Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 125235 keer)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2018, 23:28:37 »
In aflevering 1 viel me al op dat het horloge van Emilio stil stond, en ook in de 2e en 3e aflevering is dat zo.
Maar, is het toeval dat het horloge op 02:05 / 14:05 staat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zou een leuke zijn.
Toch vind ik het te tricky om een hint op te hangen aan een tijd in de aflevering. (In mijn mediaplayer komt het bijvoorbeeld weer heel anders uit...)


Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #121 Gepost op: 22-01-2018, 23:35:18 »
Zou een leuke zijn.
Toch vind ik het te tricky om een hint op te hangen aan een tijd in de aflevering. (In mijn mediaplayer komt het bijvoorbeeld weer heel anders uit...)



Hoe is het een hint naar hem als mol?

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #122 Gepost op: 22-01-2018, 23:49:50 »
Hulpmol, wat bedoel je met 'de officiële opname'?

Via de NPO app op mijn telefoon is in aflevering twee op 14:05 niet Emilio in beeld, maar Stine.

Desalniettemin, wel wazig als hij een horloge dat stilstaat toch om blijft doen elke dag.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #123 Gepost op: 22-01-2018, 23:52:58 »
Het kan inderdaad zijn dat ik mis zit. Ik heb vanuit de HD-downloads aflevering 2 en 3 geplukt, het lijkt inderdaad niet overeen te komen met de afleveringen die online beschikbaar zijn (beetje vreemd eigenlijk). Maar goed, ik laat dit even voor wat het is en wacht aflevering 4 af.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #124 Gepost op: 22-01-2018, 23:58:03 »
Hulpmol, wat bedoel je met 'de officiële opname'?

Via de NPO app op mijn telefoon is in aflevering twee op 14:05 niet Emilio in beeld, maar Stine.

Desalniettemin, wel wazig als hij een horloge dat stilstaat toch om blijft doen elke dag.

Ik had het niet gecontroleerd. Ik wilde uitleggen wat BigBoots bedoelde.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #125 Gepost op: 23-01-2018, 00:47:22 »
Kan het niet zijn dat het horloge op 14:04 staat? In dat geval opgeteld 18.  18e mol
Zie t niet goed. Lijkt misschien iid eerder 14:05

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #126 Gepost op: 23-01-2018, 00:52:51 »
Kan het niet zijn dat het horloge op 14:04 staat? In dat geval opgeteld 18.  18e mol
Zie t niet goed. Lijkt misschien iid eerder 14:05
Ja, het is echt 14:05 (of 02:05)
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #127 Gepost op: 23-01-2018, 01:08:53 »
Emilio it niet zo goed met tijd volgens mij. Hij vergat de timer bij de auto-opdracht ook al aan te zetten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #128 Gepost op: 24-01-2018, 12:59:27 »
Het begint steeds beter kloppend te worden hoezo Jan en Olcay de finale behaald hebben. Jan zit nog steeds op zijn vrijstelling, en er komen alweer nieuwe cadeautjes aan. Die groepsvrijstelling is ook wel zo goed als zeker nu. En wie weet mogen ze houden wat ze verder nog op die markt vonden (kan ook zijn dat ze dat weer moeten inleveren, maar wie weet is de geschiedsvervalsing zo groot mogelijk).

Ik kon me eerlijk gezegd niet een kandidaat voorstellen die zonder molboekje de finale haalt maar het gaat er wel steeds meer op lijken zo.......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #129 Gepost op: 24-01-2018, 13:07:48 »
Het begint steeds beter kloppend te worden hoezo Jan en Olcay de finale behaald hebben. Jan zit nog steeds op zijn vrijstelling, en er komen alweer nieuwe cadeautjes aan. Die groepsvrijstelling is ook wel zo goed als zeker nu. En wie weet mogen ze houden wat ze verder nog op die markt vonden (kan ook zijn dat ze dat weer moeten inleveren, maar wie weet is de geschiedsvervalsing zo groot mogelijk).

Ik kon me eerlijk gezegd niet een kandidaat voorstellen die zonder molboekje de finale haalt maar het gaat er wel steeds meer op lijken zo.......
Je vergeet de zwarte vrijstelling. Al die cadeautjes kunnen in 1 klap niets meer waard zijn. Olcay en Jan zijn even ver van de finale af als alle anderen.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #130 Gepost op: 24-01-2018, 13:11:55 »
Die vergat ik zeker niet. Maar ik weet in wiens handen die is! En dat is de facto Olcay.

Strekt dus allemaal juist ten voordele van Olcay... die meid komt er wel, wat ik je brom ::jaja::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #131 Gepost op: 24-01-2018, 13:20:38 »
Die vergat ik zeker niet. Maar ik weet in wiens handen die is! En dat is de facto Olcay.

