Ze zijn beiden even lastig uit te leggen. Beeld je dat clipje van een halve minuut in waar ze rare optelsommen maken met 2 S'en en het aantal letters in Sanne en Vries (waarbij we negeren dat er een Wallis De tussen staat). Zou helemaal uit de lijn liggen die WIDM de laatste paar jaren gevolgd heeft.
Ze hoeven de optelsommen niet eens te maken, alleen maar even (en dan fijn in duidelijk afwijkende kleuren voor de cijfers '1' en '5' het onderstaande in een kadertje te laten zien.
Ik heb het nog iets versimpeld.
==============================================================================================
S A N N E 5 letters
Eerste letter = S, letter 19 in het alfabet. 1 + 9 = 10 1 + 0 = 1
Laatste letter van laatste achternaam Vries: S, letter 19 van het alfabet. 1 + 9 = 10 1 + 0 = 1
V R I E S 5 letters
==============================================================================================
En dan even refereren, met een tussenshot, aan de brievenbus met 5115 erop.
Ik zie het al helemaal voor me.
En ze weken dit jaar toch juist af van de lijn?!
Bovendien heb ik 'Wallis' en 'de' hier met opzet weggelaten (niet genegeerd), omdat het om het eerste en het laatste deel van haar naam gaat, met aan het begin en het eind ervan de letter 'S', zodat er sprake is van een spiegeling/verdubbeling.