Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 125227 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #240 Gepost op: 11-02-2018, 22:08:40 »
Ik heb het in de ''denk-tank'' gegooid, en daar wordt gezegd: misschien hebben ze wel verkeerd ingezoomd op de namen, waardoor er 1 buiten het scherm viel.


Hoe graag ik dat zou willen geloven, ik denk niet dat dat klopt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #241 Gepost op: 11-02-2018, 23:00:53 »
Ik heb het in de ''denk-tank'' gegooid, en daar wordt gezegd: misschien hebben ze wel verkeerd ingezoomd op de namen, waardoor er 1 buiten het scherm viel.


Hoe graag ik dat zou willen geloven, ik denk niet dat dat klopt.

Dat is het sowieso niet. De hoeveelheid zwart onder het laatste groene blokje is te groot. Dan zou je alweer een deel van een nieuw groen blokje moeten zien.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #242 Gepost op: 12-02-2018, 00:19:13 »
Misschien is het gewoon een grapje van de makers? Het argument is hier al vaak genoeg voorbij gekomen:

Niets is wat het lijkt --> Stine
Stine is wat het lijkt --> Niets 

Iets anders kan ik ook niet bedenken. (Overigens stond er in het vorige Dagboek ook een "spoiler", de mol schrijft dat hij in de metro was waardoor Ruben de mol niet meer zou kunnen zijn)

« Laatst bewerkt op: 12-02-2018, 00:22:10 door Newbie2 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #243 Gepost op: 12-02-2018, 00:22:15 »
Misschien is het gewoon een grapje van de makers? Het argument is hier al vaak genoeg voorbij gekomen:

Stine is wat het lijkt --> Niets

Iets anders kan ik ook niet bedenken. (Overigens stond er in het vorige Dagboek ook een "spoiler", de mol schrijft dat hij in de metro was waardoor Ruben de mol niet meer zou kunnen zijn)



Die dagboeken zijn altijd vaag geschreven natuurlijk. Dit is wit op zwart zeggen dat Stine geen mogelijke optie is om de Mol te zijn.

En hoe zo is dit dan een 'grapje'? ??? De makers gaan er geen nephints in steken hebben ze reeds eerder gezegd.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #244 Gepost op: 12-02-2018, 00:27:03 »
De makers gaan er geen nephints in steken hebben ze reeds eerder gezegd.

Het hoeft ook helemaal geen hint te zijn. Er wordt m.i. wel meer gespeeld door de makers. Maar goed, ik probeer alleen maar de moed erin te houden, want het zou heel veel vervelend zijn als er zo dingen worden weggegeven.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #245 Gepost op: 12-02-2018, 00:33:29 »
Het hoeft ook helemaal geen hint te zijn. Er wordt m.i. wel meer gespeeld door de makers. Maar goed, ik probeer alleen maar de moed erin te houden, want het zou heel veel vervelend zijn als er zo dingen worden weggegeven.

Maar dit is toch niet spelen? Ik denk dat je refereert naar opvallende shots in de uitzending als je het over spelen hebt, maar in dit geval gaat het om de vraag der vragen waar 1 kandidaat niet bijstaat.

Ik vind het overigens niet vervelend dat ik dit weet trouwens. De promospoiler heeft veel meer verraden.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #246 Gepost op: 12-02-2018, 03:18:08 »
Tsja, Newbie2, je kijkt hier wel in het spoilertopic. ;)

En ik vrees dat ik de fout alleen maar erger zou vinden als Stine wel de mol blijkt. Want dat zou betekenen dat ze dit beeld met opzet hebben gecreeerd, terwijl het nooit bestaan heeft. Misleiding keer duizend.

Dan heb ik liever gewoon dat Stine de volgende afvaller is, dat vermoeden had ik toch al. ;)

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #247 Gepost op: 12-02-2018, 03:58:46 »
Ik denk gewoon dat ze vergeten zijn om Stine er bij te zetten in de montage. Volgens mij worden de testvragen die in beeld kom later pas toegevoegd (veels te strakke en mooie muisbewegingen, bij iedereen) en dat ze hier een naam zijn vergeten. Ik verwacht niet dat ze of een hint willen uitdelen, of een vraag uit een andere aflevering hebben gepakt
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #248 Gepost op: 12-02-2018, 08:05:59 »
Ik denk gewoon dat ze vergeten zijn om Stine er bij te zetten in de montage. Volgens mij worden de testvragen die in beeld kom later pas toegevoegd (veels te strakke en mooie muisbewegingen, bij iedereen) en dat ze hier een naam zijn vergeten. Ik verwacht niet dat ze of een hint willen uitdelen, of een vraag uit een andere aflevering hebben gepakt

Zelfs dan is het zeer onwaarschijnlijk dat Stine de Mol is. Want wie vergeet nou de naam van de Mol bij het maken van zo'n beeld? Je vergeet eerder de naam van 1 van de kandidaten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #249 Gepost op: 12-02-2018, 10:18:03 »
Metronieuws had het ook al opgemerkt, las ik. En Perijn denkt zo te zien ook al in deze richting:

Metronieuws komt in het onderonsje met twee fans met een opmerkelijke verklaring: de getoonde afbeelding is een test-scherm voor de montage zelf geweest.

