Mijn antwoorden+toelichting
1. Wat was jouw hoogtepunt van 2017? Wie is de Mol-weekend
WIDM spelen met allemaal leuke mensen en dat dan ook nog winnen is natuurlijk fantastisch
Daarnaast had ik net als HDD een hele leuke kamergenoot
Verrassend veel mensen dachten dat ik naar Athene was geweest. I wish, maar verder dan een paar dagen naar m'n ouders op de camping in Duitsland ben ik dit jaar niet gekomen. Wat verder ook wel een hoogtepunt was
2. Wat was jouw dieptepunt van 2017? Gezondheidsproblemen
Deze had niemand goed, om de logische reden dat ik er nog nooit iets over heb gepost. Maar dat wordt mss eens tijd. Ik heb al jaren last van o.a. vermoeidheidsklachten, duizeligheidsklachten, spierklachten en cognitieve problemen. Na heel veel onderzoeken heb ik zo'n 1,5 jaar geleden de diagnose ME/cvs gekregen - die ziekte die Aapje ook heeft (maar in mijn geval een veel mildere variant). Het enige probleem: die diagnose heb ik alleen mondeling gekregen. Op papier heb ik nog steeds geen diagnose. Dus ben ik nog steeds bezig om dmv onderzoeken iig mn symptomen zo duidelijk mogelijk te krijgen.
Waarom het specifiek dit jaar een dieptepunt is, is eigenlijk omdat het dit jaar pas tot me begon door te dringen dat het daadwerkelijk gevolgen heeft, en dat ik vermoedelijk niet eens fulltime kan werken.
Dus. Dan weten jullie dat ook.
3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2017? Wie is de Mol-weekend
Lijkt me duidelijk
4. Wat is jouw favoriete Relaxhoek-topic? Het welke muziek luister je nu topic
Top of Flop had idd ook goed gekund, gezien het aantal keer dat ik dat topic leven heb proberen in te blazen
Maar dit topic is iets actiever, dus werd het deze.
5. Wat was jouw sportmoment van 2017? Een fietstest moeten doen
Eén van de onderzoeken die ik dit jaar heb gehad. Moeten fietsen tot ik letterlijk niet meer kon, terwijl mijn ademhaling, bloeddruk etc. werden gemeten.
6. Welk karakter van Harry Potter zou je willen zijn en waarom? Hermelien, want daar lijk ik toch al een beetje op.
Had stiekem een beetje gehoopt dat de nazoekers zouden denken dat ik niet zoveel met HP heb, want dat heb ik ooit gepost. Alleen heb ik sindsdien de boeken gelezen, en bleek dat ik het wel helemaal geweldig vind
Ja, Hermelien dus. Als kind was ik denk ik wel net zo betweterig
En blijkbaar hebben jullie me allemaal zo ingeschat, want vrijwel iedereen heeft dit goed
Heb Luna ook overwogen btw, want Luna is awesome
7. Wat is jouw favoriete fictieve personage? Gadget Hackwrench
Oftewel Dottie uit de Rescue Rangers
Iedereen die dat had gevonden en even Gadget Hackwrench had gegoogled had deze dus ook kunnen weten.
8. Wat was jouw favoriete televisieprogramma toen je kind was? Rescue Rangers
Hier heb ik vaker over gepost op het forum. Wat een geweldige serie was dat
Het Huis Anubis is opvallend vaak aan me gekoppeld, maar dat heb ik nog nooit gezien.
9. Met welke bekende Nederlander als buur zou jij absoluut overwegen om te gaan verhuizen en waarom? Gordon of een soortgelijk type, daar zou ik me denk ik wel aan gaan ergeren.
Mja, moest toch iemand kiezen. Kon me in veel andere namen ook wel vinden. Knap dat veel dit goed hadden gezien het hoge gokgehalte van de vraag.
10. Als een topkok jou zou verrassen op je verjaardag, wat zou hij/zij dan maken? Chocolate lava cake
En ja, ik had het zelf gewoon goed gespeld. Gelukkig lijkt het er niet op dat iemand door de spelfouten dacht dat ik het niet was
11. Wat is jouw blonde moment van 2017? M’n OV-kaart vergeten en daar pas achter komen toen ik al bij het station was, zodat ik weer terug naar huis moest.
Makkelijk terug te vinden in het blonde moment van de dag topic. Blijkbaar is het de enige keer dat ik zo blond ben geweest dat ik het nodig vond om het daar te posten, dus zal het wel mijn meest blonde moment van het jaar zijn geweest
12. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest? Italië
Ook makkelijk terug te vinden, tenzij je natuurlijk denkt dat ik na het posten van dat lijstje nog in Athene was geweest. Technisch gezien had ik hier overigens natuurlijk Vaticaanstad in moeten vullen, maar daar had ik niet aan gedacht.
---
En dan de statistieken:
Wie kent mij het beste?Met 9 goed kennen Fabiann en Nieky mij het beste. Daarna volgen:
LdH en Frank - 6 goed
Hans en B&W - 5 goed
Robbie, D*N en Mollenmania - 4 goed
Molduck - 3 goed
Daisy en Miek - 2 goed
Lama - 1 goed
Wie ken ik het beste?Lucy - 11 goed
HDD en MV - 10 goed (iets minder verrassend
)
Trialk en Swifty - 9 goed
Robbie, Lama, LdH, Nieky - 8 goed
D*N, Daisy, Molduck, Niuno, Grasisgroen, Wouterv - 7 goed