Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 65426 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #220 Gepost op: 24-02-2018, 18:02:47 »
In geen enkel ander overzicht staat Jan bovenaan als verdachte, sterker nog, hij komt overal naar voren als veelverdiener. Bovendien is hij waarschijnlijk één van de finalisten.
Nee hoor, in dit overzicht heeft Jan ook het minste verdiend (wel minder uit de pot gehouden dan Simone maar wel minder verdiend) en hier en hier het op een na minst. Ze verzinnen die cijfers niet, maar de verschillen zijn gewoon klein dit jaar in wat we kunnen zien. (jammer genoeg zegt bijvoorbeeld niemand -in zoverre ik me dat herinner - bij moltalk dat Simone ook maar 70 euro meer heeft binnen gebracht dan Jan. Maar dat gebeurt wel vaker (buiten moltalk om) als men het over dit soort theorieën heeft.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Moltalk
« Reactie #221 Gepost op: 24-02-2018, 20:01:46 »
Zoals jezelf in het FTM topic al opmerkte: Ze hebben alleen de opdrachten gekozen waarbij er in kleine groepjes of alleen geld is verdiend en geen enkele groepsopdracht.

Dankzij die keuze, die doelbewust is gemaakt, is het verschil tussen Jan & Simone slechts 70 euro in plaats van de honderden uit andere overzichten. Jij noemt dat klein, ik vind dat significant. Daar kunnen we tot in eeuwigheid over discussiëren, maar dat heeft weinig zin. Mijn punt is dat er wel degelijk gestuurd wordt, ze zijn namelijk niet geheel eerlijk naar de kijker toe. Ze zijn ons dat ook helemaal niet verplicht, hun doel is slechts een spannender show.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2018, 20:06:35 door molecula »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #222 Gepost op: 24-02-2018, 21:38:31 »
Nou, kunnen we dan eindelijk die discussies eindigen hier? Net in MolTalk werd aangekaart door Chris dat ze echt niet weten wie het is en zelf ook mee speuren. En Simone heeft écht niet te weinig aandacht gehad in MolTalk. Ze was het niet. ;)
Frankje Lapi

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #223 Gepost op: 24-02-2018, 21:42:15 »
Ze zingen Molcay  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #224 Gepost op: 24-02-2018, 21:59:07 »
Volgende week: Vivienne  ::bravo::, Rik van de Westelaken en Ellie!
Frankje Lapi

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #225 Gepost op: 24-02-2018, 23:07:09 »
En Dennis Weening was er niet ::ohno::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Moltalk
« Reactie #226 Gepost op: 24-02-2018, 23:11:28 »
Nou, kunnen we dan eindelijk die discussies eindigen hier?
Ik was inderdaad voorbarig, waarvoor excuses :-[
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #227 Gepost op: 25-02-2018, 00:02:40 »
Volgende week: Vivienne  ::bravo::, Rik van de Westelaken en Ellie!

Leuk dat Viv er is  ::bravo:: Rik als finalist prima  ::ok:: en Ellie kan zo heerlijk op haar eigen manier fragmenten analyseren  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk
« Reactie #228 Gepost op: 25-02-2018, 09:21:08 »
Ik pleit nog steeds voor 2 oud-kandidaten en 1 fan van dit forum per uitzending.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Moltalk
« Reactie #229 Gepost op: 25-02-2018, 09:59:20 »
Alweer Ellie, bleeh
You'll never walk alone

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Moltalk
« Reactie #230 Gepost op: 25-02-2018, 10:29:17 »
Hoe leuk ik Ellie ook vind, ik vind eigenlijk wel dat iedereen per seizoen maar één keer zou moeten langskomen. Op Ellies plaats kun je nog 100 andere BN'ers kiezen die nog niet zijn geweest en die ik ook graag wil horen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #231 Gepost op: 25-02-2018, 10:56:10 »
Ik weet het niet precies maar ik heb het idee dat er van de 26 mensen (Ellie 2x) vorig seizoen er ook wel 20 zijn geweest. Vind ik ergens best jammer. Tuurlijk, er zijn ook favorieten (van mij mag Eva heeeeel vaak komen) maar ik vind ook dat we anderen een keer mogen zien. Vroege afvallers zoals ik ooit heb geopperd, of zelfs sommige finalisten zijn nooit gekomen. Tim Hofman kan ik me niet meer herinneren, Sanne Vogel, Frits Sissing, Anniek Pfeiffer etc etc... Het is gewoon jammer want het idee is leuk maar het tijdslot moet gewoon groter zijn en de kandidaten moeten meer afgewisseld worden.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Moltalk
« Reactie #232 Gepost op: 25-02-2018, 11:00:50 »
Misschien willen andere kandidaten wel niet ;)
You'll never walk alone

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #233 Gepost op: 25-02-2018, 11:04:23 »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #234 Gepost op: 25-02-2018, 11:16:00 »
Ik pleit nog steeds voor 2 oud-kandidaten en 1 fan van dit forum per uitzending.

