Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99879 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Moltalk
« Gepost op: 13-12-2016, 18:05:20 »
 

Chris Zegers en Margriet van der Linden presenteren dit seizoen samen MolTalk. Beiden zijn ex-deelnemers van Wie is de Mol?

Chris Zegers deed in 2015 mee aan Wie is de Mol?, hij viel toen net voor de finale af omdat hij Margriet van der Linden niet wist te ontmaskeren als Mol. Nu mag het duo wekelijks met gasten napraten over het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? dat op 7 januari om 20.30 uur op NPO 1 van start gaat. MolTalk begint om 21.30 uur.
Rik en Vivienne

Vorig jaar waren Rik van de Westelaken en Vivienne van den Assem de eerste presentatoren van Moltalk op televisie. Maar Rik is verhuisd naar Net 5 en Vivienne heeft het druk met Goedemorgen Nederland.

Voor MolTalk op televisie kwam presenteerde Arjen Lubach het programma twee jaar op internet. Hij bedacht MolTalk ook.
10 zaterdagavonden

Chris Zegers is dolblij met deze nieuwe klus: „Tranen van geluk. 10 zaterdagavonden naast Margriet, de tofste, liefste, leukste Mol waar ik nog steeds wakker van wordt. Wat een feest, ik duik weer vol in het avontuur van Wie is de Mol? Mijn hartslag gaat omhoog en ik kan niet wachten. M'n Molboekje ligt al klaar…nog maar 4 weken.”

Bron: Televizier
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Moltalk
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2016, 18:26:55 »
Chris is leuk!

Jammer dat Vief het niet meer kan doen, die deed dit heel erg goed. Ben benieuwd naar Margriet, maar vind haar in een presentatierol nooit zo
You'll never walk alone

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2016, 18:47:50 »
Heel erg leuk!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2016, 19:29:27 »
Ik ben erg benieuwd!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Moltalk
« Reactie #4 Gepost op: 13-12-2016, 21:58:26 »
Volgens mij een leuk duo, maar ik ben toch nog even verdrietig om het verlies van Vief  :\'(.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #5 Gepost op: 13-12-2016, 22:16:48 »
 :D

Chris vond ik niet alleen één van de leukste en meest enthousiaste kandidaten ooit, maar ook één van de slimste. Zit dus prima op z'n plek daar ::jaja::

En Margriet was ook een geweldige Mol, dus ik heb er vertrouwen in
...óf niet!

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Moltalk
« Reactie #6 Gepost op: 13-12-2016, 22:21:42 »
Heeerlijk duo!!!!

Ben wel benieuwd hoe het vetrek van Vivienne als presentator moltalk gaat beinvloeden.

Je had namelijk de eerste 2 seizoenen Arjen, daarna kwamen Patrick en Viv, en hun waren alle 3 echt mega fanatieke spelers.

Margriet is wel best een beetje van 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' en Chris is heel enthiousiast maar ik hoop wel dat we ook genoeg theorien te zien krijgen en dat het niet alleen lachen gieren brullen wordt..

Wat ik zo tof vond aan Viv, is dat het voelde alsof ze ook een molloot was. HEERLIJK ::bravo::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2016, 23:01:17 »
Leuk! Vooral Chris.

Heb het vorig jaar al geroept, maar in mijn ogen is Chris de enige presentator in Nederland die Art fatsoenlijk op kan volgen. Ik denk dat de AVRO dit ook gaat doen, moltalk als opstapje ::tandpastasmiley::

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Moltalk
« Reactie #8 Gepost op: 13-12-2016, 23:32:16 »
Leuk! Vooral Chris.

Heb het vorig jaar al geroept, maar in mijn ogen is Chris de enige presentator in Nederland die Art fatsoenlijk op kan volgen. Ik denk dat de AVRO dit ook gaat doen, moltalk als opstapje ::tandpastasmiley::

Nee joh, hij is oprecht een van de leukste kandidaten ooit maar ik zie hem niet als presentator. Hij heeft niet dat afstandelijke, want een presentator van Wie is de mol nodig heeft.

Hoewel Art niet in de buurt komt qua afstandelijkheid van Pieter Jan en Karel, vind ik Art alsnog vele malen afstandelijker en mysterieuzer overkomen dan een Chris Zegers.

