Ik heb dit jaar dus niet meegedaan, waarom heb ik al eerder uitgelegd, maar zal een antal antwoorden nog toelichten. Overigens denk ik dat ze dit jaar moeilijker in te schatten waren dan anders. Maar eerst even wat dienstmededelingen:
- Gefeliciteerd Starlight, vier op een rij. Wisselbeker mag je al houden toch?
-
voor Niek's tweede plaats en
voor D*N, omdat ik echt schrok van jouw antwoord. Maar weet gelukkig nu dat het beter gaat.
- Chapeau voor Fabiann die van mij de derde plaats overneemt dit jaar
-
voor Frank dat hij en uit de kast komt en vierde is geworden
- En driedubbele chapeau voor al het werk dat Luus erin gestoken heeft weer
En dan nu wat toelichting:
1. 2017 had niet echt veel hoogtepunten, maar mijn studentenvereniging en bijbehorende activiteiten is iets waar ik me in ieder geval aan vast heb kunnen houden. Ik vind het alleen bizar dat 3-4 mensen denken dat ik uit de kast ben gekomen? Ik weet niet wat voor beeld jullie van mij hebben (of dat het gewoon een antwoord was dat over was), maar dat ik niet gemaakt ben voor liefde en nog steeds geen vriendin heb, betekent niet dat ik dan maar homo ben hoor
Bovendien post ik toch zo nu en dan een
bij een plaatje van een knappe vrouw
2. Laat ik het zo zeggen: ik ben gelukkig met mezelf, maar voel me eigenlijk ongelukkig over bepaalde dingen
(en dat heeft niet alleen met de liefde te maken), wat voor gepieker zorgt. De twijfels van iemand van mijn leeftijd die tegen het einde van zijn studentenleven loopt en eigenlijk beseft dat hij heel andere dingen wil die hij nooit zal kunnen. En geen idee hebben wat ik met mijn leven aanmoet.
3. Ik snap dat mensen denken dat widmo een hoogtepunt was, maar voor mij is het mede door het hele gedoe en discussies met mensen een dieptepunt geworden. Ik kijk nog steeds met gemengde gevoelens terug op die serie en al het gedoe achteraf. Sterker nog door de nasleep van die serie wilde ik echt een tijd het forum verlaten. Maar goed, ik ben extra gebrand om er komende serie wat beters van te maken en revanche te nemen.
Verder heb ik dus nier echt een hoogtepunt (bijna winnen van de Tourpool is leuk, maar alleen winst telt
).
4. Ik kon niet kiezen welk muzikaal topic ik leukste vond, dus dan alle muziektopics dan maar
5. Bij gebrek aan prestaties van de heren, dan maar de dames. Ze gaven me het gevoel dat ik echt gemist heb in 2016 en ook dit jaar ga missen tijdens zo'n toernooi in de zomer. Als zij het niet gewonnen hadden, had ik voor Dumolin gegaan.
6. Uilen zijn gewoon toffe beesten. Verder heb ik nooit echt heel veel met Harry Potter gehad.
7. Pikachu had ik zelfs nog een knuffel van in de beginjaren van Pokemon
8. B&A en S&G zijn top, nog steeds, maar als ik terug in de tijd mocht, zou ik zo dat zaterdagochtend gevoel met Telekids weer willen herbeleven. Pittige Tijden, Giechel en Goochel, de spelletjes. Zoo geweldig
9. Barbie en Michael, afvoerputje van de Nederlandse tv. Al vind ik wel erg wat er laatst met Barbie gebeurd is
10. Pas voor het eerst gegeten, echt zooo lekker
11. Ik of haal dingen door elkaar of loop te klungelen met mijn woorden
12. Tsja, als ik alle locaties zie waar jullie me heensturen, voel ik me net Waldo
Helaas is het allemaal niet zo bijzonder...