Meen te zien dat Thomas éven'de puzzel in elkaar wil leggen, dat probeert en dan ziet dat het niet klopt. Volgens mij is toen de paniek teveel door geslagen. Eerst de bomen gesaboteerd en dan de puzzel niet meer goed in je hoofd hebben, dan zakt de moed ook bij de mol even in de schoenen.
We zitten dus eigenlijk te wachten op de fantastische kandidaten acties om de mol te saboteren
Haha, daar komt het wel op neer.
Misschien dat Sanne Thomas inderdaad te pakken had. Hij keek misschien niet voor niks zo raar (zie ook de foto bij het onderschriften-topic)...
Ik ben het ook met
LdHmolletje eens. Het lijkt er inderdaad op dat hij hier toch een behoorlijke steek heeft laten vallen als mol; uitgerekend bij de allerlaatste opdracht en ook nog met het meeste geld! Ik vond het zo gek dat ik toch begon te twijfelen aan het mol-schap van Thomas. (Toch Jochem misschien?
) Gezien de rest van de serie en het gedrag van Thomas, denk ik telkens Thomas-Thomas-Thomas, daar wijk ik niet meer van af.... Afgezien van deze allerlaatste opdracht, heeft hij in mijn ogen behoorlijk gesaboteerd.
Misschien was Thomas inderdaad in de war. Wellicht omdat Sanne (voor de eerste keer) een sneer naar zijn mol-schap deed in het bos? Heeft ze misschien toch een draadje van Thomas anders gelegd?
Of had Thomas toch veel minder tijd om de puzzel te leggen dan de montage doet vermoeden? (want je ziet ook dat Sanne volop aan het puzzelen is als Thomas nog in het bos is. Hij moest 2x bij Art vragen of het klopt. Kost allemaal tijd)
Nou ja, hopelijk zien we dat zaterdag terug.