Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 89272 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #120 Gepost op: 11-02-2017, 23:00:18 »
Jochem zit toch op Diederik? Dat zegt hij duidelijk in de uitzending.
Jochem heeft gespreid bij de test. Dacht bij zichzelf 'Heb ik iets gemist?', nam dus "geen risico" en dacht bij zichzelf "kan Sanne het zijn? Kan Thomas het zijn?"

53:40 in uitzending.

Jochem is niet helemaal zeker dat Diederik het is en verdenkt alleen Ima helemaal niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #121 Gepost op: 11-02-2017, 23:20:52 »
Sanne die gespreid heeft ("12 vragen op Jochem, 5 op Diederik en 3 op Thomas") en toch geen rood scherm krijgt. Dat zou Immanuelle te denken moeten geven. Die heeft haar maatje Jochem en haar Mol (Diederik) een vrijstelling gegeven met het idee een van de andere twee eruit te spelen. Maar Thomas bleef natuurlijk (is immers de echte Mol) en Sanne bleef ook. Conclusie voor Immanuelle zou moeten zijn: één van die twee zou de Mol weleens kunnen zijn en de ander heeft het misschien wel beter gedaan dan ikzelf.

Kortom: het rode scherm zou voor Diederik, Jochem of Immanuelle zelf zijn geweest. Zou ze slim genoeg zijn om door te hebben dat ze verkeerd zit met Diederik? Ik denk het wel en dan vliegt volgende week Diederik of Jochem eruit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #122 Gepost op: 11-02-2017, 23:31:41 »
Sanne die gespreid heeft ("12 vragen op Jochem, 5 op Diederik en 3 op Thomas") en toch geen rood scherm krijgt. Dat zou Immanuelle te denken moeten geven. Die heeft haar maatje Jochem en haar Mol (Diederik) een vrijstelling gegeven met het idee een van de andere twee eruit te spelen. Maar Thomas bleef natuurlijk (is immers de echte Mol) en Sanne bleef ook. Conclusie voor Immanuelle zou moeten zijn: één van die twee zou de Mol weleens kunnen zijn en de ander heeft het misschien wel beter gedaan dan ikzelf.

Kortom: het rode scherm zou voor Diederik, Jochem of Immanuelle zelf zijn geweest. Zou ze slim genoeg zijn om door te hebben dat ze verkeerd zit met Diederik? Ik denk het wel en dan vliegt volgende week Diederik of Jochem eruit.
Een beetje jammer dan dat ze niet met Jochem heeft afgesproken om samen vol voor Diederik te gaan. Dan hadden ze hem nu inderdaad kunnen uitsluiten. Nu heeft Jochem gespreid en weten ze nog niks: misschien heeft Jochem wel gespreid en zitten Sanne en Thomas wel meer op Diederik dan zij (zij weet niet op wie die twee zitten omdat ze daar geen bondje mee heeft). Gemiste kans van Ima dus... :-\\

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #123 Gepost op: 11-02-2017, 23:37:41 »
Dat is inderdaad jammer. Als je dan toch zo'n bondje hebt en je hebt beide toch een vrijstelling, dan kun je dit geheel risicoloos doen en daarmee inderdaad iemand uitsluiten.
Gemiste kans dus. Uiteraard weten Immanuelle en Jochem niet dat Sanne gespreid heeft. Tja, dan hadden ze misschien toch ook maar met haar een (sub)bondje aan moeten gaan.
Sanne zou nu juist weleens de winnaar kunnen worden, mits ze op tijd vol op Thomas gaat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #124 Gepost op: 11-02-2017, 23:38:57 »
Een beetje jammer dan dat ze niet met Jochem heeft afgesproken om samen vol voor Diederik te gaan.
Jochem vertrouwt haar niet (en de rest ook niet) en had dus nooit vol voor Diederik gegaan omdat hij niet zeker is.

Er is echt 0 vertrouwen in deze groep ...niemand is zo naïef.  

