Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 125268 keer)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #180 Gepost op: 31-01-2018, 00:05:51 »
Als de finalisten spoiler waar is, ontbreekt er altijd nog een derde finalist die naar mijn mening wel erg goed de Mol kan zijn.
Misschien liep Simone ook wel langs, maar zagen ze haar niet. Gebeurt wel vaker laatste tijd ;).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #181 Gepost op: 31-01-2018, 00:23:28 »
Als de finalisten spoiler waar is, ontbreekt er altijd nog een derde finalist die naar mijn mening wel erg goed de Mol kan zijn.

Klopt. En een van de kandidaten die ik in de smiezen houdt, heeft in een alleen voor haar Facebook-vrienden zichtbaar bericht een foto geplaatst waarop de mannelijke finalist uit de 'finalisten spoiler' te zien is in interactie met een direct familielid van haar. Voor mij is het nu echt appeltje-eitje wat de winnaar, verliezer en Mol betreft. Maar ik lach me naar als ik er volkomen ingetuind blijk te zijn en het straks toch niet blijkt te kloppen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #182 Gepost op: 31-01-2018, 11:41:53 »


Loes kan het ook niet zijn, ook een te bekend gezicht.


Loes zei ergens in een video interview dat zelfs haar vrienden haar soms niet herkennen als ze die op straat tegenkomt.

Gevonden! In het begin van deze video:

https://www.kijk.nl/sbs6/shownieuws/videos/TeOKhhxRWIDZ/widm-deelnemer-loes-haverkort-praat-mond-niet-voorbij

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2018, 12:02:34 »
Maar als Olcay en Jan in de finale staan, dan is of een van hen de mol of ze zitten op het juiste spoor. De laatste verdachte die we bij Olcay hebben gehoord was Ruben. Dit was ook Jans laatst uitgesproken verdachte.
Ruben.. hmm alle afleveringen nog maar eens goed terug kijken dan. Kan me er weinig bij voorstellen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2018, 12:09:51 »
Maar als Olcay en Jan in de finale staan, dan is of een van hen de mol of ze zitten op het juiste spoor. De laatste verdachte die we bij Olcay hebben gehoord was Ruben. Dit was ook Jans laatst uitgesproken verdachte.
Ruben.. hmm alle afleveringen nog maar eens goed terug kijken dan. Kan me er weinig bij voorstellen.

Nee dat klopt niet, Jochem en Sanne zaten bijvoorbeeld ook niet in aflevering 4 al op het juiste spoor, en toch in de finale.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2018, 21:41:38 »
Met de forumproblemen van 31 januari lijkt het spoilertopic verdwenen te zijn.

Dan maar opnieuw beginnen met een nieuw spoiler topic.

Hierin komen spoilers die niet uit de uitzendingen komen maar via blogs, twitter of enige andere manier.
Wil je niet gespoilerd worden, lees dan vooral niet verder.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2018, 21:43:27 »
Alles gebeurd altijd voor een reden  ::rofl:: Er mag van het universum blijkbaar niet 'gespoilerd' worden. Toppie dat jullie alles zo snel terug hebben weten te zetten.
Meer L

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2018, 21:43:54 »
Oh balen! Heeft iemand het linkje van de Olcay/Jan spoiler voor mij? Ik wilde die nog eens een keer teruglezen nu we een paar weken verder zijn

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #188 Gepost op: 31-01-2018, 21:47:49 »
Hier het linkje.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2018, 21:53:17 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2018, 21:47:56 »
Het originele bericht van Brtdm van begin januari:

Ondanks dat dit het spoilertopic is, zet ik de uitleg toch even binnen spoilertags neer. Onderstaande informatie is geen zekerheid, maar kan wel als seizoensverpestend materiaal gerekend worden als het waar is. Als je het niet wilt weten vermijdt dan toch maar dit topic en klik niet op onderstaande link.

