Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99883 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #360 Gepost op: 5-03-2017, 09:52:44 »
Vond 't wat een gênante vertoning deze moltalk. Het ging bijna helemaal niet over Thomas. ::niet-ok::Ze proberen zo duidelijk Jochem verdacht te maken dat het opvalt. ::rofl::
Gaan we weer  ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #361 Gepost op: 5-03-2017, 09:56:37 »
yeps sommige mensen horen alleen wat ze willen horen. ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #362 Gepost op: 5-03-2017, 09:57:31 »
Gaan we weer  ::)

Idd.. kunnen we alsjeblieft ophouden over dat het bijna niet over Thomas gaat? Ellie zat op Thomas, en zelfs Margriet zit op Thomas  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Moltalk
« Reactie #363 Gepost op: 5-03-2017, 10:11:45 »
De redenatie van Marc-Marie dat Jochem de Mol is, is niet helemaal sluitend. Maar is wel de meest waarschijnlijke verklaring. Namelijk dat:

  • Jochem er nog in zit ondanks zijn (langdurige) verdenking op Diederik.
  • Sanne er nog in zit omdat zij de laatste afleveringen (op de finale na) op Jochem zat.
  • Thomas er nog in zit omdat hij de laatste afleveringen deels op Jochem zat.
  • Diederik lang niet naar huis ging omdat hij al een tijdje enigszins op Jochem zat.

En voorts ben ik van mening dat Sigrid en Imanuelle eruit zijn gevlogen omdat zij op Diederik zaten, mede dankzij het bondje met Jochem.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #364 Gepost op: 5-03-2017, 13:58:04 »
Ik vind 'm juist helemaal niet sluitend. Je kunt ook zo terug redeneren:

- Thomas is de mol
- Sanne zit er nog in omdat ze al een tijdje (deels) op Thomas zit/zat.
- Diederik zat er nog in omdat hij op Sanne zat, en Sanne bij heel veel opdrachten in een team met Thomas zat. Hij beantwoordde de vragen dus op Sanne, maar had ze onverwachts goed omdat de antwoorden ook voor Thomas golden.
- Jeroen, Sigrid, en Immanuelle zijn er allemaal op Diederik uitgegaan. Jochem zit er nog in, hoewel hij ook op Diederik zat. Hij had gewoon steeds net wat meer vragen goed, had een keer een joker en nu voor de finale natuurlijk de vrijstelling. De kans is denk ik groot dat Jochem eruit was gegaan als hij geen vrijstelling had gehad.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #365 Gepost op: 5-03-2017, 17:50:47 »
Vond 't wat een gênante vertoning deze moltalk. Het ging bijna helemaal niet over Thomas. ::niet-ok::Ze proberen zo duidelijk Jochem verdacht te maken dat het opvalt. ::rofl::

Nee, het ging bijna niet over Thomas, maar het ging ook bijna niet over Sanne. Er zaten drie gasten en twee daarvan zitten op Jochem, dan is het alleen maar logisch dat het veel over Jochem gaat. Moltalk is er niet om te vertellen wie de mol is, Moltalk is er om opvallende zaken te delen, het is alleen maar een molforum op de tv.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #366 Gepost op: 6-03-2017, 02:14:53 »
Vond het weer heel erg leuk om te kijken. En van mij mogen Chris en Margriet het volgend jaar weer gaan doen, gouden duo voor Moltalk.

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #367 Gepost op: 6-03-2017, 19:07:00 »
Ik vind 'm juist helemaal niet sluitend. Je kunt ook zo terug redeneren:

- Thomas is de mol
- Sanne zit er nog in omdat ze al een tijdje (deels) op Thomas zit/zat.
- Diederik zat er nog in omdat hij op Sanne zat, en Sanne bij heel veel opdrachten in een team met Thomas zat. Hij beantwoordde de vragen dus op Sanne, maar had ze onverwachts goed omdat de antwoorden ook voor Thomas golden.
- Jeroen, Sigrid, en Immanuelle zijn er allemaal op Diederik uitgegaan. Jochem zit er nog in, hoewel hij ook op Diederik zat. Hij had gewoon steeds net wat meer vragen goed, had een keer een joker en nu voor de finale natuurlijk de vrijstelling. De kans is denk ik groot dat Jochem eruit was gegaan als hij geen vrijstelling had gehad.

Dit, niets meer aan toe te voegen.

Offline San-ne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re:
« Reactie #368 Gepost op: 7-03-2017, 13:09:55 »
ik hoop nu toch heel erg dat sanne de mol is hahaha
::rofl::
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #369 Gepost op: 8-03-2017, 12:38:18 »
Heerlijke moltalk dit jaar. Klein puntje: op een gegeven moment geloofde ik de 'ik-snap-er-nog-steeds-helemaal-niks-van-act' van Chris niet echt meer. De hele tijd zichzelf uitlachen om z'n te fanatieke en domme theorietjes. Was een tijdje leuk, maar werd een beetje een gimmick. Wel hard om gelachen;)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #370 Gepost op: 12-03-2017, 11:20:58 »
Ik zal 't na afloop nader verklaren. Voor nu houd ik de informatie nog even voor mezelf, het heeft een zeker spoilergehalte ::regenboog::

Nu ben ik benieuwd, Pac!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #371 Gepost op: 12-03-2017, 14:13:45 »
Nu ben ik benieuwd, Pac!
Ik kan het nu wel zeggen inderdaad. Jochem versprak zich heel subtiel tegen me vlak na aflevering 8. Toen de finalisten dus nog niet bekend waren, noemde Jochem toch per ongeluk een naam.

Toen ik zei dat ik dacht dat Thomas de Mol was, vroeg Jochem aan mij hoe ik dan dacht dat de finale zou zitten. 'Dus Thomas als Mol' rekende hij me voor, 'en wie denk je als winnaar?' Toen ik vervolgens zei dat het afhing van wie er af zou vallen zei hij 'oh wacht effe, jij zit nog met vier natuurlijk...'
Oftewel, Thomas zou sowieso de finale halen, anders had Jochem dat wel bedacht. Geen verrassing, maar toch mooi om 'm op zoiets te kunnen betrappen ::regenboog::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #372 Gepost op: 12-03-2017, 16:35:38 »
Beetje een anticlimax dit Pac.  :P