Auteur Topic: Afleveringstitels  (gelezen 66065 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Afleveringstitels
« Gepost op: 7-01-2017, 20:38:44 »
Zoals elk jaar alle afleveringstitels onder elkaar op zoek naar hints

Aflevering 1 = '...zo gedaan'
Aflevering 2 = 'meegaand'
Aflevering 3 = 'einde verhaal'
Aflevering 4 = 'meer dan normaal'
Aflevering 5 = 'teugels in handen'
Aflevering 6 = 'wijzer worden?
Aflevering 7 = 'verblinden'
Aflevering 8 = 'raam taal'
Aflevering 9 = 'het einde in zicht'
« Laatst bewerkt op: 4-03-2017, 20:38:53 door evelienh1986 »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2017, 21:32:24 »
Zei Jeroen in het begin niet iets van huppeldepup zo gedaan? Vlak voordat ie die helikopterkaart vond

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Afleveringstitels
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2017, 21:33:40 »
Zo gezegd... zo gedaan...

Iemand heeft daadwerkelijk iets gedaan wat hij heeft gezegd? Vrijstellingen niet inleveren of wel?

Of zoals eerder gemeld door iemand in Jeroen's topic: "niet horen, niet zien, maar zwijgen" Iemand heeft niet gezwegen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringstitels
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2017, 21:35:39 »
Roos en jeroen wilde dacht ik wel inleveren maar niet gedaan, vincent andersom. Thomas heeft wat ie gezegd heeft gedaan?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2017, 11:39:00 »
Toen ze de vrijstellingen hadden gevonden zei Jeroen:'Nu kan het niet meer mis gaan'.

Het klinkt alsof hij dacht dat hij veilig zat en het kan slaan op zo gezegd, zo gedaan maar ik denk het niet. Vond het alleen opvallend.
Frankje Lapi

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2017, 12:52:24 »
Heeft de mol 'zo gedaan' of de afvaller? Ik voel wel voor het laatste omdat hij niet heeft gedaan wat hij gezegd heeft. Het eerste deel van het gezegde (zo gezegd) heeft hij niet gedaan, dus dat kon niet in de titel. Maar ja, na 1 aflevering kan het nog alle kanten op.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringstitels
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2017, 13:09:45 »
AnnaNiem noemt in het topic van Thomas dat hij gespeeld heeft in Ramses en het liedje Laat maar van Ramses heeft als zin
'Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan'

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Afleveringstitels
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2017, 18:29:15 »
Zo gezegd... zo gedaan...

Yvonne geeft in de biecht aan 'zo gezegd' dat ze moest acteren 'zo gedaan' dat ze niet wist dat er vrijstellingen in het spel waren? #DeMol
« Laatst bewerkt op: 8-01-2017, 18:42:56 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline pellertje

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2017, 18:56:06 »
Maar zei ze het niet nádat ze het gedaan had?

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2017, 21:31:49 »
Mocht iemand hem al hebben gevonden, en ik er overheen heb gelezen (excuses dan), wil ik deze versie voorstellen:

Rond 47.50 komt Sanne in de biecht aan bod om over het overleg over het schrappen van een vrijstelling te vertellen, hierin zegt ze: "1. iemands vrijstelling wordt afgepakt, 2. we hopen dat die eruit vliegt."

Zo gezegd, zo gedaan? Vincent naar huis..
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringstitels
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2017, 21:33:16 »
Sterke! ::jaja::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2017, 21:58:47 »
Mocht iemand hem al hebben gevonden, en ik er overheen heb gelezen (excuses dan), wil ik deze versie voorstellen:

Rond 47.50 komt Sanne in de biecht aan bod om over het overleg over het schrappen van een vrijstelling te vertellen, hierin zegt ze: "1. iemands vrijstelling wordt afgepakt, 2. we hopen dat die eruit vliegt."

Zo gezegd, zo gedaan? Vincent naar huis..
Zou een mooie zijn! :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Afleveringstitels
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2017, 22:07:44 »
Maar zei ze het niet nádat ze het gedaan had?

Bovenstaande shots komen ná elkaar. Ze zegt het en acteert dan verbaasd.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Afleveringstitels
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2017, 22:13:13 »
Misschien moeten we de afleveringstitels wel opsparen tot aan de finale, zodat we dan een complete zin hebben.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringstitels
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2017, 21:02:32 »
Rond 47.50 komt Sanne in de biecht aan bod om over het overleg over het schrappen van een vrijstelling te vertellen, hierin zegt ze: "1. iemands vrijstelling wordt afgepakt, 2. we hopen dat die eruit vliegt."

Zo gezegd, zo gedaan? Vincent naar huis..

Een variant hierop: Jochem is degene die voorstelt om de vrijstelling af te pakken van degene waarvan ze denken dat hij/zij de test het slechtst maakt.

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2017, 17:11:11 »
Zou de titel misschien ook kunnen gaan over de uitspraak van Vincent "er moet iemand naar huis" in zijn gesprek met Art (zo gezegd). Er volgt een executie en Vincent moet naar huis (zo gedaan)? ???

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: Afleveringstitels
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2017, 17:21:21 »
Zou de titel misschien ook kunnen gaan over de uitspraak van Vincent "er moet iemand naar huis" in zijn gesprek met Art (zo gezegd). Er volgt een executie en Vincent moet naar huis (zo gedaan)? ???

Dat is inderdaad wat ik dacht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringstitels
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2017, 18:03:07 »
Zou de titel misschien ook kunnen gaan over de uitspraak van Vincent "er moet iemand naar huis" in zijn gesprek met Art (zo gezegd). Er volgt een executie en Vincent moet naar huis (zo gedaan)? ???

Kan, maar al vanaf 2012 wijzen alle afleveringtitels op een of andere manier (ook) naar de Mol.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Afleveringstitels
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2017, 19:01:56 »
Kan 'Zo' eventueel ook niet op 'Zuid-Oost' slaan? Wie weet hoe de verschillende locaties in Portland zich tot elkaar bevinden?
Woosie down?

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2017, 19:16:06 »
Kan, maar al vanaf 2012 wijzen alle afleveringtitels op een of andere manier (ook) naar de Mol.
Klopt maar een nieuw seizoen moeilijkere aanwijzingen?  Daarnaast kan de mol kan er natuurlijk op gestuurd hebben dat er geen groepsvrijsgelling kwam bijvoorbeeld. Dan kan het nog worden gelinkt aan de mol en de quote van Vincent. Toen JW Roodbeen naar huis moest was de titel 5 op een rij. Ging over afvaller en mol toen.