Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 65448 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #160 Gepost op: 8-02-2018, 18:06:54 »
Zaterdag te gast: Liesbeth Staats en Luizenmoeder-duo Jennifer Hoffmann en Rop Verheijen  ::bravo::
Frankje Lapi

Re: Moltalk
« Reactie #161 Gepost op: 8-02-2018, 21:14:51 »
Misschien ben ik de enige, maar ik vind Moltalk per jaar minder boeien (muv het jaar met Patrick en Vivienne, die waren echt fantastisch). In eerste instantie waren het echte molloten op zoek naar de meest bizarre hints, nu is het een wat gezapig geheel. Opvallend vind ik vooral dat ze de goede theorieën negeren en steeds gasten laten aanschuiven die helemaal niet zo goed op de hoogte zijn. Ze maken dan kandidaten verdacht die gewoon echt niet de mol zijn.

Verder vind ik Margriet een zeer matige keuze. Dat komt doordat ik haar erg cynisch vind doen als iemand anders de show steelt. Het is alsof ze zelf alle aandacht wil. De charme van Moltalk is juist dat er een stamtafel-gevoel heerst. Alsof je met vrienden lekker ouwehoert over rare molacties. Margriet is dan de zure vriend die je op een sarcastische manier verteld dat je stom bezig bent ::nieuwsgierig:: Chris vind ik een hele leuke man, maar hij lijkt hierdoor wat getemperd te worden in zijn enthousiasme.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2018, 23:22:37 door Straatblaffer »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #162 Gepost op: 8-02-2018, 22:09:01 »
Misschien ben ik de enige, maar ik vind Moltalk per jaar minder boeien (muv het jaar met Patrick en Vivienne, die waren echt fantastisch).

De charme van Moltalk is juist dat er een stamtafel-gevoel heerst.

Nee je bent niet de enige hoor. Ik kijk al heel lang niet meer.
Met Arjan Lubach, toen was het echt leuk!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #163 Gepost op: 9-02-2018, 06:32:46 »
Vind Margriet juist heel leuk in Moltalk. Zal wel komen omdat ik van dat cynische en droge houd. Moet toegeven dat het met Arjen Lubach leuker was, de sfeer was toen meer spannend.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Moltalk
« Reactie #164 Gepost op: 9-02-2018, 22:52:05 »
Als ik mocht kiezen, zou ik het liefst Vivienne weer als presentatrice willen, maar dan samen met Chris.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #165 Gepost op: 9-02-2018, 23:23:24 »
Ik hou van die vrouw!  ::love:: Margriet is wat mij betreft echt een kei! En ook Chris kan ik wel waarderen. Wat betreft het format: jammer dat er geen interactie is met het publiek. Dat er 3 oud deelnemers aanschuiven is echt nutteloos, beter 1 of zo en dan veel meer het publiek betrekken. Het is nu meer een nabeschouwing aan het worden welke al voor een groot deel in elkaar gedraaid lijkt vóór de uitzending.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #166 Gepost op: 10-02-2018, 09:27:25 »
Ik vind het ook minder leuk, maar wil het toch niet missen. Ik wil het molgevoel gewoon nog even vast houden na de uitzending ;D
Ma how, zeg!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Moltalk
« Reactie #167 Gepost op: 10-02-2018, 13:06:48 »
Ach, Moltalk is gewoon een praatprogramma met bekende Nederlanders.

Die zijn er zo veel, maar deze gaat over een onderwerp dat mij boekt en ontvangt alleen gasten die ik ken. En er wordt veel gelachen. Dat zijn voor mij allemaal redenen om het programma leuk te vinden.

Dat er geen sluitende theorieën worden gevormd en dat het een beetje rommelig is, tja, dat kan moeilijk anders als je de hele aflevering wil bespreken in een programma van 25 minuten voor het grote publiek, en ook nog de sociale-media-hype wil meepikken. Dus dat neem ik dan maar op de koop toe. Als je meer diepgang zoekt, ziehier het forum of luister de Trust Nobody-podcast :)

Begrijp me niet verkeerd, ik vond (het met) Arjen ook leuker en ik vind Chris echt te hyper, maar ik vind het een prima programma verder. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #168 Gepost op: 10-02-2018, 21:57:51 »
Heerlijke aflevering was dit  ::rofl::

Volgende week Kim Pieters, Roos Schlikker en hij is terug... Frits Huffnagel  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #169 Gepost op: 10-02-2018, 21:58:53 »
Fritsie!! ::cheerleader:: ::rofl::

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: Moltalk
« Reactie #170 Gepost op: 10-02-2018, 22:02:17 »
Overigens denk ik na deze moltalk dat Chris de mol is. Want hoe kan hij anders bij twee live programma's achter elkaar staan? Moltalk en de nationale reisquiz? Zie de promo die direct achter moltalk kwam  ::oink:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Moltalk
« Reactie #171 Gepost op: 11-02-2018, 01:28:30 »
Heeft iemand de parodie op Moltalk gezien in de TV-kantine?

Uitgemolken. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #172 Gepost op: 11-02-2018, 11:58:16 »
Overigens denk ik na deze moltalk dat Chris de mol is. Want hoe kan hij anders bij twee live programma's achter elkaar staan? Moltalk en de nationale reisquiz? Zie de promo die direct achter moltalk kwam  ::oink:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

De Nationale Reisquiz is geen live programma. Ik heb die quiz vorige week al gezien (en hij was overduidelijk ergens in november opgenomen, want er werd gezegd 'hopelijk wint Nikky binnenkort de Miss-verkiezing' terwijl die hele verkiezing al lang en breed is geweest).

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Moltalk
« Reactie #173 Gepost op: 11-02-2018, 12:25:18 »
Na de aflevering van WIDM zelf, kondigt Margriet de gasten aan. Volgens mij zegt ze daar Victor Brand. Foutje in de autocue?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #174 Gepost op: 11-02-2018, 12:26:34 »
Na de aflevering van WIDM zelf, kondigt Margriet de gasten aan. Volgens mij zegt ze daar Victor Brand. Foutje in de autocue?

Nee, de promo voor volgende week nemen ze altijd voor de uitzending op. Victor Brand stond in de planning maar kon uiteindelijk niet komen.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Moltalk
« Reactie #175 Gepost op: 11-02-2018, 12:30:49 »
Aha, toen kwam Liesbeth snel ingevlogen!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Moltalk
« Reactie #176 Gepost op: 11-02-2018, 13:32:42 »
Alle drie de gasten gaan voor Ruben als mol.
::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #177 Gepost op: 11-02-2018, 19:00:14 »
Grappig dat Chris en Margriet bij de aankondiging hele andere kleding aanhadden dan in de uitzending (zgn enkele minuten later)Vast de week ervoor alopgenomen.

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #178 Gepost op: 17-02-2018, 21:36:03 »
Moltalk negeert volledig de spoiler van vorige week, ongeloofwaardig.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2018, 21:40:29 door littlemindy »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #179 Gepost op: 17-02-2018, 21:58:34 »
Fantastische MolTalk uitzending dit keer  ::bravo::. Vond Kim nooit zo leuk maar nu was ze echt heel leuk.

Volgende week: Thomas Cammaert  ::bravo::, Dennis Weening  ::niet-ok::, en Eva van der Gucht  ::bravo::
Frankje Lapi