Strekt dus allemaal juist ten voordele van Olcay... die meid komt er wel, wat ik je brom ::jaja::.
Volgens jouw tunneltje misschien, maar als je het niet erg vindt, duik ik niet met je mee in die bodemloze put.
Olcay zal nog altijd vragen moeten beantwoorden, als ieder ander.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #132 Gepost op: 24-01-2018, 13:23:09 »
Daar is geen tunnel voor, het is denk ik pagina 1 van dit topic. Ze zijn gewoon gespot aan de bagageband. Nu nog zien te verklaren... dat vond ik lastig ja... maar als ik bekijk hoe nu de ontwikkelingen zijn...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #133 Gepost op: 24-01-2018, 13:27:54 »
Daar is geen tunnel voor, het is denk ik pagina 1 van dit topic. Ze zijn gewoon gespot aan de bagageband. Nu nog zien te verklaren... dat vond ik lastig ja... maar als ik bekijk hoe nu de ontwikkelingen zijn...
Met je tunnel, doel ik op je antwoord: "Ik weet wie de zwarte vrijstelling heeft". We weten niet hoe Stine zal omgaan met de zwarte vrijstelling. Ze hoeft helemaal geen info te delen met Olcay.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #134 Gepost op: 24-01-2018, 14:59:38 »
 ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #135 Gepost op: 24-01-2018, 15:44:23 »
Ja haha zeg dat wel... Stine, Stine, wie is dat? Heb dat woord hier nog helemaal nergens gebruikt... doet die ook mee?

Oh wacht ff, dat is de blonde dame of niet ;D? Ja nu weet ik het geloof ik weer, dat is het slapie van Olcay... heel slim van Olcay om die ZV aan haar te geven ja, dan kan die bij haar niet uit de tas gestolen worden.

Maar het ging dus ff om die spoiler van Olcay aan de bagageband en dat die nu dan toch kan gaan kloppen... door al die mistende verschijnselen die ze erbij toveren. Als het spel puur gespeeld zou worden zou een kandidaat zonder molboekje geen schijn van kans maken denk ik. Maar ik geloof sinds vandaag dat Olcay dan inderdaad wel eens die finale kan halen en dat de spoiler dus klopt ::ok:: ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #136 Gepost op: 24-01-2018, 21:28:09 »
Er zitten toch nog gewoon 6 kandidaten en 1 mol in? Nog verre van de finale

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #137 Gepost op: 25-01-2018, 04:56:02 »
Ja haha zeg dat wel... Stine, Stine, wie is dat? Heb dat woord hier nog helemaal nergens gebruikt... doet die ook mee?

Oh wacht ff, dat is de blonde dame of niet ;D? Ja nu weet ik het geloof ik weer, dat is het slapie van Olcay... heel slim van Olcay om die ZV aan haar te geven ja, dan kan die bij haar niet uit de tas gestolen worden.

Maar het ging dus ff om die spoiler van Olcay aan de bagageband en dat die nu dan toch kan gaan kloppen... door al die mistende verschijnselen die ze erbij toveren. Als het spel puur gespeeld zou worden zou een kandidaat zonder molboekje geen schijn van kans maken denk ik. Maar ik geloof sinds vandaag dat Olcay dan inderdaad wel eens die finale kan halen en dat de spoiler dus klopt ::ok:: ::vergroot::

Ze gebruikt geen molboekje maar van begin af aan wel losse papieren waar ze net zo hard op studeert als ieder ander in zijn of haar molboekje  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #138 Gepost op: 25-01-2018, 11:32:54 »
Olcay geeft Stine de ZV, waarom?

3 scenario’s:

- Olcay is de mol en wil vertrouwen wekken bij Stine
Vind ik niet logisch, als kandidaat zou ik dan juist vreemd opkijken (Patrick die Art een joker geeft)

- Olcay is kandidaat en Stine is kandidaat
Waarom zou je je ZV in godsnaam weggeven als je daarmee het risico loopt dat Stine met ZV afvalt?

- Olcay is kandidaat en heeft sterke verdenkingen bij Stine
Daarom lijkt dit mij de meest logische optie: Olcay verdenkt Stine sterk en weet dat de ZV in haar handen er toch niet uit zal gaan. Bovendien schept ze een soort bondje met de mol; Stine staat in het krijt bij Olcay.

De spoiler over Olcay bevestigt dat ze goed zit, dus Stine = mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #139 Gepost op: 25-01-2018, 11:53:05 »
- Olcay is kandidaat en Stine is kandidaat
Waarom zou je je ZV in godsnaam weggeven als je daarmee het risico loopt dat Stine met ZV afvalt?

Precies wat ze in haar biecht zegt: ze wil meer onderling vertrouwen in de groep zodat ze meer geld gaan verdienen. Daarom probeerde ze eerlijk te zijn en laat ze zich van haar beste kant zien door iets waardevols weg te geven.