Auteur Topic: Afleveringstitels  (gelezen 66086 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringstitels
« Reactie #160 Gepost op: 6-02-2017, 19:32:13 »
en Jeroen zegt ook nog:
Het rijden ging goed. Ik heb Thomas zover kunnen krijgen om te mennen.

Weet niet of je daar wat aan hebt Moedermol?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Afleveringstitels
« Reactie #161 Gepost op: 11-02-2017, 19:49:28 »
Inderdaad...de begin letters vormen de naam van de Mol.

leuk maar de laatste aflevering heeft geen naam of heet wie is de mol?
dat is al sinds de afleveingstitels erin zijn gedaan.
alleen seizoen 12 is een uitzondering: die heette ''Maar een in Spanje''
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringstitels
« Reactie #162 Gepost op: 11-02-2017, 20:33:27 »
Bijgewerkt

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #163 Gepost op: 11-02-2017, 20:34:13 »
Alle theorieën zijn nu wel dood denk ik. Opnieuw zoeken deze week. ;)

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #164 Gepost op: 11-02-2017, 20:35:38 »
Het T.Cammaert kan de prullebak in
De jacht is geopend

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #165 Gepost op: 11-02-2017, 20:36:07 »
"Wijzer worden?"

Wel van overtuigd dat er niemand uitgaat nu. Niemand wordt daar immers wijzer van. (Klopt af  :-X).

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringstitels
« Reactie #166 Gepost op: 11-02-2017, 20:37:03 »
Denk dat er met de mol gesproken mag worden. Het privilege

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #167 Gepost op: 11-02-2017, 20:38:38 »
Denk dat er met de mol gesproken mag worden. Het privilege

'Is ego de Mol?' blijft het beste in dat verband.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Afleveringstitels
« Reactie #168 Gepost op: 11-02-2017, 21:47:30 »
Wijzer Worden? Sanne en Thomas. Zij kregen hun (groene) scherm te zien en weten dat zij de test niet als slechtste hebben gemaakt. De andere drie zijn niks wijzer geworden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: Afleveringstitels
« Reactie #169 Gepost op: 11-02-2017, 22:10:28 »
Wijzer worden: Thomas die opeens het licht ziet en een random rodeodame (of zichzelf in de reflectie van haar zonnebril) herkent

Offline slenting

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #170 Gepost op: 11-02-2017, 22:31:50 »
"Kies wijs" "Kies mij"

Dat zei Thomas... hoe makkelijk wil je wijzer worden in je zoektocht naar de Mol?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #171 Gepost op: 11-02-2017, 22:37:14 »
Wijzer Worden? Sanne en Thomas. Zij kregen hun (groene) scherm te zien en weten dat zij de test niet als slechtste hebben gemaakt. De andere drie zijn niks wijzer geworden.


Dit denk ik ook, ja.

Offline snugger

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #172 Gepost op: 11-02-2017, 22:58:51 »
Er zit geen DNA meer in de titel, maar met opdracht 3 kwam nu Helix prominent naar voren.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringstitels
« Reactie #173 Gepost op: 11-02-2017, 23:36:42 »
"Kies wijs" "Kies mij"

Dat zei Thomas... hoe makkelijk wil je wijzer worden in je zoektocht naar de Mol?

Overtuigende uitleg. ::jaja::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Afleveringstitels
« Reactie #174 Gepost op: 12-02-2017, 00:00:29 »
Wijzer Worden? Sanne en Thomas. Zij kregen hun (groene) scherm te zien en weten dat zij de test niet als slechtste hebben gemaakt. De andere drie zijn niks wijzer geworden.

Maar niet alleen zij tweeën. Ook de andere drie weten nu dat één van hen normaliter het rode scherm had gehad. Dus één van hen drieën heeft de test het slechtste gemaakt.
Aangezien Jochem en Immanuelle ervan uitgaan dat Diederik de Mol is, zullen zij dus redeneren dat één van hen tweeën dus de test het slechtste heeft gemaakt. En daar gaan ze dus over praten. En nu zou dat bondje voor één van hen dus weleens dodelijk kunnen blijken te zijn bij de volgende aflevering, want als Jochem opbiecht bij Immanuelle dat hij toch gespreid heeft (oliedom, want hij kon wegens zijn vrijstelling risicoloos vol op Diederik gaan en dan hadden ze meer geweten!) zou hun gezamenlijke conclusie kunnen zijn dat hij het rode scherm zou hebben gehad. Dikke kans dat ze dan volgende week allebei vol op Diederik gaan en dus ook dikke kans dat één van hen tweeën er dan volgende week uitvliegt.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 00:10:08 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #175 Gepost op: 12-02-2017, 00:08:31 »
Dan ga je er van uit dat Ima en Jochem verwachten dat Thomas en Sanne deze test ook vol op Diederik hebben gezet. Volgens mij klopt dat niet, Ima zei vorige week bijvoorbeeld nog dat ze wist dat mensen op Jochem zaten. Ima en Jochem moeten nu dus gaan inzien dat Diederik de mol waarschijnlijk niet is.

want als Jochem opbiecht bij Immanuelle dat hij toch gespreid heeft (oliedom, want hij kon wegens zijn vrijstelling risicoloos vol op Diederik gaan en dan hadden ze meer geweten!) zou hun gezamenlijke conclusie kunnen zijn dat hij het rode scherm zou hebben gehad.

Niet zo oliedom denk ik. Jochem kon niet zeker weten wat Ima zou doen. Als zij hem wel zijn scherm zou laten zien, zou hij met vol op Diederik wel eens naar huis kunnen gaan. Ima zet in dat geval zelf niet vol in op Diederik en krijgt indien Jochem rood krijgt enorm veel info.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Afleveringstitels
« Reactie #176 Gepost op: 12-02-2017, 00:11:34 »
Natuurlijk kon Jochem dat wel weten. Waar hebben ze anders een bondje voor?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringstitels
« Reactie #177 Gepost op: 12-02-2017, 00:16:34 »
Natuurlijk kon Jochem dat wel weten. Waar hebben ze anders een bondje voor?

Je speelt dit spel altijd alleen. Een bondje gebruik je in de eerste plaats voor je eigen gewin. Ima had dat hier perfect uit kunnen spelen door Jochem vol Diederik te laten gaan en toch zijn scherm te laten zien.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Afleveringstitels
« Reactie #178 Gepost op: 12-02-2017, 00:21:23 »
Inderdaad. En dat is dus een gemiste kans van Immanuelle. Anderzijds was er dan automatisch iemand anders geweest die ze een vrijstelling had moeten geven. Stel dat ze die aan Sanne had gegeven en Jochem was eruit gegaan, zou ze dan echt Diederik als Mol afstrepen, of zou ze redeneren dat het kwam doordat Jochem toch is gaan spreiden (wat hij nota bene daadwerkelijk deed!)? Ze had het hem niet meer kunnen vragen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Afleveringstitels
« Reactie #179 Gepost op: 12-02-2017, 00:37:58 »
Ze had het ook harder kunnen spelen. Met Jochem afspreken vol op Diederik te gaan om zo Sanne of Thomas eruit te spelen. Dan vervolgens zelf gaan spreiden en Sanne en Thomas gunnen dat ze geen scherm hoeven te zien.
Krijgt Jochem groen, dan zeer aannemelijk dat Diederik de mol is, maar bondje is wel naar de knikkers. Of krijgt Jochem rood. Dan weet je vrijwel zeker dat Diederik de mol niet is/kan zijn. Plus een concurrent minder voor de finale.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!