de naam
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #168 Gepost op: 3-02-2017, 16:52:07 »
Art zei bij de hooiberg-opdracht: "In deze hooiberg liggen vier hooibalen met GELD ER op." Hint van art?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #169 Gepost op: 3-02-2017, 18:09:50 »
Art zei bij de hooiberg-opdracht: "In deze hooiberg liggen vier hooibalen met GELD ER op." Hint van art?
Dat zou nou een goeie zijn! Knap gevonden!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #170 Gepost op: 3-02-2017, 19:00:17 »
Art zei bij de hooiberg-opdracht: "In deze hooiberg liggen vier hooibalen met GELD ER op." Hint van art?

Zat je er op te wachten? Ik wel namelijk toen ik Jochem nog verdacht. Zo'n kans voor een hint kunnen ze niet laten liggen. ::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #171 Gepost op: 3-02-2017, 21:54:24 »
En als we deze hint naast die voor Thomas leggen, welke kant gaat de weegschaal dan op?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #172 Gepost op: 3-02-2017, 22:12:53 »
Art zei bij de hooiberg-opdracht: "In deze hooiberg liggen vier hooibalen met GELD ER op." Hint van art?
Is het niet gewoon een hint naar Art, die uit Geldrop komt? ::)

Vermoedelijk niet, mooi gevonden ::ok::
...óf niet!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #173 Gepost op: 3-02-2017, 23:02:47 »
Zou hij 2 molboekjes hebben?
Ik zie hier toch echt de gewone namen.




Misschien schrijft hij de informatie die toch voor iedereen bekend is (zoals volgorde groepsfoto en hotelkamernummers) gewoon met de normale namen op en gebruikt hij bij verdenkingen andere namen? Wat staat daar trouwens links onder zijn duim? Ca...? Carla?

Offline Miranha

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #174 Gepost op: 4-02-2017, 15:04:14 »
Zou hij 2 molboekjes hebben?

Volgens mij staat er "Camp to go", broek; en striping en ik zocht naar de betekenis van broek en striping en toen kreeg je dit,

Broek; voor de - krijgen, gekastijd worden, (ook fig.) verliezen (een spel, een proces enz.); die vrouw heeft de - aan, beheerscht, onderlijf van (vee); kulas (van een kanon); ringetje met band (van onderen aan vogels vastgemaakt om ze van en op de kruk te leeren vliegen). *-, o. gmv. drasland.

Striping,;RAID is een afkorting van redundant array of independent disks, ook bekend als redundant array of inexpensive disks (of drives) en is de benaming voor een set methodieken voor fysieke data-opslag op harde schijven waarbij de gegevens over meer schijven verdeeld worden, op meer dan één schijf worden opgeslagen, of beide, ten behoeve van snelheidswinst en/of beveiliging tegen gegevensverlies.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 16:23:55 door Miranha »

Offline Madrox

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #175 Gepost op: 4-02-2017, 22:00:20 »
Oke, ik vind Jochem nogal verdacht.

Hij spreekt met immanuelle over het vertrek van sigrid en zegt dan tegen immanuelle:

"ik denk dat jij sigrid ervan ovetuigt hebt dat ik de mol ben..."

(maw: door jouw toedoen is Sigrid op mij gaan zitten en ligt er nu uit)

Dat zou plausibel kunnen zijn, ware het niet dat even later in een volgend gesprek met immanuelle, immanuelle Jochem een briefje geeft
met allerlei details over haar vermeende mol. Wat dus niet Jochem is, maar iemand anders. Jochem zegt dan nog: "top, goed gedaan!".

HUH???? Wie zit hier nu keihard de boel te belazeren ? Als Immanuelle helemaal niet op Jochem zit, wat ook duidelijk word met dat briefje, waarom zou ze dan
in hemelsnaam tegen Sigrid zeggen dat Jochem  haar Mol is ? Waarom reageerd ze ook niet op Jochems aantijging dat zij Sigrid op het verkeerde been heeft gezet ? (of is dat eruit geknipt?)

Dit vind ik bijzonder verdacht en weet eigenlijk niets zeker, behalve dat één van deze twee wel de mol moet zijn. Mijn eerste instinct gaat naar Jochem.

Offline nicole61

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #176 Gepost op: 4-02-2017, 22:01:05 »
Even een geheel ander spoor. Jochem presenteert Lachen Om Home Video's en vorige week hoorde ik hem daar zeggen: niets is wat het lijkt....... Zei ie dat gewoon voor de grap of probeert ie via een omweg hints weg te geven?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #177 Gepost op: 4-02-2017, 22:05:27 »
Sanne en Jochem weten iedereen om de beurt uit het spel te spelen. Sanne heeft nu Jeroen uit het spel gespeeld - heeft hem in hun bondje op een dwaalspoor gebracht -, volgende keer speelt Jochem waarschijnlijk Ima uit het spel.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 22:13:42 door Run »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #178 Gepost op: 4-02-2017, 22:10:30 »
Jochem is/doet zo verschrikkelijk verdacht/wordt zo verschrikkelijk verdacht gemaakt dat je Kees gelijk zou geven: hij is niet de mol.

Toch, ik weet het niet. Misschien is dit wel een goede nwe moltechniek. Zoals die van mevr Meulens bijzonder goed bedacht was.

Ik weet dat het merendeel hier (op het forum) op Thomas zit, en daar zie ik ook wel signalen voor. Toch zie ik ook echt hele kandidaatse dingen aan Thomas.

Wist iig dat Jeroen eruit zou moeten gaan, want Thomas of Jochem was in dit stadium onmogelijk. Benieuwd naar volgende week! Toch weer gegrepen door het spel gelukkig, al duurde het even dit seizoen  ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #179 Gepost op: 4-02-2017, 22:11:24 »
Schiet me opeens dat ze in de eerste aflevering het afvalmuziekje bij Jochem afspeelden, mischien de verliezer?