Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99892 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2017, 21:22:40 »
Leuke uitzending. Heerlijke humor ook van Margriet en Chris.

Maar Sounos hadden ze beter kunnen knippen geloof ik.
Kan me niet indenken dat mensen het nu snappen  ::rofl::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2017, 21:23:15 »
Kunnen we Soundos inruilen voor Chris alstublieft ?

Ik stem voor :D Ik vond haar echt geweldig ;D En ik kon me er helemaal in vinden, altijd die mensen die zeggen dat ze widm niet snappen en het maar niks vinden terwijl ze het nooit gezien hebben.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2017, 21:30:16 »
Toffe aflevering ::bravo::

En interessant die nieuwe korte biechten van de kandidaten ::vergroot::
Eerste indruk: Vincent en Immanuele zijn te fanatiek, Roos is het ook niet, Yvonne praat niet als een Mol, Jeroen zou het wel eens kunnen zijn, Diederik klinkt als een kandidaat mij die laatste knipoog was weer verdacht en de anderen moet ik nog eens terugluisteren.
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2017, 22:04:13 »
Ik vond zowel Margriet als Chris als Soundos helemaal fantastisch. Wat vind ik dat heerlijke mensen

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Moltalk
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2017, 22:19:10 »
Ik vond Margriet irritant in Moltalk..een beetje gespeeld geheimzinnig doen..alsof je een programma voor kinderen maakt. Om over Soundos 'ik doe over de top dan krijg ik vast aandacht' El Ahmadi  maar te zwijgen.

En Jochem van Gelder deed in zijn voorstelling geheimzinnig (oa met 'Tot ik het licht zie', wat doet een mol als ie boven de grond komt? Juist..) maar volgens mij legt ie t er te dik bovenop.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2017, 22:58:26 »
Leukleuk!

Wat me erg opviel was de rode en/of groene (beetje kleurenblind, kon het niet goed zien) flitsen door de voorstelfilmpjes van de kandidaten. Niet bij iedereen, en bij sommige 1x en bij anderen 2x. Heeft iemand toevallig een overzichtje hiervan incl. kleuren?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2017, 23:04:25 »
blipverts  ::bravo:: ik zag ze ook  en mijn gok is dat ze die bewust hebben neergezet om ons op het verkeerde been te zetten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Moltalk
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2017, 23:13:31 »
blipverts  ::bravo:: ik zag ze ook  en mijn gok is dat ze die bewust hebben neergezet om ons op het verkeerde been te zetten.
Precies, het waren gewoon momenten waar in het filmpje geknipt is, dus ik ga er in elk geval niks mee doen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2017, 23:33:17 »
Heerlijk hoe de meningen over Margriet, Chris en Soundos verdeeld zijn.

Chris met z'n sterrenbeelden was voor mij t hoogtepunt van de avond

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2017, 23:39:39 »
Ik vond het veelbelovend. Toen Margriet begon met fluisteren in het begin dacht ik wel, eh ok we zijn geen kleine kinderen, maar de rest van de avond deed ze het heel goed imo!
Chris was ook leuk, enthousiast net als Vief.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2017, 23:45:07 »
Net de aflevering teruggekeken. Erg leuke uitzending! Wat zijn Margriet, Chris en Soundos toch geweldige mensen, heerlijk! De humor en het fanatisme is erg leuk om naar te kijken. Man man man, wat kijk ik uit naar zaterdag! ::bravo::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Moltalk
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2017, 00:16:17 »
Toen Margriet begon met fluisteren in het begin dacht ik wel, eh ok we zijn geen kleine kinderen, maar de rest van de avond deed ze het heel goed imo!

Precies wat ik ook dacht.
Ik vond Chris niet goed. Druk, leek een beetje nerveus, en zijn zogenaamde grappige opmerkingen vond ik niet grappig.

Verder vond ik het leuk om veel oud-deelnemers weer eens te zien/horen.

Heinz: veel plezier zaterdag. Leuk om daar eens te zitten, lijkt me.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2017, 01:04:12 »
Heerlijk hoe de meningen over Margriet, Chris en Soundos verdeeld zijn.

Chris met z'n sterrenbeelden was voor mij t hoogtepunt van de avond
Zoveel mensen zoveel wensen hahaha

Maar vond Soundos wel grappig. Alleen qua uitleg voor beginnende molloten geloof ik niet dat die er ook veel van zullen snappen haha

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2017, 01:37:53 »
Ik vond Margriet irritant in Moltalk..een beetje gespeeld geheimzinnig doen..alsof je een programma voor kinderen maakt. Om over Soundos 'ik doe over de top dan krijg ik vast aandacht' El Ahmadi  maar te zwijgen.

En Jochem van Gelder deed in zijn voorstelling geheimzinnig (oa met 'Tot ik het licht zie', wat doet een mol als ie boven de grond komt? Juist..) maar volgens mij legt ie t er te dik bovenop.

