Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 507175 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #260 Gepost op: 31-05-2017, 22:38:27 »
Simone! ::love:: Lijkt me een heel leuke kandidaat! Ik hoop dat ze meedoet. :D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #261 Gepost op: 31-05-2017, 22:42:40 »
Ja Rämon, dat van die filmopname kan een smoes zijn, maar is daar verder dan niks van bekend? Welke film, andere acteurs enz? Dat hij daarna niks meer post op insta en twitter vind ik idd ook heel verdacht uiteraard. Maar blijf ik wel zitten met die vakantie in Japan. Eerst vakantie en daarna WIDM? Beetje dubbelop en vreemd als je het mij vraagt...
Hoezeer ik ook hoop dat Jan meedoet, ik blijf objectief ;D

Simone zou goed kunnen idd, ben benieuwd hoe zij irl is :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #262 Gepost op: 31-05-2017, 22:51:15 »
Leuk dat jullie trouwens altijd zo goed letten op de puntjes op mijn naam.  ::love:: ::bravo::

Ja, maar die vakantie in Japan.. Hij is zo vaak op reis, kom dan thuis en gaat weer meteen door op een andere reis. ik volg hem op instagram dus ik zie dat vaak. Dit was een vakantie in April en de opanmes van WIDM beginnen ruim een maand later.

Roos ging vorig jaar ook op vakantie, kwam terug en ging nog geen week later op reis voor WIDM. Je moet vast voorbereiden maar je hoeft echt niet een maand thuis te zitten om vervolgens met WIDM mee te gaan lijkt me. (Tenzij je Maurice Lede heet, maar dan lig je er in de eerste ronde alsnog uit  ::rofl:: )

Ik heb gecheckt en sinds 18 mei heeft Simone zowel geen journaal als nieuwsuur gepresenteerd..
« Laatst bewerkt op: 31-05-2017, 23:09:04 door Rämon »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #263 Gepost op: 1-06-2017, 08:33:27 »


Simone zou goed kunnen idd, ben benieuwd hoe zij irl is :)
meestal rustig aan de buitenkant, maar als ze een probleem met je heeft houdt ze dat niet voor zich... ze ziet er softer uit dan ze is. Geen mak schaap. Ze zou een aanwinst zijn, wat mij betreft.

Goed werk, Rämon. Simone lijkt me bijna zeker.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #264 Gepost op: 1-06-2017, 08:46:09 »
oh asjeblieft laat Simone meedoen, lijkt me echt een topvrouw en mol  >:D


met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #265 Gepost op: 1-06-2017, 09:06:22 »
reis richting opname-land is echter doorgaans op maandag. Opname zou dan beginnen op dinsdag. Van wanneer is die tweet?

Haha, was van 4 uur geleden toen ik hem plaatste. Wel wat laat als je verwacht dat ze 18 mei al weg zijn gegaan. Maar was meer toevallig dat ik het tegenkwam en vond het wel toepasselijk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #266 Gepost op: 1-06-2017, 09:54:42 »
Dat wel, natuurlijk. Maar ik ga daarentegen ook uit van wat de laatste jaren ''gebruikelijk'' (voor zover na te gaan) is. En als er bij WIDM iets is dat elk seizoen hetzelfde is, dan is het wel het gegeven dat je nooit 100 procent ergens van op aan kunt.

Offline The mystery Mol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #267 Gepost op: 1-06-2017, 10:44:12 »
Ik heb Dione de Graaff ook al een tijdje niet meer gezien. Laatste keer was dat ze te zien was, was tijdens het Giro-journaal en dan in de eerste week van de Giro.

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #268 Gepost op: 1-06-2017, 11:56:54 »
Ik denk niet dat en Dione en Simone in dezelfde serie van Wie is de Mol zitten. Teveel NOS van hetzelfde soort programma; sportnieuws en algemeen nieuws. Ze zullen elkaar ook kennen. Dus een van de twee zou kunnen. Of er moet een soort twist komen met duo's die elkaar min of meer kennen. Zijn de opnames van Expeditie Robinson al begonnen?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #269 Gepost op: 1-06-2017, 12:24:07 »
Zou wel een gewaagde tweet zijn....
Die tweet is van 31 mei. Ik denk eerder aan Robinson.. RTL gezicht en ook werkzaam voor VI bij de finale Ajax - van United op 24 mei. En aangezien we denken dat ze al eerder vertrokken zijn dan 24 mei en Robinson nog op moeten gaan nemen, denk ik dat hij doelt op Robinson. (of een heel ander programma, maar geen WIDM).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #270 Gepost op: 1-06-2017, 12:34:38 »
Art heeft die Instagram post gewoon geplaatst als ode aan Dumolin. Net als de post van een paar dagen eerder, waarin hij doet alsof hij bij het Museumplein was tijdens de finale Ajax - Man u. Waarschijnlijk ook als 'ode' en supprt aan Ajax supporters. Alleen er is een andere post die mijn vermoeden dat hij in het buitenland zit bevestigt:

Want een uur geleden post hij dit (waar ik ook een beetje triest van word om te lezen :( ).

Vanmiddag was mijn vriendin met vrienden, de tweeling en een andere baby aan het varen door de Amsterdamse grachten. Een leuke middag. Totdat ze zonder aanleiding met rauwe eieren bekogeld werden vanuit dit huis (achter de boom) op de Prinsengracht.
Het was dat de zonnekap omhoog stond, anders waren mijn dochters vol geraakt. #hufters #lafaards #woedend


Maar Art was er dus niet bij  ::vergroot:: ::vergroot:: Bevestigt voor mij alleen maar dat Art nu in de opnames zit.
Nog een reden om aan te nemen dat ze daadwerkelijk aan het opnemen zijn... die post die ik hierboven neer heb gezet, is verwijderd van zijn Instagram  :o :o

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #271 Gepost op: 1-06-2017, 13:17:10 »
Televizier gaat ook in op de mogelijke opnameperiode en op Jan Versteegh als mogelijke deelnemer.

[knip] Op 18 mei voor het laatst. Die dag was Art ook nog in NL en postte Jan Versteegh ook zijn laatste instagram foto.

Wat had Art de 18e in Nederland? Dan zou de vermoedelijke opnameperiode dus ergens tussen 18/19 mei en 16/17 juni liggen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #272 Gepost op: 1-06-2017, 13:35:16 »
Ik hoop ook nog een beetje op Tex de Wit. Niet meer getweet sinds 13 mei. Maar aangezien hij wel vaker langere stille periodes heeft, ben ik niet zeker.

Verder hoop ik ook nog op Frederik Brom, maar daar kan ik al helemaal niets over vinden.
« Laatst bewerkt op: 1-06-2017, 13:43:31 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #273 Gepost op: 1-06-2017, 14:09:32 »
Georgië (en Armenië) lijken mij zeker geschikte mollanden
Gisteravond Tan nog gezien? Die gast die dan de 6 miljoenste bezoeker van dat land was haha.

Maar goed, Televizier meldt dus dat ze eropuit zijn met Jan Versteegh... ikzelf denk nog steeds met Joris Marseille.

Maar ook als je die serie ziet met de 3 dames Anniek Pfeiffer en Jennifer Hoffman dan is nummer 3 Tina de Bruin nu aan de beurt. Inkoppertje?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #274 Gepost op: 1-06-2017, 17:37:05 »
Ik heb Dione de Graaff ook al een tijdje niet meer gezien. Laatste keer was dat ze te zien was, was tijdens het Giro-journaal en dan in de eerste week van de Giro.

Vandaag presenteerd ze rolan garos. Helaas wel een leuke kandidaat
« Laatst bewerkt op: 1-06-2017, 17:39:16 door witte raaf »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #275 Gepost op: 1-06-2017, 20:49:44 »
Vandaag presenteerd ze rolan garos. Helaas wel een leuke kandidaat

Dionne had sowieso nog het journaal gepresenteerd, en ook de giro. En Roland Garros idd.

Ik heb nog even een paar namen opgezocht die hier genoemd werden (en nieuwe)

Tex de Wit. Zou kandidaat kunnen zijn maar tweet op 19 mei nog dat hij op een feestje is en dat er een 2e seizoen komt van een programma wat hij heeft gedaan.
Eva Crutzen: Is op twitter en facebook stil vanaf 11 mei maar op instagram gaat ze door. wel maar een paar post na 18 mei (grappig genoeg was ze op het zelfde feestje als Tex) ze speelt kennelijk in diezelfde serie. Daarover poste ze op 21 mei nog iets en daarna is het stil maar als ze 18 mei vertrokken zijn lijkt het me niet aannemelijk.

Beide vallen in de categorie 'comedy'.

Over comedy gesproken. Ik wil Maike Meijer of Margot Ros in WIDM maar ik kan ze beide niet vinden op social media...Toren C wordt momenteel niet opgenomen dus het zou kunnen maar ik heb geen idee.
« Laatst bewerkt op: 1-06-2017, 21:20:22 door Rämon »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #276 Gepost op: 1-06-2017, 21:51:51 »
Nog twee mensen om wellicht in de gaten te houden:

Jeugdjournaalpresentatrice Siham Raijoul is stil op Instagram sinds 4 mei. Maar je kunt je afvragen of er nog een NOS-gezicht in zou zitten, ervan uitgaande dat Simone Weimans meedoet.

Acteur/presentator Oren Schrijver heeft na 6 mei niets meer van zich laten horen op Twitter.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #277 Gepost op: 1-06-2017, 22:06:12 »
Nog twee mensen om wellicht in de gaten te houden:

Jeugdjournaalpresentatrice Siham Raijoul is stil op Instagram sinds 4 mei. Maar je kunt je afvragen of er nog een NOS-gezicht in zou zitten, ervan uitgaande dat Simone Weimans meedoet.

Acteur/presentator Oren Schrijver heeft na 6 mei niets meer van zich laten horen op Twitter.

Beide leuke namen lijken me.
Ik denk dat Simone en Siham best samen zouden kunnen. in 2006 had je ook Milouska (jeugdnormaal), Toine (sportjournaal) en Roderick (RTL nieuws) in 1 seizoen..
En in 2015 had je ook Rik (NOS journaal) en Viktor (Shownieuws) en zo zijn er vast nog wel voorbeelden als je er dieper op ingaat. Heb zo ff paar voorbeelden opgenoemd die ik sowieso wist.

Als ze beide prime time nieuws zouden brengen ok. maar ze zitten op andere zenders want jeugdjournaal zit op NL3 en het normale journaal op 1.

Sihem is idd niet meer actief geweest op instagram & twitter. Kan iemand checken of ze de afgelopen 2 weken het jeugdjournaal heeft gepresenteerd?

EDIT: Aangezien ze beide bij de NOS zitten is het misschien toch minder gebruikelijk. Ook al was het bij Toine (nos sport) en Milouska (nos jeugd) zo, misschien is het toch gebruikelijker om niet 2 dames van een zelfde nieuwszender te nemen. Maar ze mogen beide wel op de lijst van mogelijke kandidaten. Misschien doen ze allebei mee, misschien 1 van de 2, misschien wel allebei niet en zijn ze beide gewoon op vakantie. Maar het lijkt me dat 1 van hun wel meedoet sowieso.
« Laatst bewerkt op: 1-06-2017, 22:10:57 door Rämon »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #278 Gepost op: 1-06-2017, 22:10:38 »
Siham had eergisteren nog wel getweet, zie hier.

Bovendien, ze heeft het Jeugdjournaal vandaag nog gepresenteerd, zie hier.
Ook de afgelopen weken nog live op tv geweest, in ieder geval 23 en 27 mei. Meer data heb ik niet bekeken.
« Laatst bewerkt op: 1-06-2017, 22:19:07 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #279 Gepost op: 1-06-2017, 22:13:38 »
Goed gevonden, dan mag zij eraf!!!  ::zwaai::

Simone heeft niets meer gepresenteerd toch? ik heb het gecheckt vanaf 18 mei, volgens mij heeft ze toen voor het laatst het journaal gepresenteerd.
Dus Simone staat nu samen met Jan op de 'vrij zeker' lijst!