Fijn om te lezen dat iedereen het zo leuk vond!
Ik heb er zelf ook heel erg van genoten.
Bedankt Robbie voor de goeie samenwerking!
We hebben elkaar volgens mij echt goed aangevuld
. En natuurlijk Hidm bedankt
.
Iedereen leuk meegespeeld, super goed gedaan Mol Elise en gefeliciteerd Starlight met de verdiende overwinning!
Ik zal overigens vanavond nog proberen een verslagje van de dag te maken en ik wil nog proberen een leader te maken als dat lukt met de foto's
.
------------------------------------------------------------
Ja ik vond het organiseren erg leuk, maar zou ook heel graag een keertje mee willen doen! Mocht er uiteindelijk niets komen, dan wil ik het wel weer organiseren maar anders toch wel liever ook een keer meedoen.
Ik weet niet hoe vaak mensen echt zin hebben in zo'n slopend weekend
. Ik had zelf in gedachten dat twee keer per jaar misschien wel genoeg is en dat je dan één weekend wat meer open laat (zoals de eerste keer met spelletjes spelen) en het andere weekend er een dagvullend programma bij doet (zoals dus wie is de mol). We hadden het ook over iets met "Heel Holland bakt" achtig iets. Dat past opzich wel bij een open weekend waarbij je iets meer je eigen indeling kan maken. Een ander idee was om rond december een weekend te doen met cadeautjes en speculaas bakken etc. Ook een erg leuk idee! Meer dan twee weekenden vind ik zelf overigens ook niet erg
.
Ik vond Bennekom ook wel echt heel erg fijn als locatie overigens
.