edit: ik zie nu dat dit al gepost is in ander draadje, maar toch relevant in dit topic als hint of nephint. Lijkt me geen toeval.
Sanne Wallis de Vries moest Wie is de Mol? eerst twee keer afwijzenFoto: ANP
Gepubliceerd: 24 februari 2017 07:50 Laatste update: 24 februari 2017 07:52
Sanne Wallis de Vries heeft eerst twee keer 'nee' moeten zeggen tegen de makers van Wie is de Mol? voor ze dit jaar mee kon doen.
Onder meer omdat haar echtgenoot Jacko voor zijn werk als cameraman naar het buitenland moest, kon de comédienne niet anders dan de uitnodiging afwijzen, vertelt ze aan AD. "Ik ben al jaren fan en heb altijd gezegd: als ze me vragen en ik kan het thuis rondbreien, dan doe ik mee."
Wallis de Vries is een van de laatste vier overgebleven deelnemers aan het programma. Details geven over de rest van het seizoen wil ze niet. Niet alleen zij tekende daar een geheimhoudingscontract voor, maar ook haar gezin. Voor haar dochters was er "een kindercontract".
"Ze hebben het uitstekend gedaan en aan niemand iets verteld. Dat vond ik zo te gek. Ze vinden het ook heel cool dat ik mee ging doen. En ze weten verder niks, ook niet of ik de mol ben of niet", aldus Wallis de Vries.
Hecht en intens
Haar deelname aan het programma is een van de leukste dingen die ze ooit gedaan heeft. "Ik was in een ander land met mensen die ik daarvoor niet kende, en niemand weet waar je bent. Heel spannend. Die situatie maakt het meteen heel hecht en intens."
Wie is de Mol? is iedere zaterdagavond om 20.30 uur te zien bij NPO1. Op 11 maart is de finale in het Vondelpark.
http://www.nu.nl/media/4493166/sanne-wallis-vries-moest-mol-eerst-twee-keer-afwijzen.html