Dat is een van de nare bijwerkingen van de hype rond WIDM. Het programma is een kijkcijferhit en wil dat ook blijven, zodat het zich op de zo grootst mogelijke gemene deler moet richten. Er is inmiddels een hele franchise om het programma heen, met molboekjes en interviews en evenementen en spin-offs en follow-ups, die met elkaar gemeen hebben dat er tot de finale vooral niet al te duidelijk uit mag blijken wie de mol is. Het gevolg is zeer veel geblaat zonder dat er wol wordt geproduceerd. Het is de (semi-)BN'ers in kwestie dan ook nauwelijks kwalijk te nemen dat ze temidden van al die zinledigheid vooral bezig zijn met auditie doen en de buzz omtrent zichzelf zo levendig mogelijk te houden.
Woosie down?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2017, 09:23:56 »
Naar de Kick-Off gisteren keken 389.000 mensen
Frankje Lapi

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2017, 09:43:58 »
Ik heb net de aflevering teruggekeken. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind eerlijk gezegd.

Top:
- veel oud-kandidaten mochten vertellen over het seizoen (lekker afwisselend)
- er zat lekker veel vaart in (de flow was goed)
- ik vond Margriet veel beter te pruimen dan ik had gedacht

Minder top:
- Chris kwam erg gehaast / zenuwachtig over (ik vind hem fantastisch, maar ik weet nog niet of hij helemaal bij het programma past)
- ik miste de echte Moltalk-sfeer en inhoud (ik heb niets nieuws gehoord, het is niet meer voor de echte fans)

Specifiek over deze aflevering vond ik de bijdrage van Soundos niet echt fantastisch en bleef de fragmenten-ronde erg onzinnig (dit waren denk ik echt niet de beste 5 fragmenten voor fans, daarvoor werden teveel seizoenen overgeslagen).

Wat vinden jullie trouwens van Arts mededeling dat de opdrachten meer in elkaar overlopen? Dat wat gebeurt in aflevering 1 gevolgen kan hebben voor aflevering 2 en 3. Dat lijkt mij echt een spannende toevoeging aan het spel, want kandidaten moeten dan nóg alerter zijn op wat er allemaal gebeurt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #56 Gepost op: 6-01-2017, 09:53:46 »
Wat vinden jullie trouwens van Arts mededeling dat de opdrachten meer in elkaar overlopen? Dat wat gebeurt in aflevering 1 gevolgen kan hebben voor aflevering 2 en 3. Dat lijkt mij echt een spannende toevoeging aan het spel, want kandidaten moeten dan nóg alerter zijn op wat er allemaal gebeurt.

Klinkt erg goed! Maar het is nog even afwachten wat het precies inhoudt natuurlijk.

En Chris en Margriet zullen vast nog in hun rollen groeien na een paar afleveringen MolTalk.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #57 Gepost op: 6-01-2017, 11:07:14 »
Wat ik vooral interessant aan deze biechts vind is dat de Mol hier voor het eerst vrijuit mag praten - en ook nog even een praatje moet inpraten als kandidaat. Ik denk dat de Mol hier misschien nog wel het best te herkennen in als kandidaat-speler ::vergroot::

Jochem: 'Ik ga winnen omdat...' Ik zie een kandidaat niet zo snel zo zelfverzekerd praten, dus afhankelijk van de vraagstelling zie ik hier wel een in-een-kandidaat-in-te-leven-proberende Mol in.
Diederik: Vind ik bij nader inzien wel een kandidatenbiecht
Jeroen: 'Ik denk dat je als goede kandidaat...' klinkt alsof hij zich in een kandidaat moet inleven ::vergroot:: Het knipje halverwege de zin waarin hij ineens zegt 'hoe sta je ten opzichte van de andere' zou ik wel mooi vinden als die andere helft van de zin eigenlijk over zijn Molschap gaat.
Yvonne: Haar grootspraak doe je alleen als kandidaat.
Sigrid: Zegt dingen voor een Mol
Sanne: Zou kunnen. Zou ook kunnen van niet.
...óf niet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Moltalk
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2017, 11:15:11 »
Ik heb genoten van Margriet en Soundos. ::bravo::
Chris vond ik minder: nogal hectisch, weinig inhoud.

Ik vermoed dat de vloeiende lijn in de opdrachten, zoals Art die beschrijft, iets wegheeft van de opdrachten bij de Vlaamse Mol: één grote opdracht die eigenlijk twee opdrachten is waarbij de kandidaten in groepjes opereren.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2017, 12:37:10 »
Joepie! Ik heb twee kaartjes gewonnen voor zaterdag. ::boogie::
Dan ga ik jou zien Heinz, ik ook!!!!
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie