Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 507404 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #480 Gepost op: 18-06-2017, 20:25:46 »
Hoi ::zwaai::, erg leuk dat ik hier wordt genoemd... Ik had eigenlijk niet verwacht dat jullie ook zouden denken dat Cyprus misschien wel het land van WIDM 2018 kan zijn. Het zou erg leuk zijn als ik dit goed heb.. :)
Ook erg leuk dat jullie met mijn tip verder hebben zitten speuren en een aantal video's hebben gevonden!!  ::ok:: ::ok::

Ik had op de site van de Tunnelvisie ook nog een aantal namen gezet, maar waarschijnlijk zijn ze fout, maar aan deze twijfel ik toch nog;

- Joost Reijns (Ex-sporter) Ik denk dat we op zoek moeten gaan naar (ex)-sporters, want die hebben we tot zo ver nog geen.


Ik vind het trouwens echt knap dat jullie zo veel mensen al hebben gevonden die waarschijnlijk in WIDM zitten!!
Welkom!  ::zwaai::

Goed punt wat (ex-)sporters betreft. Joost Reijns zou heel erg goed kunnen inderdaad. Al is dat weer iemand die wel vaker van de radar verdwijnt en niet enorm actief is op social media. Op Twitter en Istagram niet, in ieder geval. Maar toch verdacht dat die 10 juni ineens weer actief was. Goede naam.



Hebben we al (een) mogelijke deelnemer(s) die openlijk homosexueel of bi is/zijn? Zonder vind ik niet logisch.

« Laatst bewerkt op: 18-06-2017, 20:27:36 door Amethyst »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #481 Gepost op: 18-06-2017, 20:54:45 »
Hahaha, ik kan me herinneren dat 2011 het laatste jaar was dat er homo-loos jaar was qua kandidaten.
Volgens mij meteen de enige keer in de geschiedenis van het programma dat er geen homo kandidaat tussen zat. Best geinig fact eigenlijk, al zullen ze er vast niet heel bewust op selecteren.

Ik had Bracha van Doesburgh nog genoemd. Lijkt me een serieus goede kanshebber. Tweet helemaal niet in de opname periode, speelt momenteel in geen series/films en was ook op instagram stil, laatste instagram post was 14 mei.


Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #482 Gepost op: 18-06-2017, 20:56:26 »
Hebben we al (een) mogelijke deelnemer(s) die openlijk homosexueel of bi is/zijn? Zonder vind ik niet logisch.

Ik denk niet dat hier actief kandidaten op geselecteerd worden  ::rofl::
Maar je hebt gelijk, meestal zit er wel altijd minstens één iemand in die openlijk homoseksueel is. Het laatste seizoen waarin dat niet was, was seizoen 11 (toch?)

EDIT: Oeps, Rämon was me voor  :-X

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #483 Gepost op: 18-06-2017, 21:01:42 »
Hahaha sorry dat ik zo snel ben  >:D

Ja, en dat was meteen het enigste jaar 2011.
Voor de liefhebbers  ::rofl::
2005: Marc Marie
2006: Geert, Richard.
2007: Alex.
2008: Patrick.
2009: Jon.
2010: Barbara
2012: Frits.
2013: Kees, Ewout
2014: Freek
2015: Rik, Margriet, Viktor
2016: Rop, Ellie
2017: Thomas, Jeroen.

In 2015 zelfs 3 ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #484 Gepost op: 18-06-2017, 21:03:47 »
Van seizoen 4 weten we het ook niet zeker. En seizoen 1 evenmin.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #485 Gepost op: 18-06-2017, 22:16:04 »
Voor zover ik kon vinden was Hanna Bervoets uit 2011 ook lesbisch.
Sorry als het fout is, maar hier was een interview erover.

Het erge is dat ik de groepsfoto van 2011 heb gepakt en toen maar de meest homoseksuele persoon voor mijn gevoel eruit heb gepakt... Hanna dus. En toen kwam ik dat interview tegen.
« Laatst bewerkt op: 18-06-2017, 22:28:08 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #486 Gepost op: 18-06-2017, 22:49:46 »


Ik had Bracha van Doesburgh nog genoemd. Lijkt me een serieus goede kanshebber. Tweet helemaal niet in de opname periode, speelt momenteel in geen series/films en was ook op instagram stil, laatste instagram post was 14 mei.


Bracha is zeer verdacht inderdaad. Ook als potentiële mol als ze bij de deelnemers zit.

Ik hoop ook op een veel minder ijdele en -overacterende mol dan Thomas. Eentje die langer zonder social media kan is wat dat betreft voor mij een plus. Ze heeft nog steeds niks getweet ook. Discipline heeft ze wel.  ::zweep::


Voor zover ik kon vinden was Hannah Bervoets uit 2011 ook lesbisch.
Sorry als het fout is, maar hier was een interview erover.

Het erge is dat ik de groepsfoto van 2011 heb gepakt en toen maar de meest homoseksuele persoon voor mijn gevoel eruit heb gepakt... Hannah dus. En toen kwam ik dat interview tegen.

Deed ik ook meteen eigenlijk. :P Ik had niet alleen over haar twijfels, maar ja.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #487 Gepost op: 19-06-2017, 01:56:08 »
Bracha is zeer verdacht inderdaad. Ook als potentiële mol als ze bij de deelnemers zit.

Ik hoop ook op een veel minder ijdele en -overacterende mol dan Thomas. Eentje die langer zonder social media kan is wat dat betreft voor mij een plus. Ze heeft nog steeds niks getweet ook. Discipline heeft ze wel.  ::zweep::

Deed ik ook meteen eigenlijk. :P Ik had niet alleen over haar twijfels, maar ja.

::rofl:: ;D ::zweep:: ::brunette:: ::cheerleader::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #488 Gepost op: 19-06-2017, 06:34:33 »
Weet iemand toevallig met welke vliegtuigmaatschappij WIDM altijd gaat?
Ik gok dat er geen vaste maatschappij zal zijn. Enkel KLM zou die mogelijkheid hebben, al vlieg je zover ik weet naar Cyprus met Transavia en naar bijv. Santo Domingo met TUIFly...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #489 Gepost op: 19-06-2017, 10:17:18 »
Ik had Bracha van Doesburgh nog genoemd. Lijkt me een serieus goede kanshebber. Tweet helemaal niet in de opname periode, speelt momenteel in geen series/films en was ook op instagram stil, laatste instagram post was 14 mei.

Ben benieuwd wanneer Bracha dan weer actief is op Instagram. Opvallend (maar niet onmogelijk) is dat dan twee ambassadeurs van Edukans in één seizoen figureren indien Ron Boszhard er ook bij is. Misschien is Sofie de vertrouwenspersoon voor een van hen.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #490 Gepost op: 19-06-2017, 12:03:57 »
Bart Hettema zou ook wel leuk zijn. Al tijd niet gehoord/gezien bij eenvandaag. Bekend als journalist van Rtlnieuws/Editie nl en doet dit tegenwoordig bij eenvandaag.

« Laatst bewerkt op: 19-06-2017, 12:06:34 door Pierce_Brosnan »

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #491 Gepost op: 19-06-2017, 12:31:09 »
Bart Hettema zou ook wel leuk zijn. Al tijd niet gehoord/gezien bij eenvandaag. Bekend als journalist van Rtlnieuws/Editie nl en doet dit tegenwoordig bij eenvandaag.



Goed opgemerkt en een leuke kandidaat, maar helaas heeft hij op Twitter op 23 mei en 1 juni getweet en bovendien verwacht ik niet nog meer mensen van het nieuws. We moeten toch echt op pad naar (ex-)sporters.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #492 Gepost op: 19-06-2017, 13:29:01 »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline TheJudge

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #493 Gepost op: 19-06-2017, 14:15:30 »
WIDM weet altijd te verrassen met bijzondere en mooie locaties.
Cyprus zou mooi kunnen denk ik.
Muziek hint, doe dan in elke aflevering een nummer van Cyprus Hill ::tandpastasmiley::

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #494 Gepost op: 19-06-2017, 14:19:24 »
Zouden de makers van WIDM dan toch op ons forum kijken en zich laten inspireren door ons? Jan Versteegh werd hier heel vaak genoemd en is waarschijnlijk ook één van de kandidaten dit jaar. Israël werd ook meerdere keren genoemd, misschien dan toch in Israël dit jaar? Of in combinatie met Cyprus? Of totaal niet...

Ron Boszhard
Matthijs van de Sande Bakhuyzen
Dennis van der Geest
Benja Bruijning
Reinder Nummerdor

Josje Huisman
Romy Monteiro
Elise Schaap
Plien van Bennekom
Fidan Ekiz

Land: Nieuw Zeeland of een Oost-Europees land.

Er schijnt volgend jaar een nieuw seizoen van dit prachtige, door ons allen geliefde programma aan te komen. Woehoe, wat een feest!

Nu verschijnt een dergelijk topic als dit vaak pas na afloop van een serie. Veel kandidaten en locaties voor het nieuwe seizoen liggen dan wellicht al vast. Daarom dacht ik: als we nu al een topic over WIDM 2018 openen, kunnen we misschien daadwerkelijk invloed uitoefenen en zien we wenskandidaten of -bestemmingen terug volgend jaar.
:D

Dus: wie zou jij in een nieuw seizoen graag zien als deelnemer? Of wat is volgens jou de perfecte locatie voor Wie is de Mol? Of heb je nog andere ideeën over een volgende serie van WIDM die je hier wil delen?



Mij lijken Nieuw-Zeeland of een land in Midden-Afrika, zoals Kenia of Tanzania, mooie bestemmingen. En wat betreft de kandidaten: dit is mijn lijstje. Ik heb geprobeerd veel te variëren in leeftijd en beroep.

1. Wouter Hamel (zanger)
2. Marjolijn Touw (musicalactrice)
3. Jacob Derwig (acteur)
4. Franka Treur (schrijfster)
5. Jan Versteegh (presentator)
6. Giovanca (zangeres)
7. Jeroen Wollaars (journalist)
8. Marisa Heutink (dj)
9. Tom Dumoulin (wielrenner)
10. Abbey Hoes (actrice)

En op de reservelijst: Ellen Pieters, Tjitske Reidinga, Bart Meijer, Achmed Akkabi, Herman van der Zandt, Jetske van den Elsen en Claudia Straatmans.

:)

Bij de Molchat zei Art dat hij de LOCATIE voor 2018 al wist! Verder zei hij er alleen maar over dat het heel anders is...

Dan denk ik HELAAS dat we in ieder geval Nieuw-Zeeland alvast kunnen wegstrepen, want die plek heeft qua landschap best veel gemeen met Oregon dit jaar. Ik zou mijn spreekwoordelijke geld zetten op de regio Kaukasus/Midden-Oosten/Centraal-Azië. En om dan even een land te noemen:

GEORGIË! Maar ook Israël lijkt me geen land om uit te sluiten voor WIDM 2018.

Gaan we weer  ::rofl:: ;D

Seizoen 18 alweer.

Ok even een eerste lijstje, gewoon random.

1. Diana Matroos, radio en tv presentatrice/journaliste
2. Eric Corton, acteur/presentator, ook op de radio te horen.
3. Angela Schijf, actrice/presentatrice
4. Nasrdin Dchar, Acteur
5. Stella Bergsma, Schrijfster
6. Jan Versteegh, Presentator.
7. Anniko van Santen, presentatrice
8. Maarten Heijmans, Acteur
9. Nienke de La Rivebox, Presenatrice/journaliste
10. Sander van der Pavert, illustrator, schrijver, bekend van lucky tv.

Oh, en nog eens wenskandidaat (dit is pas m;n eerste lijstje, ik ga er nog meer maken haha) EVI Hanssen.  ::love:: We hadden dit jaar ook weer een belg, dus why not?

En van mij mogen ze best weer eens naar Afrika of naar een Aziatisch land. Geen zon/zee/strand locatie aub.. ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #495 Gepost op: 19-06-2017, 15:23:06 »
Ik wil gewoon heel even zeggen dat ik het echt heel knap, bijzonder, tof en leuk vind dat iedereen zo enorm goed bezig is met alles te achterhalen: ik geniet er van met volle teugen! ::bravo:: Was het alvast maar januari... ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #496 Gepost op: 19-06-2017, 15:48:01 »
Ik ook  ::bravo:: ::bravo::

Ik heb nog even wat namen van de lijstjes hierboven nagetrokken (lijstjes die ooit eerder al zijn gemaakt door ons) en eigenlijk valt bijna iedereen daar af. Jetkse van den Elsen heeft geen twitter en instagram en de opnames van rijdende rechter waren af maar ik zie op instagram dat ze op 23 mei een shoot heeft gehad. die valt dus af.

Dan is er wel -  Diana Matroos. stil op twitter van 18/5 t/m 13/6 (1 retweet op 6/6) Ik heb even verder opgezocht en op instagram post ze wel iets op 1 juni en 6 juni (maar opvallend genoeg dingen van eten en drinken) waar ze op bijna al haar andere instagram posts zelf staat. Dus dat we haar gezicht zien. Doet me een beetje denken aan Marjolein Keuning die ook doortweette en instagramde maar alleen dingen waar ze dus niet haar gezicht hoefde te laten zien. foto's die dus eerder of later genomen kunnen zijn.

Vind haar wel in het WIDM plaatje passen qua leeftijd, profiel. Jullie?

En Franca Treur heeft geen twitter noch instagram en kan daar verder niet zo veel over vinden. Vind ik ook wel een echte WIDM naam. Dan hebben we meteen onze schrijfster/ journaliste.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #497 Gepost op: 19-06-2017, 18:47:23 »

Dan is er wel -  Diana Matroos. stil op twitter van 18/5 t/m 13/6 (1 retweet op 6/6) Ik heb even verder opgezocht en op instagram post ze wel iets op 1 juni en 6 juni (maar opvallend genoeg dingen van eten en drinken) waar ze op bijna al haar andere instagram posts zelf staat. Dus dat we haar gezicht zien. Doet me een beetje denken aan Marjolein Keuning die ook doortweette en instagramde maar alleen dingen waar ze dus niet haar gezicht hoefde te laten zien. foto's die dus eerder of later genomen kunnen zijn.

Vind haar wel in het WIDM plaatje passen qua leeftijd, profiel. Jullie?


Ja, past prima in het plaatje van dit jaar! Bijna elk jaar ook weer een naam over iets van bloemen, dit is er natuurlijk ook weer ééntje in deze reeks; Diana MatROOS... Dit jaar Roos Schlikker en in seizoen 15 Margriet van der Linden.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #498 Gepost op: 19-06-2017, 20:36:24 »
Ware het niet dat er niet geselecteerd wordt op dergelijke zaken, meer specifiek: niet op naam, niet op geaardheid.

Anders gezegd: als een voor WIDM geschikte kandidaat in de holebi-categorie valt, dan mag ervan worden uitgegaan dat dat toeval is, en dat die kandidaat niet is geselecteerd omdat de makers toevallig nog een ''ho'', een ''le'' of een ''bi'' in het rijtje misten.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #499 Gepost op: 19-06-2017, 20:56:18 »
Vraag ik me af of er niet op naam wordt geselecteerd. Bv. 2 Simones in een seizoen is erg verwarrend en ik denk dat dat niet zal gebeuren.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92