Mmmm, een testscherm waarin een naam ontbreekt. Niet helemaal onmogelijk, maar wel opmerkelijk.


Ik probeer er een plausibele verklaring voor te vinden, en dan denk ik aan proef-opstellingen voor de kandidaten, de belichting, en dergelijke. En zoiets zou natuurlijk ook gebeurd kunnen zijn met dat scherm.

Het scherm kwam ''recht'' in beeld, dus niet onder een hoek. Dus dan zou je kunnen zeggen dat het er later tussen is gemonteerd. Misschien ondat het echt filmen met Simone en het scherm in 1 beeld, niet zo lukte, wie weet?


Ik probeer alleen maar een logische verklaring te zoeken. Misschien zit er iets tussen......
« Laatst bewerkt op: 12-02-2018, 11:17:52 door Bodejos »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #250 Gepost op: 12-02-2018, 10:30:16 »
Metronieuws had het ook al opgemerkt, las ik. En Perijn denkt zo te zien ook al in deze richting:

Metronieuws komen in het onderonsje met twee fans met een opmerkelijke verklaring: de getoonde afbeelding is een test-scherm voor de montage zelf geweest.

Mmmm, een testscherm waarin een naam ontbreekt. Niet helemaal onmogelijk, maar wel opmerkelijk.

Als dat zo was, zou je verwachten dat er óf meer namen ontbreken óf dat er namen tussen staan van mensen die al zijn afgevallen. Of namen van mensen die helemaal niet meedoen, of namen zoals 'Test1' en 'Test2'. Bovendien past het testscherm in de lijn van de finalistenspoiler; het zou niet onlogisch zijn als Stine voor de finale afvalt (tenzij ze de mol is).
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #251 Gepost op: 12-02-2018, 13:41:36 »
Het is moeilijk om de handelingen van Stine te bekijken, als je rekening houdt met het ''foute'' scherm.

Dan komt de ''D-een''-hint ineens in een ander daglicht te staan, en ook over de polsblessure, waarover getwijfeld werd, ga je anders denken.

Hoe goed je ook je best doet om een plausibel klinkende verklaring voor het scherm te bedenken, het wil mij in elk geval niet lukken.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #252 Gepost op: 12-02-2018, 13:47:19 »
Nou, ik dacht eerst nog, misschien is het juist een hint naar Stine als mol. Wellicht in combinatie met de afleveringstitel "Verlost". Maar het is dan in elk geval geen geslaagde hint, en ik vind zelf het woord 'Verlost' er dan ook niet echt bij passen. Dan zou het eerder 'Vermist' of zo moeten zijn.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #253 Gepost op: 12-02-2018, 19:04:44 »
Het beruchte scherm was zojuist een nieuwsitem in RTL Boulevard. ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #254 Gepost op: 12-02-2018, 19:05:57 »
Het beruchte scherm was zojuist een nieuwsitem in RTL Boulevard. ::jaja::
En wat werd erover gezegd?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #255 Gepost op: 12-02-2018, 19:13:21 »
Dan is dit volgens mij de snelst opgepikte spoiler. De Klaashint had toch enkele weken nodig, over de Chris Zegers spoiler werd niet bericht.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #256 Gepost op: 12-02-2018, 19:15:43 »
En wat werd erover gezegd?

Het was heel kort, AVRO Tros had een reactie gegeven, maar die was nogal wazig.
Straks vast wel terug te zien op RTL Gemist.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #257 Gepost op: 12-02-2018, 19:21:19 »
 ::ok::

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #258 Gepost op: 12-02-2018, 19:40:42 »
Reactie AvroTros: "Het is een hele suffe fout vanuit de grafics in de eindmontage. Verder geen betekenis."
Vanaf 13m12s https://www.rtl.nl/video/87c12685-59c4-38a6-8d2e-8836aacb72f3/

En 'grafic' is een suffe spelfout :)
« Laatst bewerkt op: 12-02-2018, 19:44:33 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #259 Gepost op: 12-02-2018, 19:44:14 »
Mja, je kan ook moeilijk zeggen: "Ja, Stine valt volgende week af."

Je kan niet meer doen dan vaag zeggen dat het abnormaal is en dat het gebeurd is bij de graphics.