Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 65444 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #180 Gepost op: 17-02-2018, 22:16:23 »
Moltalk negeert volledig de spoiler van vorige week, ongeloofwaardig.

Wat moesten ze daar dan over zeggen nog? Was totaal niet aan de orde naar mijn idee.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #181 Gepost op: 17-02-2018, 22:22:58 »
Elke mogelijke aanwijzing naar Olcay wordt door Margriet gepareerd ::niet-ok::
Ik lach me rot als het Olcay is.
Frits werd ook uitgelachen omdat hij denkt dat Jan de mol is.
Verder vond ik de beelden van dat pakketje dat uit de trein leek te vallen wel interessant..
Bleef dat nou hangen tussen twee wagons of niet?

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #182 Gepost op: 17-02-2018, 22:32:01 »
Wat moesten ze daar dan over zeggen nog? Was totaal niet aan de orde naar mijn idee.

Dat het afvallen van Stine een bevestiging was van die montagefout die inmiddels bij velen was doorgedrongen.

Ze deden alsof 90% van NL op Stine zat en het hele land nu heel verbaasd was dat zij afviel. Dat was dus niet zo.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #183 Gepost op: 17-02-2018, 22:36:24 »
Dat het afvallen van Stine een bevestiging was van die montagefout die inmiddels bij velen was doorgedrongen.

Ze deden alsof 90% van NL op Stine zat en het hele land nu heel verbaasd was dat zij afviel. Dat was dus niet zo.
In de officiële app stond Stine wel nog bovenaan toch? Logisch dat moltalk zich alleen op die verdenkingen baseert en niet die op de verschillende fora. Zelf zou ik ook die hele montagefout niet hebben meegekregen als ik niet op dit forum had gezeten, dus ik betwijfel of het grote publiek dit wel echt wist.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #184 Gepost op: 17-02-2018, 22:38:53 »
Het staat gewoon op twitter #Moltalk en kwam langs bij RTL Boulevard, etc..

Gezien er actief tweets besproken worden in het programma vind ik het een beetje typisch dat dit onderwerp compleet genegeerd wordt. Ik heb liever een echt kritisch programma waarin alles besproken mag worden.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #185 Gepost op: 17-02-2018, 22:43:07 »
Niet iedereen volgt dat ;) En dat blijkt ook wel als Stine inderdaad nog bovenaan stond in de app.

En daarnaast is er bij hoge uitzondering al een reactie gegeven dat het een fout was, dus viel er niet zoveel meer over te zeggen bij Moltalk.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #186 Gepost op: 17-02-2018, 22:49:26 »
Ik vind het ook in moltalk horen. Maar er wordt sowieso maar heel selectief dingen besproken. Klaas kwam er amper in voor. Reden te meer om nu in de Simone tunnel te blijven

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #187 Gepost op: 17-02-2018, 23:16:14 »
Denk dat de omroep het niet zou waarderen als Moltalk nog even flink benadrukt welke domme fout er is gemaakt. Negeren en doorgaan zal het devies geweest zijn.

Wat was Margriet vrolijk vandaag, ze was nog drukker dan Chris.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #188 Gepost op: 17-02-2018, 23:28:32 »
Waarom zouden ze die fout ook bespreken. Het programma gaat om het zoeken naar de mol en niet om het bespreken van fouten in een vorige aflevering. Heeft ook helemaal geen toegevoegde waarde. Je veranderd er niets mee.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #189 Gepost op: 17-02-2018, 23:30:02 »
Hopelijk krijgt nou niet een stagiaire de schuld van die montagefout.....

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #190 Gepost op: 17-02-2018, 23:36:48 »
Hopelijk krijgt nou niet een stagiaire de schuld van die montagefout.....

Zal wel loslopen toch? Lijkt me een vrij hecht team en af en toe een foutje - hoe ongelukkig dat nu ook was - zal om de zoveel tijd gebeuren.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Moltalk
« Reactie #191 Gepost op: 17-02-2018, 23:38:39 »
Denk dat de omroep het niet zou waarderen als Moltalk nog even flink benadrukt welke domme fout er is gemaakt. Negeren en doorgaan zal het devies geweest zijn.

Wat was Margriet vrolijk vandaag, ze was nog drukker dan Chris.

misschien omdat haar mol nu ook echt de mol lijkt te zijn  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #192 Gepost op: 17-02-2018, 23:39:54 »
Ja, en het is gelukkig maar een foutje over een afvaller, niet over de mol

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #193 Gepost op: 17-02-2018, 23:50:37 »
misschien omdat haar mol nu ook echt de mol lijkt te zijn  ;)

Ja die gedachte kwam bij mij ook op. Of misschien is ze vrolijk dat ze het stokje van Mathijs van Nieuwkerk gaat overnemen ;)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Moltalk
« Reactie #194 Gepost op: 18-02-2018, 01:09:30 »
Ik vond het geweldig om te zien hoe er werd gereageerd toen Stine een rood scherm kreeg. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

anoniem 24971

  • Gast
Re: Moltalk
« Reactie #195 Gepost op: 18-02-2018, 01:22:55 »
Ik vind MolTalk wederom niet zoveel toevoegen. Een half uur is echt te kort en ik zou juist wat meer van dat gesprek van de drie gasten willen zien dan Margriet die dat gesprek voortdurend probeert te sturen. Ik zou het niet missen als ze het volgend jaar niet zouden doen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #196 Gepost op: 18-02-2018, 13:51:42 »
Hoe zou die berekening gemaakt zijn dat Jan het minste geld verdiend heeft?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #197 Gepost op: 18-02-2018, 13:53:50 »
Hoe zou die berekening gemaakt zijn dat Jan het minste geld verdiend heeft?

Met de natte vinger op het eerste zicht.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Moltalk
« Reactie #198 Gepost op: 18-02-2018, 13:54:54 »
Tja, die berekening  ::rofl::
Ik snap uberhaupt niet wat ze gedaan hebben, want er staat dat er -500 onbekend is gebeld, maar bij Simone staat een vraagteken? Waarom?
En dat ze gedeelde bedragen hebben opgeteld bij individuele bedragen vind ik ook gewoon onzin, want dan krijg je een heel ander totaalsom.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #199 Gepost op: 18-02-2018, 21:30:10 »
Ik vind MolTalk wederom niet zoveel toevoegen. Een half uur is echt te kort en ik zou juist wat meer van dat gesprek van de drie gasten willen zien dan Margriet die dat gesprek voortdurend probeert te sturen. Ik zou het niet missen als ze het volgend jaar niet zouden doen.

Jammer is dat he. Ik vind op het moment de vloggers op youtube vele malen leuker. Klaas zou het Moltalk ook wel leuk doen denk ik. Maar dan wat langer zodat er meer besproken kan worden.