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #125 Gepost op: 12-02-2017, 10:02:26 »
Ik heb eigenlijk meer de gedachte dat de montage ons probeert te misleiden, en dat ze (bijna) allemaal op Ghomas zitten. Die opmerking van Sanne over haar spreiding kan je gemakkelijk namen in omdraaien, bijvoorbeeld. Dat hoop ik overigens niet trouwens, ik vind het best leuk als nog niemamd op Thomas zou zitten.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #126 Gepost op: 12-02-2017, 10:39:30 »
Ik roep al een paar weken dat t me erg onwaarschijnlijk lijkt dat de verdenkingen zo als we die horen, Waar zijn.
Het zou mij niks verbazen als iedereen hier over liegt en ze allemaal op dezelfde person stemmen

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #127 Gepost op: 12-02-2017, 10:51:40 »
Ik roep al een paar weken dat t me erg onwaarschijnlijk lijkt dat de verdenkingen zo als we die horen, Waar zijn.
Het zou mij niks verbazen als iedereen hier over liegt en ze allemaal op dezelfde person stemmen

Volgensmij is het wel vrij duidelijk dat Imanuelle op Diedrik zit. Waarom zou ze anders hem het scherm  ontnemen?
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #128 Gepost op: 12-02-2017, 11:14:06 »
Volgensmij is het wel vrij duidelijk dat Imanuelle op Diedrik zit. Waarom zou ze anders hem het scherm  ontnemen?
Ima en Jochem zitten zwaar op Diederik idd, maar zijn beiden niet zeker. Ima ging alleen vol op hem omdat ze al zeker was van volgende ronde en probeerde (als Diederik idd de mol was) Sanne of Thomas zo weg te spelen

Diederik lijkt als roomie van Thomas vreemd genoeg vooral op Sanne te zitten en Thomas niet te verdenken.


Sanne's biecht vertrouw ik als enige van de gewone kandidaten niet helemaal. Het zou kunnen dat ze maar voor 15% (3 van de 20 vragen) op Thomas zit, maar ik twijfel.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #129 Gepost op: 12-02-2017, 11:24:10 »
Het lijkt me na afgelopen aflevering toch overduidelijk dat er niet gemanipuleerd wordt met verdenkingen en dat ze daadwerkelijk zitten op wie we
horen in de biechten. En nog steeds zijn er mensen die het niet geloven. Ik snap dat niet hoor.  ::ohno::
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #130 Gepost op: 12-02-2017, 11:30:18 »
Het lijkt me na afgelopen aflevering toch overduidelijk dat er niet gemanipuleerd wordt met verdenkingen en dat ze daadwerkelijk zitten op wie we horen in de biechten. En nog steeds zijn er mensen die het niet geloven. Ik snap dat niet hoor.  ::ohno::
Ik snap juist weer dat blinde vertrouwen in het programma niet. We worden op alle fronten belazerd, waarom geloof je de verdenkingen dan wel? Het is duidelijk dat Sanne al verschillende afleveringen vol op Thomas zit en ze laten het niet zien.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #131 Gepost op: 12-02-2017, 11:34:34 »
Ik snap juist weer dat blinde vertrouwen in het programma niet. We worden op alle fronten belazerd, waarom geloof je de verdenkingen dan wel? Het is duidelijk dat Sanne al verschillende afleveringen vol op Thomas zit en ze laten het niet zien.

Dit dus!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #132 Gepost op: 12-02-2017, 11:36:23 »
Het lijkt me na afgelopen aflevering toch overduidelijk dat er niet gemanipuleerd wordt met verdenkingen en dat ze daadwerkelijk zitten op wie we
horen in de biechten. En nog steeds zijn er mensen die het niet geloven. Ik snap dat niet hoor.  ::ohno::

Precies dat. Ik ga er verder niks over zeggen, want ik vind het verspilde tijd om hier over te discussiëren.

Overigens zit Jochem trouwens wel op Diederik. Hij klikte een antwoord aan dat op Diederik slaat (de hond Turbo). Sorry voor het foutje.