Voor iedereen die wil weten wat er is ontdekt: klik hier.
Samenvatting:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De persoon die dit ontdekt heeft, lijkt alleen nog niet te beseffen dat dit dan gaat om finalisten. Deze is, net als de blogger, vooral blij dat er twee kandidaten zijn ontdekt.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2018, 21:51:50 »
Oh balen! Heeft iemand het linkje van de Olcay/Jan spoiler voor mij? Ik wilde die nog eens een keer teruglezen nu we een paar weken verder zijn

Astublieft

Mijn hele theorie waarom ik denk dat de ontknoping in Batoemi plaatsvindt en daarmee de spoiler weleens waarheid zou kunnen worden, is ook verdwenen. Maar ik ga het niet opnieuw uitleggen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #191 Gepost op: 31-01-2018, 21:53:18 »
Link naar het oude spoilertopic. Ik vermoed dat het niet verschijnen op het board slechts een technisch mankementje is. ;)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #192 Gepost op: 31-01-2018, 22:38:26 »
Link naar het oude spoilertopic. Ik vermoed dat het niet verschijnen op het board slechts een technisch mankementje is. ;)

Tnx hulpmol voor de link naar het oude topic. Zal kijken of ik morgen dit topic kan samenvoegen met het oude topic.
Geniet nooit met mate...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #193 Gepost op: 31-01-2018, 22:45:54 »
Tnx hulpmol voor de link naar het oude topic. Zal kijken of ik morgen dit topic kan samenvoegen met het oude topic.

Jij bedankt voor alle bergen werk die je vandaag ongetwijfeld verzet hebt. ::bravo::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #194 Gepost op: 31-01-2018, 23:02:49 »
Bedankt!  ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2018, 23:00:01 »
Ik heb het oude topic weer weten terug te zetten en samengevoegd met het nieuwe topic.
Geniet nooit met mate...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2018, 23:10:45 »
Ik heb het oude topic weer weten terug te zetten en samengevoegd met het nieuwe topic.

Mooi zo! Bedankt daarvoor. ::bravo::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #197 Gepost op: 2-02-2018, 20:35:27 »
Het originele bericht van Brtdm van begin januari:

Ondanks dat dit het spoilertopic is, zet ik de uitleg toch even binnen spoilertags neer. Onderstaande informatie is geen zekerheid, maar kan wel als seizoensverpestend materiaal gerekend worden als het waar is. Als je het niet wilt weten vermijdt dan toch maar dit topic en klik niet op onderstaande link.

Voor iedereen die wil weten wat er is ontdekt: klik hier.
Samenvatting:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De persoon die dit ontdekt heeft, lijkt alleen nog niet te beseffen dat dit dan gaat om finalisten. Deze is, net als de blogger, vooral blij dat er twee kandidaten zijn ontdekt.

Dit is waarom ik me afvroeg dat mogelijk het niet inzetten van de zwarte vrijstelling van Stine, dat daardoor Jan en Olcay finalisten worden. Ze nemen veel initiatief en gaan in een gesprekje die zwarte ter discussie stellen. Met name Jan heeft nogal problemen met het bestaan van dat ding. Stoomtrein Olcay lijkt ook wel uitgeraasd dus een gesprekje kan er wel van af.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #198 Gepost op: 2-02-2018, 23:09:05 »
Haha praten we hier nou nog over diezelfde bejaarde spoiler? Er wordt niets toegevoegd, behalve dan die overduidelijke conclusie:

Simone kan de mol nooit zijn.

Die is nog wel het bekendst van de hele groep... elke dag met haar hoofd op tv.

Loes kan het ook niet zijn, ook een te bekend gezicht. Alleen niemand kent Stine. En Ruben... dus beter een molduel tussen die twee ::) ::rofl::


Ik zou Jan en Olcay herkend hebben. Maar Simone, Loes, Stine en Ruben allemaal niet. Heel eventueel zou ik bij Simone denken 'bekend gezicht', net zoals je dat kunt denken van je postbode als je die op Schiphol tegen zou komen zonder de post-kleding, bekend maar niet te plaatsen waarvan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Klimduin

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #199 Gepost op: 2-02-2018, 23:47:51 »
Zou er iets gezien/gebeurd zijn In aflevering 2 opdracht 1 (de markt) waardoor Jan en  Olcay meteen op de mol zaten?
Want Jan en Olcay zitten in de finale (spoiler) en om in de finale te komen moet je de mol juist hebben.
Op de markt liepen ze met Stiene, zou daar iets gebeurd/gezien zijn dan Jan en Olcay en meteen Stine als mol zien.
Toen kees tol de mol was, (zuid afrika) zaten ook de finalisten na aflevering 1 meteen op kees, omdat de sprong van de toren van kees overnieuw moest.