Dat is misschien leuk voor de mensen op dit forum, maar dat is naar mijn mening totaal niet interessant voor de gemiddelde kijker. Moltalk hoeft ook niet een heel diepgaand programma te zijn, daar heb je alle fora al voor. Moltalk is gewoon bedoeld als gezellig naklets programma en bekende namen die populair zijn bij het publiek helpen daarbij. Naar mijn idee slagen ze prima in die opzet! Het helpt ook dat oud-kandidaten bekend zijn aan TV. Elke keer als een molloot uit het publiek aan het woord kwam in voorgaande jaren, merkte je dat mensen afhaakte (te ingewikkelde theorie, niet geschikt voor de snelle tv, etc.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #235 Gepost op: 25-02-2018, 11:29:09 »
Ik pleit nog steeds voor 2 oud-kandidaten en 1 fan van dit forum per uitzending.

En ik nog steeds voor een terugkeer naar een livestream op internet. Haal het maar van de buis als je daarmee 10 a 15 minuten langer door kunt. En ook serieuzer in gaat op dingen.
Want het grote verschil tussen de edities van Arjen, Pat&Viv vs Chris/Margriet is wel dat bij de laatste edities interessante standpunten meteen overruled worden door Margriet en afgekapt worden. En Chris pakt zo'n moment meteen aan om over te gaan op gekke tweets die wel leuk zijn om te lezen maar totaal niet interessant zijn om te lezen voor echte theorieën die hout snijden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #236 Gepost op: 25-02-2018, 11:33:27 »
Alweer Ellie, bleeh

Speciaal voor jou vanaf dinsdag wekelijks in prime time op je tv. ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Moltalk
« Reactie #237 Gepost op: 25-02-2018, 11:55:32 »
Als Ellie nog één keer begint over etherdiscipline, gooi ik mijn televisie het raam uit
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Moltalk
« Reactie #238 Gepost op: 25-02-2018, 12:13:21 »
Als Ellie nog één keer begint over etherdiscipline, gooi ik mijn televisie het raam uit

In dat geval kan je beter nu alvast een nieuwe kopen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #239 Gepost op: 25-02-2018, 12:21:34 »
Ik ben ook meer fan van de oude MolTalk met Arjen en ook die met Viv/Patrick. Het was gewoon altijd zo genieten, een uur langer WIDM  ::bravo::. Ook zo heerlijk was dat er altijd zo maar mensen binnen kwamen wandelen, zoals (ex-)kandidaten. Dat er dan even een gesprekje met ze werd gehouden, heerlijk was dat. Je kwam toen bijvoorbeeld nieuwe dingen te weten over oude seizoenen, en voor de echte molloten is dat natuurlijk heel tof om te weten. Daarnaast waren de gasten toen ook veel meer gevarieërd inderdaad. Volgens mij zijn zelfs Angela en George wel eens te gast geweest  ::bravo::. Ik zou het heel graag weer zo terug zien. Het was veel veel veel leuker dan nu: een strakke uitzending van ongeveer 20 minuutjes met elk jaar dezelfde gasten en een publiek waarmee niks gebeurd. Ik wil nog wel even zeggen dat het NIET aan Chris en Margriet ligt: ik denk dat zij in zo'n setting als Arjen had of als Viv/Patrick hadden het net zo leuk zouden doen, puur doordat er gewoon veel meer gedaan kan worden en ze zich nergens aan hoeven te houden.

Alsjeblieft makers van MolTalk, laat dit weer terug komen.  Het was fantastisch om een uur lang extra WIDM te hebben, en nu hebben we 20 minuten eigenlijk onzin. Ik ben blij dat het er is, maar ik denk dat vele molloten het oude terug willen.
Frankje Lapi