Frankje Lapi

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #133 Gepost op: 12-02-2017, 11:39:46 »
Ik snap juist weer dat blinde vertrouwen in het programma niet. We worden op alle fronten belazerd, waarom geloof je de verdenkingen dan wel? Het is duidelijk dat Sanne al verschillende afleveringen vol op Thomas zit en ze laten het niet zien.

Je ziet toch duidelijk in de uitzending van gisteren dat Jochem en Imanuelle op Diederik zitten en dat Diederik (en Thomas) op Sanne zitten.
En het is ook logisch dat Sanne twijfelt over wie de mol is aangezien haar bondgenoot eruit is gegaan vorige week.

Er wordt echt niet gesjoemeld met de verdenkingen. Er wordt soms iets achterwege gelaten, maar worden we dan belazerd? Nee natuurlijk niet. We krijgen alleen iets niet te weten.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #134 Gepost op: 12-02-2017, 11:41:15 »
Ik snap juist weer dat blinde vertrouwen in het programma niet. We worden op alle fronten belazerd, waarom geloof je de verdenkingen dan wel? Het is duidelijk dat Sanne al verschillende afleveringen vol op Thomas zit en ze laten het niet zien.
Vreemd dat zij de enige is die het door lijkt te hebben. Als dit zo doorgaat zit de verliezend finalist straks nog steeds op iemand anders. Als Diederik er in de volgende twee afl. uitvliegt kan Ima of Jochem nog de finale halen, maar of ze dan ineens Thomas meer gaan verdenken dan Sanne  ....ik betwijfel het op dit moment. Het hangt ook af van de nog volgende molstreken van Thomas natuurlijk.  

Het lijkt er in ieder geval steeds meer op dat Sanne afgetekend gaat winnen.  
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 11:43:25 door Amethyst »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #135 Gepost op: 12-02-2017, 11:49:05 »
Wat eenschok zal dat geven als Diederik er uitvalt volgende week. hij zit als enige op de mol is een vrouw... Of Ima valt af, zelfde effect denk ik.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #136 Gepost op: 12-02-2017, 11:58:32 »
Wat eenschok zal dat geven als Diederik er uitvalt volgende week. hij zit als enige op de mol is een vrouw... Of Ima valt af, zelfde effect denk ik.
Niemand zit meer op Ima, dus dat brengt geen schok te weeg. Diederik zou er nog een week in kunnen blijven als Sanne in de meeste opdrachten Thomas schaduwt om hem voor haarzelf te houden.

Dan heeft Diederik de vragen over waar de mol op een bepaald moment is in ieder geval goed.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #137 Gepost op: 12-02-2017, 12:02:35 »
Huh
Ik bedoel als Ima uitvalt danis het niet waarschijnlijk dat Diederik de mol is

Zo dom ben ik nu ook weer niet knipoog  ::rofl::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #138 Gepost op: 12-02-2017, 12:03:51 »
Je ziet toch duidelijk in de uitzending van gisteren dat Jochem en Imanuelle op Diederik zitten en dat Diederik (en Thomas) op Sanne zitten.
En het is ook logisch dat Sanne twijfelt over wie de mol is aangezien haar bondgenoot eruit is gegaan vorige week.

Er wordt echt niet gesjoemeld met de verdenkingen. Er wordt soms iets achterwege gelaten, maar worden we dan belazerd? Nee natuurlijk niet. We krijgen alleen iets niet te weten.

Je denkt toch niet serieus dat Diederik Sanne nog als "nr. 1 molkandidaat" heeft, terwijl zij juist de maaiopdracht redde en hijzelf juist probeerde te mollen.  ::ohno::
Dit is overduidelijk een biecht uit een eerdere aflevering. Het belazeren is een integraal onderdeel van het programma en ik zou er ook niet mee zitten. "Niets is wat het lijkt" toch?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #139 Gepost op: 12-02-2017, 12:04:10 »
Huh
Ik bedoel als Ima uitvalt danis het niet waarschijnlijk dat Diederik de mol is

Zo dom ben ik nu ook weer niet knipoog  ::rofl::
Excuses ben zondagochtend's sowieso niet erg helder.  ::tandpastasmiley::


edit: middag  ::rofl::