Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 65375 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #280 Gepost op: 4-03-2018, 00:07:52 »
Was Toine niet in aflevering 7 al weg? Peggy was in ieder geval de afvaller vlak voor de finale.

Ja dat sluit toch niet uit wat ik zeg?

Viviënne trouwens vandaag  ::bravo:: (even doen alsof we on topic gaan :P)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #281 Gepost op: 4-03-2018, 00:11:36 »
Ja dat sluit toch niet uit wat ik zeg?

Viviënne trouwens vandaag  ::bravo:: (even doen alsof we on topic gaan :P)

Ik dacht dat je met laatste aflevering de aflevering met 3 bedoelde. Sorry. :(


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #282 Gepost op: 4-03-2018, 00:24:28 »
Ik dacht dat je met laatste aflevering de aflevering met 3 bedoelde. Sorry. :(



Dat bedoel ik ook. Wat mij bijstaat is dat Frederique op Toine zat tot hij eruit ging en in de laatste aflevering op Milouska ging. Als dat al klopt dan weet ik niet meer op wie ze tussentijds zat.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Moltalk
« Reactie #283 Gepost op: 4-03-2018, 01:30:47 »
Viviënne die 'beelden van Jan' had meegenomen, maar die voor vanavond Jan nooit als verdacht zag..  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #284 Gepost op: 4-03-2018, 03:21:54 »
Ja kreeg ook de indruk dat het de bedoeling was dat ze leuk verspreid zouden zitten en Viviënne 'dus' op Jan zou moeten zitten. Maar dat echt niet wilde  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #285 Gepost op: 4-03-2018, 13:06:35 »
Ik kan me vaag herinneren dat Roderick in een van de laatste opdrachten een aanwijzing kreeg naar de mol, en die onbedoeld verkeerd interpreteerde.
Ja Milouska voelde zich echt geschoffeerd, alsof het racistisch was (ging erom dat hij concludeerde dat donkere mensen niet kunnen verkleuren in de zon, zoals witsnoeten natuurlijk wel bruin worden, fout fout fout Roderick, daar ging het helemaal niet om en was ook nog eens een incorrecte gedachte). Niet zo bedoeld door hem natuurlijk, maar haar frustraties waren in de hele serie wel echt, wat haar zo'n goede mol maakte. Misschien is Jan het daarom nu ook wel, hij is heel echt, maar dan toch de mol ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #286 Gepost op: 4-03-2018, 13:23:45 »
Ja Milouska voelde zich echt geschoffeerd, alsof het racistisch was (ging erom dat hij concludeerde dat donkere mensen niet kunnen verkleuren in de zon, zoals witsnoeten natuurlijk wel bruin worden, fout fout fout Roderick, daar ging het helemaal niet om en was ook nog eens een incorrecte gedachte). Niet zo bedoeld door hem natuurlijk, maar haar frustraties waren in de hele serie wel echt, wat haar zo'n goede mol maakte. Misschien is Jan het daarom nu ook wel, hij is heel echt, maar dan toch de mol ???

Als hij die hint zo interpreteerde (de mol kreeg nooit een andere kleur), dan had hij toch juist op Milouska moeten stemmen? Maar hij stemde op Frédérique.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #287 Gepost op: 4-03-2018, 14:10:42 »
Je moet dat maar eens terugkijken. Een heel awkward, chagrijnig momentje waarvan Roderick ook duidelijk schrok "oh maar zo had ik het niet bedoeld" verexcuserend zeg maar. Na de ontknoping denk ik, dat hij zoiets zegt als 'ja natuuuurlijk, jij kan natuurlijk niet verkleuren en bruin worden in de zon'... en dan reageert zij dus kwaad dat zij weldegelijk dan ook donkerder wordt... stelde ze bepaald niet op prijs.

Er was ook geen molactie meer in zicht toen, dit was gewoon haar natuurlijk reactie, en nogmaals dat maakte haar zo'n sterke mol (staat in mijn top-3) en hoop ik nu dat Jan hetzelfde karaktertrekje heeft... het is echt best uniek voor een mens... zo dicht bij jezelf te kunnen blijven en toch de molacties in je hoofd te hebben spelen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline snugger

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #288 Gepost op: 13-03-2018, 19:53:59 »
Vraag in de categorie apekool: wat was ook alweer de reden voor Margriet om in de vijver van Vondel CS te springen? Ik kan het hier uit tig topics niet terughalen. En waarom was ze er niet?  ::rofl::
Heeft iemand dat nog paraat?  ::)