Iemand als Eva Jinek zou het kunnen. Of gewoon Pieter Jan terug. Maar dat gaat vast niet gebeuren, maar blijft voor mij de ultieme presentator (in zijn rol)

Oh en even bruggetje naar Art weer. Ik zag dat hij vandaag bekend heeft gemaakt dat hij en zijn vriendin een tweeling verwachten  ::bravo::

Heel erg leuk voor hun, maar zou dit het einde betekenen van zijn presentatorschap? Of misschien wel Wie is de mol in zijn geheel... Ik ga uit van niet maar er is nog niks gezegd over een 18e seizoen wel?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #9 Gepost op: 14-12-2016, 18:22:13 »
Lijkt me niet dat ze zo'n goed bekeken programma op gaan geven, omdat de presentator niet meer kan vanwege zijn thuissituatie. Dus dan gok ik gewoon een nieuwe presentator.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #10 Gepost op: 14-12-2016, 23:34:11 »
Vivienne zal ik zeker missen. :\'(

Maar Chris is geweldig, Margriet is wat serieuzer maar wel een vakvrouw.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Moltalk
« Reactie #11 Gepost op: 15-12-2016, 11:05:06 »
Angela was toch ook helemaal niet afstandelijk?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #12 Gepost op: 15-12-2016, 15:48:21 »
Klinkt als een interessant presentatieduo. Ik ben benieuwd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #13 Gepost op: 15-12-2016, 18:06:32 »
MolTalk: the kick-off, op donderdag 5 januari 2017 (NPO 3, 20.30-21.22 uur).

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #14 Gepost op: 15-12-2016, 18:37:42 »
Op Facebook is een verkiezing van het favoriete moment uit de WIDM-historie, die gebruikt gaat worden in die Moltalk-aflevering. Ligt het aan mij of vergeten ze een heleboel seizoenen? Mijn favoriete momenten zijn toch nog steeds: 'Isabelle is ook doof ja', en Dick Jol / Renate Verbaan op het vlot (hilarisch!). Van deze vijf fragmenten Remember my face, etherdiscipline, onthulling Patrick, kaarsen lagune en helihunt kies ik toch voor de helihunt (fantastisch om te zien hoe Daniël helemaal uit zijn dak gaat). Maar ik ga toch niet stemmen, omdat je dan je volledige naam en adresgegevens moet invullen. De link is trouwens http://wieisdemol.avrotros.nl/moltalk-prijsvraag/

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #15 Gepost op: 15-12-2016, 18:40:27 »
Heb voor bekendmaking Patrick Stoof gekozen. Blijft heldig :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #16 Gepost op: 15-12-2016, 18:55:33 »
Behoorlijk willekeurige selectie lijkt het inderdaad. Waarschijnlijk gekozen zodat de betreffende personen er in MolTalk over kunnen praten.

Als ik ze nou vertel dat ik nog dagelijks tegen de vermomming van Patrick aankijk, zou ik er dan mee in het publiek mogen zitten? ;) ;D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Moltalk
« Reactie #17 Gepost op: 15-12-2016, 19:13:43 »
Chris Zegers en Margriet van der Linden presenteren dit seizoen samen MolTalk. Beiden zijn ex-deelnemers van Wie is de Mol?

Goede keuze  ;D. Iedere week Chris  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #18 Gepost op: 16-12-2016, 00:24:44 »

Heb het vorig jaar al geroept, maar in mijn ogen is Chris de enige presentator in Nederland die Art fatsoenlijk op kan volgen.

* kuch * Art laat - mocht hij ooit vertrekken als presentator - dan ook bijzonder kleine schoentjes na om te vullen....

Wie haalt Karel uit zijn aanleunwoning?
Woosie down?

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #19 Gepost op: 16-12-2016, 18:08:39 »
Nadeel vind ik wel dat Margriet de mol was in 2015. Vaak zijn er bijeenkomsten van de mol met oud-mollen en dus zal Margriet waarschijnlijk wel weten wie 'het' is. Hopelijk verspreekt ze zich niet, en wordt de uitzending niet te veel gestuurd in een bepaalde richting.