Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 125183 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #260 Gepost op: 12-02-2018, 19:51:07 »
Mja, je kan ook moeilijk zeggen: "Ja, Stine valt volgende week af."

Je kan niet meer doen dan vaag zeggen dat het abnormaal is en dat het gebeurd is bij de graphics.
Precies, een ander antwoord had ik ook niet verwacht.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #261 Gepost op: 12-02-2018, 19:52:11 »
Als ze een reactie geven dan betekent het in ieder geval dat het geen hint is naar Stine. Als het echt een fout is, zullen ze echter wel snel alles ontkennen. Dus mij betreft dagdag Stine!  ::joehoe::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #262 Gepost op: 12-02-2018, 19:52:47 »
Met andere woorden.. per ongeluk het testscherm van afl 8 te vroeg erin gemonteerd. Precies wat we al vermoedden ::)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #263 Gepost op: 12-02-2018, 19:56:41 »
Best gek dat ze überhaupt een reactie geven. Zeg toch gewoon 'Gedurende het seizoen doen we geen uitspraken over de inhoud of het verloop van de afleveringen van Wie is de Mol?". Laat iedereen toch lekker gissen.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #264 Gepost op: 12-02-2018, 20:02:28 »
Geen officiële spoiler dus,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #265 Gepost op: 12-02-2018, 20:08:58 »
Wat Luuk Ikink bij RTL Boulevard opperde - dat het Stines scherm was en dat daarom haar naam er niet tussen stond - is in elk geval onzin. Dit is het scherm dat Ruben in aflevering 5 invulde. Zijn eigen naam staat daar gewoon bij.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #266 Gepost op: 12-02-2018, 20:12:16 »
Best gek dat ze überhaupt een reactie geven. Zeg toch gewoon 'Gedurende het seizoen doen we geen uitspraken over de inhoud of het verloop van de afleveringen van Wie is de Mol?". Laat iedereen toch lekker gissen.

Ja, precies... en wat FS zegt.

Geen idee wat ze met deze reactie dachten te bereiken. Hier maak je het alleen maar groter mee.



Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #267 Gepost op: 12-02-2018, 20:24:07 »
En 'grafic' is een suffe spelfout :)
Die maakt het nog iets pijnlijker. :(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #268 Gepost op: 12-02-2018, 20:24:59 »
Maar is grafic wat RTL schrijft na mondelinge reactie van AVROTROS? Of is AVROTROS helemaal de pedalen kwijt? ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #269 Gepost op: 12-02-2018, 20:34:26 »
Luuk Ikink
Oh, en ik maar denken, is Albert Verlinde ineens 30 jaar jonger geworden?

Zijn vrouw heet trouwens Simone Wijnands. Als je dat tien keer achter elkaar zegt krijg je Simone Weimans. Als zij de mol is, dan is Stine het niet. (sorry maar ik moest even een link bedenken om dit bericht enigszins ontopic te doen voorkomen)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #270 Gepost op: 12-02-2018, 20:35:36 »
Oh, en ik maar denken, is Albert Verlinde ineens 30 jaar jonger geworden?


 ::rofl::  ::rofl:: :idd

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #271 Gepost op: 12-02-2018, 20:39:00 »
Het is moeilijk om de handelingen van Stine te bekijken, als je rekening houdt met het ''foute'' scherm.

Dan komt de ''D-een''-hint ineens in een ander daglicht te staan, en ook over de polsblessure, waarover getwijfeld werd, ga je anders denken.

Hoe goed je ook je best doet om een plausibel klinkende verklaring voor het scherm te bedenken, het wil mij in elk geval niet lukken.
Ik vond de D-een hint altijd een hele goede hint naar Stine, maar dat is natuurlijk niet waar de dame staat. Daarnaast, de koning staat ook verkeerd, die wordt niet meegenomen in de hint. Het kan ook zijn dat de omgekeerde dame/koning wijst op iets verkeerds met een duo, er waren die aflevering 5 duo's, waar van 3 gemengd man/vrouw, namelijk Stine/Emilio, Ron/Loes en Ruben/Olcay.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #272 Gepost op: 12-02-2018, 20:54:47 »
Ik vrees dat ze die ''D-een''-hint op een andere manier moeten gaan uitleggen in aflevering 10. Als de witte dame verkeerd staat, is het natuurlijk vanzelfsprekend dat de Koning ook verkeerd staat. Dat is dan in het verlengde van die foute positie.


Dat de Avrotros een reactie heeft gegeven, verbaast me eigenlijk ook weer niet. Ik denk dat ze het beter zo hadden kunnen laten, want nu is ook een groot deel van de kijkers dat nog van niets wist, van deze montagefout op de hoogte.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #273 Gepost op: 12-02-2018, 20:56:56 »
Moeten we stilaan niet gewoon gaan besluiten dat het een ordinair schaakbord was? Ik besef dat de schaakhint zowat het kindje van dit forum geworden is het afgelopen seizoen, maar als Stine weg is, heeft de schaakhint zijn belangrijkste troef verloren.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #274 Gepost op: 12-02-2018, 21:21:41 »
Moeten we stilaan niet gewoon gaan besluiten dat het een ordinair schaakbord was? Ik besef dat de schaakhint zowat het kindje van dit forum geworden is het afgelopen seizoen, maar als Stine weg is, heeft de schaakhint zijn belangrijkste troef verloren.
Behalve als het dus om het duo ging. De koning stond ook verkeerd. Het kan dus verwijzen naar 1 van de man/vrouw duo's in die opdracht.

Daarnaast, als het schaakbord in beeld komt, komt ook de klok in beeld, die staat op 8 uur, van het 8 uur journaal, mss is het hele shot een hint naar Simone. Sommige zeggen zelfs, de klok staat een half minuutje na 8, het moment dat Simone in beeld komt bij het 8 uur journaal.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #275 Gepost op: 12-02-2018, 21:24:42 »
Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat als Stine de mol niet is, het schaakbord geen hint is. En zeker ook deze testcomputer lijkt daarop te wijzen. In ieder geval, als Stine eruitligt is het schaakbord van geen enkele waarde naar mijn mening, omdat elke uitleg daarvan veel te vergezocht is.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #276 Gepost op: 12-02-2018, 21:26:45 »
Het schaakbord mag in het schaak topic, dat valt niet onder de spoilers :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #277 Gepost op: 12-02-2018, 21:29:24 »
Het schaakbord mag in het schaak topic, dat valt niet onder de spoilers :)

Ook als we erbij betrekken dat het een onwaarschijnlijke hint is omdat Stine gaat afvallen?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #278 Gepost op: 12-02-2018, 21:30:41 »
Moeten we stilaan niet gewoon gaan besluiten dat het een ordinair schaakbord was? Ik besef dat de schaakhint zowat het kindje van dit forum geworden is het afgelopen seizoen, maar als Stine weg is, heeft de schaakhint zijn belangrijkste troef verloren.

Ik heb dit nooit als een hint gezien Hulpmol.
Het schaakspel is voor het gros van de mensen een onbegrijpbaar spel en ik ben één van die mensen.


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #279 Gepost op: 12-02-2018, 21:31:05 »
Dat wat Hulpmol zegt is inderdaad de reden waarom ik het hier postte.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92