Opdracht 6: Eetproef
Hier heb ik vanbuiten geleerd wat ik had doorgegeven en probeerde ik ter plekke in de groepsdiscussie ervoor te zorgen dat men zou doen wat ik had voorspeld. Voor mezelf had ik gezegd dat ik het zou eten, dan kon ik het met veel afgrijzen opeten en verontwaardigd zijn dat ik niks gewonnen had.
Oorspronkelijk zouden het sprinkhanen geweest zijn. Daar zou ik makkelijker mee kunnen kokhalzen enzo, want zoiets gaat me echt niet goed af. Het goedje dat we nu aten viel eigenlijk zoals Daisy al zei best wel mee. Dus hier heb ik geprobeerd de oscar te winnen voor geloofwaardig met afgrijzen iets opeten. Ik kan op commando boeren en heb dat een paar keer binnensmonds gedaan in de hoop dat het op kokhalzen leek.
Mede dankzij D*N die echt moest kokhalzen en mijn afgrijzen wou lezen het ook niet meer eten, wat ik had gehoopt (niet specifiek Loezel maar de mensen die sowieso het niet zagen zitten en waarvan ik gezegd had dat ze het niet zouden doen volledig overtuigen om het niet te doen)
Verder had ik bij verschillende mensen dubbel door gedacht. Ik dacht bvb dat Bjorrn het wel zou aandurven en zich daarin zou willen bewijzen en had daarom gegokt dat hij het niet zou doen. Gelukkig vond ie het idee zelf al smerig genoeg om het niet te doen.
Bij HDD dacht ik dat die het ook wel zou aandurven, en daarom ook expres nee gezegd. Maxwest kende ik nog niet genoeg, maar gelukkig had ik bij hem ja gegokt en heeft hij het opgegeten. Allen Daisy, MC en de_witte had ik fout gegokt hier volgens mij.
Opdracht 7: Handen/Lichaam
Ik vond deze moeilijk om te saboteren, want je moet natuurlijk wel proberen het goed te doen en kan niet zomaar iets totally random uitbeelden. Mijn titel was ook het kortste (3 woorden, terwijl bij de rest 4 of 5), dus dan heb je het ook sneller. Kinderen geen bezwaar had ik. 'Geen' was makkelijk om uit te beelden, dus om niet te verdacht te zijn, begon ik maar met dat makkelijke woord. En ja zwaar/tillen was al 2 keer uitgebeeld, dus heb ik hetzelfde gedaan en toen wist Loezel het al.
Mijn hoogtepunt hier was Bjorrn die als kat kopjes kwam geven tegen m'n been.
Opdracht 8: Car-aoke
Ik wist de liedjes op voorhand niet, dus probeerde mee te zoeken, maar vond dat ook moeilijk want was al ik toevallig het juiste gilde? Iemand (weet niet meer wie, D*N?) deed een B en A uitbeelden en een banaan eten. Toen zei ik van This Sh*t is bananas B-A-N-A-N-A-S. Van Gwen Stefani. HDD sprong erop en kon de zangeres niet bedenken. Gelukkig, dacht ik, want ik begon te vrezen dat het juist was. Ik wist dat het lied Hollaback Girl heette, maar zei dat het bananas heette, dus daar gokten we op. Fout gelukkig. Ik hoopte dat niemand op de juiste titel zou komen, maar toen kwam iemand plots met ABBA en Chiquitita en dat bleek het juiste antwoord te zijn.
Voor de rest had ik enkel Bjorn's lied voor. Die turnde zo vaak around, dat het niets anders kon zijn dan Total Eclipse of the Heart. Ik zat de hele tijd met dat lied in m'n hoofd tijdens zijn performance. En telkens hij zich omdraaide zong ik 'Turn arooound' in mijn hoofd. Gelukkig wist niemand anders het.
Toen ik mocht instappen zag ik de pot nog in de auto staan!
De verleiding was groot om er iets uit te halen, maar ja iedereen stond op mij te kijken en het lied begon. Sexy als ik dans. Ik ben gewoon beginnen dansen en alles behalve sexy gedaan (eerder vulgair?
). Toen kreeg ik door dat ze het niet zouden weten en durfde ik ook de tekst 'gaan m'n voeten de verkeerde kant op, gooi jij je haar los' etc uit te beelden. Telkens ik m'n voeten omhoog deed, gooide ik de pot vol snoepjes ook steeds verder weg achter in de auto. Maar dat kon ik telkens slechts met korte duwtjes doen omdat iedereen op mij stond te kijken. Ik hoopte dat ie uiteindelijk uit het zicht verdwenen was ergens achterin en dat Bjorn ook zou vergeten dat die pot nog in de auto stond, zodat ik later aan Lucy kon vragen of ik de pot uit haar auto mocht halen en tegelijk wat snoep eruit. Maar toen besefte Bjorrn plots dat ie de pot vergeten was en vroeg aan hdd om hem mee te nemen. Die vond hem vrij snel, dus blijkbaar had ik hem niet ver weg genoeg geduwd. (ik kon niet echt kijken waar ik hem gooide omdat ik bang was dat dat zou opvallen)