Wat ik ook nog graag zou willen weten: is er bewust een aantal sterk lijkende hints naar andere kandidaten ingestopt? De rozen naar Roos bijvoorbeeld, maar ik denk met name aan:
- de
boekenrij tijdens de executie (leek een hint naar Diederik)
-
Paramount hotel en radio cab (leek een hint naar Jeroen)
Die dingen hebben me toch wel op het verkeerde been gezet, en ik vraag me af of dat de bedoeling was of gewoon pech.
. Het is niet eenvoudig om echte hints van valse hints te onderscheiden. Was dat toch mogelijk? Waren het helemaal geen hints? Of krijgt de Mol gewoon altijd simpelweg de meeste hints, en sommige andere kandidaten expres een paar valse?
Verder: de tweelingen en dubbele dingen zijn niet meer ter sprake gekomen tijdens de finale, en de kleuren van de Belgische vlag ook niet. Terwijl ze hier op het forum behoorlijk hot waren. Is er of komt er nog ergens een volledige "officiële" lijst met alle verborgen aanwijzingen, zodat we kunnen zien wat echt te ver gezocht was en wat niet?
Tenslotte: betekende het getal 43 (uitkomst van het nuggets raadsel in de papierfabriek) nog iets?
Zou leuk zijn als we op een paar van deze vragen nog antwoord kregen. Dank voor de moeite, Jelsir!